دوشنبه 18 مرداد 1400 - 15:40:25

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

خدمات رفع چین و چروک و زیبایی

 

رفع چین و چروک با ژل و بوتاکس

به مرور زمان و بالا رفتن سن چین و چروک در صورت ظاهر می شود. البته ممکن است بر اساس شرایط شغلی و آب و هوایی چین و چروک ها زودتر از زمان پیری نمایان شوند. زیبایی برای انسان ها اهمیت ویژه ای دارد. مردم برای رفع این چین و چروک ها به سمت روش های درمانی مختلفی می روند. با تزریق ژل و بوتاکس میرداماد می توانید گامی بلند برای زیباتر شدن بردارید.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد


تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

از متداول ترین روش های که خانم ها برای تغییر چهره خود و برجسته سازی زیبایی های صورت استفاده می کنند تزریق ژل و بوتاکس است. این روش طرفداران زیادی دارد. تزریق ژل و بوتاکس میرداماد خدمات رفع چین و چروک و زیبایی را بصورت تخصصی ارائه می کند.

درمان خطوط ایجاد شده در کنار چشم، درمان خط اخم پیشانی، درمان چروک زیر چشم، درمان چروک دور دهان از طریق تزریق بوتاکس انجام می شود .

برجسته سازی لب و چانه، گونه گذاری، درمان گودی زیر چشم، زاویه سازی فک، درمان فرورفتگی شقیقه ها و درمان خطوط اخم و خنده از طریق تزریق ژل انجام می شود.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد


ماندگاری تزریق ژل و بوتاکس

ژل ها از مارک ها و جنس های مختلفی تهیه می شود و بستگی به نوع آن زمان ماندگاری آن متفاوت است. تزریق ژل برای تحریک کلاژن سازی مارک رادیس تا حداکثر 15 ماه ماندگاری خواهد داشت. تزریق ژل اسید هیالورونیک مارک ژوویدرم و امرول حدود 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد. تزریق سم بوتولینیوم (بوتاکس) مارک بوتاکس و آزالور هم حداکثر 3 ماه ماندگاری خواهد داشت.

تزریق بوتاکس برای افراد باردار، شیرده، افراد دارای ماهیچه های ضعیف صورت، افراد دارای پوست ضخیم یا افراد دارای بیماریهای عصبی و ماهیچه ای مناسب نیست. این افراد باید دور تزریق بوتاکس را خط بکشند یا هماهنگی لازم را با پزشک معالج داشته باشند.

تزریق بوتاکس معمولا بر روی کمتر از یک درصد از افرادی که از این روش برای رفع چین و چروک استفاده می کنند عوارض خواهد گذاشت. این عوارض شامل قرمزی و سوزش چشم، کبودی در محل های تزریق شده و سر درد است. همچنین احتمال افتادگی پلک برای دو یا سه هفته وجود دارد.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد


تزریق ژل و بوتاکس

نحوه عملکرد بوتاکس

بوتاکس با یخ زدن عضلات از طریق باکتری های تصفیه شده چین و چروک را کم می کند. بوتاکس از این راه چین و چروک و خطوطی که بخاطر حالت صورت به وجود آمده است را به حداقل می رساند. این ماده بوسیله نوعی سم به اسم بوتولینوم که تصفیه شده از باکتری ها بدست می آید. اگرچه مقادیر بیشتری کشنده است، اما مقدار کمی تنظیم شده بوتاکس مشکلی ندارد. این ماده سال ها با خیال راحت برای رفع چین و چروک استفاده شده و عوارض آنچنانی نداشته است.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

بوتاکس از طریق بستن سیگنال های عصبی در قسمتی از عضلات که تزریق انجام می شود کار انجام می دهد. زمانیکه این سیگنال های عصبی متوقف می شوند، عضله که دچار صدمه شده موقتا منجمد یا فلج می شود. با بی حرکت کردن این عضلات در صورت امکان کم شدن و از بین رفتن چین و چروک های نرم وجود دارد. تزریق ژل و بوتاکس میرداماد با کادری مجرب و تخصصی در ارائه خدمات تزریق ژل و بوتاکس پیشتاز و با استفاده از روش های جدید به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

رفع چین و چروک

دستورالعمل های قبل از تزریق

قبل از تزریق بوتاکس و ژل دستورالعمل های وجود دارد که برای تضمین سلامت و بالا بردن کیفیت کار رعایت شود. باید حدود 7 الی 10 روز قبل از تزریق بوتاکس از مصرف روغن ماهی، داروهای ضد التهاب مانند نوپرین و ایبوپروفن، مصرف آسپرین و ویتامین E در دوز بالا خودداری شود. استفاده از ویتامین های معمولی مشکلی ندارد.

قبل از عمل بوتاکس نباید از سفید کننده، اپیلاسیون و کرم های موبر و موخوره در قسمت های درمانی استفاده کرد. اگر سابقه تبخال دارید ده روز قبل از تزریق بوتاکس به پزشک اعلام کنید که برای جلوگیری از آن داروی تجویز کند.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

آفتاب سوختگی به سختی درمان می شود پیشنهاد می شود قبل از عمل در معرض آفتاب قرار نگیرید. قبل از نوبت عمل یک میان وعده یا وعده غذایی کم میل کنید. در تزریق ژل و بوتاکس میرداماد تمام نکات کلیدی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

عوارض احتمالی تزریق ژل بیشتر از تزریق بوتاکس است اما عوارضی که بر روی صورت بجای می ماند معمولا خطرناک نیستند و در کمتر از دو هفته این عوارض برطرف می شوند. کبودی، زخم، خارش، عفونت، بی حسی صورت و آلرژی از عوارضی هستند که بر روی صورت ایجاد می شوند.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

معمولا بیماران برای برطرف کردن تورمی که به دلیل تزریق ژل بر صورت ایجاد می شوند از پک های یخ استفاده می کنند. تمام نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل توسط کادر تزریق ژل و بوتاکس میرداماد به مراجعه کنندگان گفته خواهد شد.

 

دستورالعمل های بعد از انجام تزریق

نکاتی هم هستند که باید بعد از عمل بوتاکس و تزریق ژل انجام شوند تا نتیجه بهتری حاصل شود. سه روز بعد از انجام تزریق بوتاکس با استفاده از آب تمیز و ملایم نسبت به تمیز کردن صورت اقدام کنید. استفاده از آنتی اکسیدان در سرم برای بهبود پوست، صافی و کاهش تحریک آن مفید است.

بعد از درمان، پوست بیمار خشک تر از حالت طبیعی خواهد شد. برای رفع آن باید از اسید هیالورونیک که یک ماده مناسب جهت آبرسانی هست استفاده کرد این ماده پوست را به حالت طبیعی باز خواهد گرداند. به نکاتی که قبل از عمل توسط متخصصان تزریق ژل و بوتاکس میرداماد ارائه می شود توجه کنید.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

اگر می خواهید بوتاکس اثر گذاری بهتری داشته باشد در یک یا دو ساعت ابتدایی بعد از عمل لبخند زدن، اخم کردن و بالا بردن ابرو را چند بار انجام دهید. این کار تاثیر مثبت خواهد داشت اما اگر فراموش هم کردید تاثیر منفی بر کار بوتاکس نخواهد گذاشت. به یاد داشته باشید حداقل 24 ساعت بعد از عمل بوتاکس مواد آرایشی را بر روی صورت استفاده نکنید.

تا رسیدن به نتیجه نهایی دو هفته زمان لازم است بعد از این دو هفته می توانید تصمیم بگیرید که از کار راضی یا ناراضی هستید. نیاز است حداقل 4 ساعت بعد از عمل جراحی نقاطی که تزریق انجام شده را لمس یا مالش ندهید. از ورزش کردن و فعالیت های سنگین که منجر به عرق کردن می شود و همچنین خم شدن به جلو تا نصف روز خودداری کنید.

در صورت بروز ناراحتی بعد از عمل از ایبوپروفن و قرص های هم خانواده آن استفاده نکنید و برای رفع ناراحتی تنها داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید. حداقل یک روز بعد از عمل شنا نکنید، الکل مصرف نکنید و دراز بکشید.

پرکننده های پوستی برای حجم دادن و پر کردن مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده برای تزریق در زیر پوست درست شده است و برخی اوقات به آن پرکننده بافت نرم هم می گویند.

 

تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

 

پر کردن صورت

 تفاوت های کلیدی تزریق ژل و بوتاکس میرداماد

به طور خلاصه، تفاوت بین بوتاکس و مواد پرکننده عبارتند از:

بوتاکس:  با این کار عضلات منجمد می شوند تا چین و چروک ناشی از حالات صورت را متوقف کنند. این موارد به طور معمول در قسمت بالایی صورت مانند پیشانی و اطراف چشم دیده می شوند.

پرکننده های پوستی:  در این مواد از اسید هیالورونیک و مواد مشابه برای پر کردن یا پر کردن مناطق از دست رفته حجم و صافی استفاده می شود.  این شامل چین و چروک های اطراف دهان، لب های نازک و گونه هایی است که سیری را از دست داده اند.  همچنین ممکن است در چین و چروک های پیشانی، جای زخم و سایر قسمت هایی که برای داشتن جلوه صاف تری به حجم اضافی نیاز دارند، استفاده شود.

بوتاکس و پرکننده ها برای موارد مختلفی استفاده می شوند اما برای برخی درمان ها می توان از ترکیب آنها استفاده کرد. به عنوان مثال، کسی ممکن است از بوتاکس برای اصلاح خطوط بین چشم و یک ماده پر کننده برای اصلاح خطوط لبخند در اطراف دهان استفاده کند.

با بهره گیری از تجربیات و تخصص تزریق ژل و بوتاکس میرداماد بهترین نتیجه را در درمان و زیبایی خود بگیرید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: