چهارشنبه 16 تیر 1400 - 15:28:56

کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد

 

 

صافی و احیاء موهای آسیب دیده میرداماد

مرکز تخصصی کراتین مو با انواع دستگاه های روز دنیا

 

کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

نکاتی که در مورد کراتین، صافی و احیاء مو باید بدانید

خدمات ریباندینگ در مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد

کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد با دستگاه های نوین آرایشی

انجام خدمات کراتین در مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد

معرفی بهترین مرکز کراتین و درمان موهای آسیب دیده

 

 

افرادی که از کراتین برای درمان موهای آسیب دیده خود استفاده می کنند، اعلام کرده اند که موهای آن ها صاف تر و شاداب تر می شود. البته تاثیرات کراتینه کردن مو با توجه به سالم بودن موها، ضخامت طبیعی موها و این که از چه نوع درمان کراتینی استفاده می کنید، متغیر است. کراتین با صاف کردن سلول هایی که به هم می پیوندند، برای ایجاد رشته های مو کار می کند. لایه های سلول مو که کوتیکول نام دارد، از لحاظ تئوری کراتین را به خود جذب می کند. در نتیجه، موها پر و براق به نظر می رسند. کراتین همچنین منجر به سبک تر و لخت شدن موهای مجعد و فرفری نیز می شود. مراجعه به مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد به شما کمک می کند بهترین نتیجه را از کراتین تراپی و احیاء مو دریافت نمایید.


کراتین نوعی پروتئین است که مو، پوست و ناخن های شما را تشکیل می دهد. کراتین همچنین می تواند در اندام های داخلی و غدد شما نیز یافت شود. کراتین، پروتئینی محافظ است و نسبت به سایر سلول هایی که بدن تولید می کند، مستعد ابتلا به خراشیدگی یا پارگی نیست. کراتین را می توان از پرها، شاخ و پشم حیوانات مختلف مشتق کرد و به عنوان ماده آرایشی در صاف کردن و ترمیم موها مورد استفاده قرار داد. از آنجایی که کراتین بلوک ساختاری موهای شما است، برخی متخصصان معتقدند مکمل های درمانی آن می تواند به تقویت موها و ایجاد زیبایی آن کمک شایانی کند.


نکاتی که در مورد کراتین، صافی و احیاء مو باید بدانید


برخی مواد کراتین مو حاوی مقادیر بالایی فرمالدئید هستند. این ماده شیمیایی دارای بوی تندی است که مشام مشتری و متخصص را آزاد داده و حتی در دراز مدت منجر به مشکلات تنفسی نیز می شود. به همین دلیل، زنان باردار، افراد دارای مشکلات تنفسی و آسم، و افراد دارای پوست بسیار حساس باید از انجام کراتینه کردن موها خودداری کنند.
فرمالدئید می تواند منجر به خطرات دیگری همچون گلودرد، خونریزی بینی و خراشیدگی چشم نیز شود. در سال 1987، آژانس حفاظت از محیط اعلام کرد که فرمالدئید منجر به بروز سرطان می شود. بهتر است از آرایشگر خود بپرسید که از محصولات حاوی فرمالدئید استفاده می کند یا خیر. البته در بهترین مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد از هیچ گونه مواد کراتین خطرناک و حاوی مواد شیمیایی نظیر فرمالدئید استفاده نمی شود.


خدمات پروتئین تراپی و درمان مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد


اعتقاد و تلاش کلینیک رانا بر پایه درمان و بهبود موهاست نه استفاده از مواد شیمیایی که تنها موجب زیبایی موهای شما میشود.احیا و تراپی موها سلامت را به موهایتان باز میگرداند و دوامی بلند مدت دارد.
و موهارا تا زمان نسبتا زیادی سالم نگه میدارد.
برخلاف صاف کردن موها با وسایل حرارتی که روش موقتی محسوب می شود، احیا و درمان مو در زمانی که موها سالم هستند اما در اثر خشکی خرد و تکه میشوند میتواند بسیار مناسب باشد زیرا آب مورد نیاز ساقه ی مو به آن بازمیگردد و از وز شدن موها نیز جلوگیری میکند. تمدید پروتئین درمانه بسته به میزان آسیب مو و میزان رشد مو متفاوت است اما به طور کلی بهتر هست هر شش ماه تمدید شود تا موهای تازه رشد کرده رطوبت خود را نحفظ کنند و همچنین موهایی که اثر پروتئین درمانی را تا حدودی از دست داده اند مجدد احیا شوند.

 

بهترین مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد

 


کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد با دستگاه های نوین آرایشی


موها و اسکالپ سر در اثر مواجهه با شرایط مختلف آب و هوایی، آلودگی هوا، گرد و غبار و استفاده بی رویه از محصولات آرایشی و بهداشتی، در معرض آسیب های فراوانی قرار می گیرند. استفاده از دستگاه های نوین آرایشی باعث می شود تا میزان آسیب و شکنندگی موها تا حد قابل ملاحضه ای کاهش بیابند. در بهترین مرکز کراتین تراپی و احیاء مو کلینیک تخصصی رانا میرداماد از دستگاه های روز دنیا برای صافی و احیاء مو استفاده می شود تا مشتری بهترین نتیجه را به دست بیاورد.


صافی و احیاء مو با انواع دستگاه های روز دنیا


یکی از معروف ترین دستگاه های موثر در کراتین تراپی و درمان موهای آسیب دیده، مایکرومیست است. مایکرومیست ها از خانواده میسترها هستند که مدار کاری آنها بر اساس امواج مافوق صوت یا اولتراسونیک است. این امواج با قدرت آب خالص یا پیور واتر کار می کند و ذرات آب را تجزیه کرده و اکسیژن موجود در آب را به میست یا مه غبار تبدیل می کند. این میست ها یا غبارها در حین پروسه کار درمان و احیاء مو، چه با استفاده از مواد و چه بدون آن، درون کورتکس موها نفوذ پیدا می کنند.
استفاده از دستگاه های مایکرومیست، منجر به اثر بخشی بسیار زیاد مواد در عمق نفوذ به مو می شود. علاوه بر این، ماندگاری استفاده از محصولات کراتینه مو را تا حد زیادی افزایش می دهد. زمانی که از این دستگاه ها بدون هیچ گونه متریال و موادی استفاده کنیم، کاراسترلیزاسیون و پاکسازی عمقی موها را انجام می دهد.
یکی دیگر از دستگاه های موثر در امر کراتین تراپی، ایفرااسپین می باشد. اینفرا اسپین جدیدترین نسل از دستگاه های کلامازون است که از جمله کارایی های آن می توان به کاتالیزور رنگ، کراتین و تراپی ها اشاره کرد. این دستگاه با چرخش حول محور 360 درجه، 180 درجه و 90 درجه، تمام گرما را به طور یکسان به کل جام سر می رساند.
دستگاه اینفرا اسپین یا کلامازون چرخشی دارای 4 هیتر فن و همچنین اشعه اینفرا رد است که باعث رویش مجدد موها می شود. علاوه بر این، از ریزش مو جلوگیری می کند. به طور کلی می توان گفت که اینفرا اسپین در افزایش رشد مو و پرپشت شدن آن بسیار موثر واقع می شود.
دستگاه پیکو استیم مثلثی یکی دیگر از انواع دستگاه های صافی و احیاء مو است. دستگاه پیکو استیم مثلثی از خانواده استیمرها است. موردی که این دستگاه را از سایر استیمرها متمایز می کند، اشعه بلوری با طول موج و فرکانس بسیار بالا و ریزمولکول کردن بسیار ریز ذرات آب است. این ریز مولکول کردن ذرات، در مقیاس کمتر از نانو صورت می گیرد. دستگاه های استیمر مانند دستگاه پیکو استیم پروفشنال مثلثی، دارای کارایی پاکسازی و جرم گیری اساسی پوست اسکالپ و موها است.
این دستگاه ها موها را هیدراته و اکسیژن رسانی عمیق می کند. یونیزر و یونیزاسیون و یونو درمی مو از دیگر خواص استفاده از دستگاه پیکو استیم مثلثی هستند. علاوه بر این، جذب رطوبت بسیار بسیار بالا برای موها را به دنبال خواهد داشت. یکی از دلایل جذب رطوبت بالای این دستگاه، به دلیل وجود اشعه بلو ری است که بیش از 470 نانو متر، فرکانس دارد.


انجام خدمات کراتین در مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک تخصصی رانا میرداماد


پیش از انجام کراتینه مو، ابتدا یک جلسه را به عنوان مشاوره در مرکز کراتین تراپی و احیاء مو در کلینیک رانا میرداراد اختصاص داده می شود. در این جلسه نوع و میزان آسیب دیدگی موها تشخیص داده می شود تا تاثیرگذاری تراپی بیشتر شود. در مرحله اول، موها شستشو داده می شود. سپس با توجه به روش مورد نظر، مواد روی موهای کاملا خشک یا مرطوب قرار داده می گیرد. پس از این که موادگذاری را انجام دادیم، حدود نیم ساعت زمان نیاز است تا پروتئین به داخل فولیکول مو نفوذ پیدا کند. سپس موها به لایه های نازک تقسیم بندی شده و اتوکشی می شود.
توجه داشته باشید که کراتین تراپی روش موقتی بوده و پس از گذشت چند ماه از بین می رود. کراتین با استفاده از مواد تشکیل دهنده خود، پیوند موها را شکسته و آن ها را بازسازی می کند تا صاف و درخشان شوند. کراتین درمانی را می توان حتی روی موهای رنگ شده نیز انجام داد. پس از کراتین کردن موهای رنگ شده باید از شامپو و ماسک مو بدون سولفات استفاده کرد. همچنین، بهتر است جهت افزایش ماندگاری کراتین، موها را دو بار در هفته شستشو داد.


معرفی بهترین مرکز احیا و درمان موهای آسیب دیده


اگر به دنبال بهترین مرکز پروتئین تراپی و احیاء مو هستید، سایت رژلب به شما کلینیک رانا میرداماد را پیشنهاد می دهد. شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات این مجموعه با شماره تلفن ذکر شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: