دوشنبه 20 آذر 1396 - 10:19:36

ماسک نوری پوست یا نوردرمانی چیست؟

ماسک نوری پوست

نوردرمانی

تا حالا شده که بروید زیر یک نور رنگی با طول موج تعیین شده بخوابید و پوست صورت شما در کمترین زمان جوان شود، منافذ آن کاهش پیدا کند و آکنه خیلی سریع از بین برود.این خوابیدن همراه با آرامش نیز است و سوزش، زخم و دردوجود ندارد. مراقبت هم نیاز ندارد. فقط باید کمی روی تخت
کلینیک بخوابید و ماسک دستگاه با رنگ مخصوص مورد نظرروی صورت شما قرار بگیرد.
جدیدترین روش مدرن برای جوان‌سازی پوست صورت و آکنه یا جوش روش نوردرمانی امروزه برای برطرف کردن لک، آکنه وجوان‌سازی پوست کاربرد مؤثری دارد و جایگزین بعضی ازروش‌های امروزی شده است.در این روش از ماسک‌های مخصوص با طیف نوری موردنظر برای ساطع کردن نور روی پوست استفاده می‌شود.این کار باعث تحریک سلول‌های پوست شده و عمل بازسازی پوست را انجام می‌دهند درنتیجه پوستی شاداب و جوان از طریق این روش نوردرمانی خواهید داشت.جالب است بدانید که این روش نوردرمانی برای بیماری پوستی، خواب و حتی بیماری روانی نیز استفاده می‌گردد.ماسک‌های نور زا در این روش از طریق قرینه چشم هدف می‌گیرند و به‌مرورزمان باعث رفع این اختلال و بیماری‌ها می‌شوند.
قبل از انجام نوردرمانی با ماسک در اولین جلسه،حتماً یک عکس از صورت خود بگیرید زیرا این فرایند
تغییر محسوسی در پوست شما ایجاد می‌کند و آن را مشاهده خواهید کرد.
کدام طیف نوری ماسک برای زیبایی پوست صورت شما لازم است؟

مزایای ماسک با طیف نور قرمز برای پوست صورت

شما: از این نور برای تحریک فرایند کلاژن سازی پوست صورت شما استفاده می‌شود که باعث‌ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده در
شروع اولین جلسه نوردمانی است. این فرایند کلاژن سازی برای جوان‌سازی پوست، رفع چروک ریز و جمع‌کردن منافذ به‌وسیله ماسک نوری قرمز برای شما ایجاد می‌شود.
مزایای طیف نور آبی برای پوست صورت شما:
باکتری‌های موجود در آکنه حاوی مواد به نام پورفرین ها است. نور آبی ماسک در این روش قادر به نابودی پورفرین ها می‌شود و آکنه را بعد از 24 ساعت از بین می‌رود تا گسترش پیدا نکند.
این ماسک با نور آبی برای آرامش افراد حساس نیز بسیار مؤثر است.
مزایای طیف طول موج نور سبز برای پوست صورت شما:
این طیف نوری در ماسک باعث تعادل رنگ‌دانه‌های پوستی می‌شود که به دنبال آن کاهش چروک‌ها، جلوگیری از پیری پوست و بهبود روند بازسازی زخم‌ها را دارد.
آیا این روش واقعا سریع زیبایی پوست را نشان می دهد؟
آیا این روش ماندگاری زیبایی پوست دارد و می توان به دلخواه در هر زمانی انجام داد؟
اثرات این روش به مراتب بیشتر از لیزر و سایر روش های استفاده از دستگاه زیبایی پوست ماندگار است زیرا بر روی نقاط طب سوزنی صورت و گردش انرژی چی برای زیبایی پوست صورت از درون بدن تاثیر می گذارد .
بهتر است این روش چند جلسه پشت سر هم انجام شود تا اثرات درمانی داشته باشد و می توانید در هر زمانی که می خواهید بهترین زیبایی برای پوست را تجربه کنید و دیگران متحیر شوند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: