چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 08:43:52

دلیل استفاده از ریموو سبزی مو چیست؟

ریموور سبزی مو

دلیل تناژ سبزی مو

 

از دلایل توجه به رنگ مو و ریموو سبزی مو چه می‌دانید؟

اگر مجبور به استفاده از روش ریموو سبزی مو شده‌اید و تجربه‌ای در این زمینه دارید، بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.
رنگ کردن مو یکی از مهمترین فعالیت سالن‌های زیبایی است که برای تغییر رنگ موی بانوان و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته امروزه، بیشتر افراد، در خانه اقدام به انجام این کار می‌کنند.
در هر صورت، رنگ مو برای تغییر ظاهر چهره و افزایش زیبایی فرد یا برای پوشش موهای سفید سر از سوی افراد مختلف انتخاب می‌شود که بسته به درجه روشنی یا تیرگی رنگ مو، رنگ موهای سر روشن یا تیره خواهد شد.
در وهلۀ اول بهتر است پیش از اقدام به عمل، درجات رنگ مو را بشناسید که از سطح یا درجه 1 شروع و تا درجه 10 ادامه خواهند داشت. درجه 10 باعث روشنی موها خواهد شد و درجه یک موهایتان را تیره خواهد کرد. در این میان چندین درجه رنگ وجود دارد که باید بر حسب سلیقه رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
 
 
 
گام دوم، شناخت خنثی کننده‌های رنگ است که باعث می‌شود، شما رنگ بهتری برای موهایتان انتخاب کنید. اگر موهای شما از قبل رنگ شده باشد، ممکن است با گذاشتن رنگ مورد نظر، نتیجۀ مطلوب حاصل نشود و در مواقعی رنگ موهایتان با هاله‌ای از رنگ سبز دیده می‌شود که در نهایت، مجبور به استفاده از روش ریموو سبزی مو خواهید شد. همچنین لازم است، پیش از اقدام به رنگ کردن مو، از قدرت اکسیدان مورد استفاده مطلع شوید تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به موهایتان، میزان رنگ پذیری موهایتان را نیز به شیوۀ درست افزایش دهید.
چرا باید از روش ریموو سبزی مو استفاده کرد؟
رنگ موهایی که در ترکیب آنها رنگ دودی و خاکستری باشد یا رنگ‌هایی با پیگمنت آبی، اغلب روی موهای دکلره شده با پایه 9، 8 و 7 به رنگ موی سبز تغییر رنگ می‌دهند. چرا که، نتیجۀ ترکیب پیگمنت آبی با موی دکلره شده با پیگمنت زرد، سبزی مو خواهد بود. اتفاق ناخوشایندی که معمولاً در نهایت باعث نارضایتی افراد از ترکیب رنگ و رنگ موهایشان خواهد شد. 
البته ناگفته نماند، دلایل مختلفی ممکن است باعث سبزی موهای سر شوند که از جملۀ آنها 1- استفاده مکرر از رنگ موی زیتونی، 2- انتخاب رنگ‌های نامناسب روی موهای دکلره شده، 3- رنگ کردن مو با رنگ‌های طبیعی مانند حنا. برای حل این موضوع از روش ریموو سبزی مو بیشتر آرایشگران حرفه‌ای استفاده می‌کنند که در ادامه به طور کامل به این روش اشاره خواهیم کرد.
 
 
 
دلیل استفاده از روش ریموو سبزی مو
 
ریموو سبزی مو چگونه روی موها انجام خواهد شد؟
ابتدا لازم است دلیل سبز شدن موهای خود را بیابید، سپس اقدام به رفع این مشکل کنید. چنانچه به دلیل استفاده از رنگ‌های طبیعی این مشکل روی داده باشد، باید رنگ موهای سبز شده را با روش ریموو سبزی مو پاک کنید.
از سوی دیگر، ممکن است دلیل سبز شدن موهایتان، استفادۀ مکرر از رنگ زیتونی بوده باشد که در این صورت باید اقدام به دکلره مجدد موهایتان کنید تا به رنگ مورد نظر برسید یا اینکه از رنگ‌های توناژ عسلی، فندقی یا  قهوه‌ای بدون دکلره، استفاده کنید تا سبزی موهایتان کمتر شده و موها خوشرنگ‌تر جلوه کنند.
به بیان دیگر، برای خلاص شدن از این مشکل، پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های متضاد برای رنگ کردن موها استفاده شود تا از سبز شدن موهای سر جلوگیری شود.
چند فرمول کلی برای ریموو سبزی مو که نمی‌دانید!
1- برای برطرف کردن سبزی مو، بهتر است از رنگ‌هایی مانند مسی یا ماهاگونی هر یک مقدار 3 سانت  در ترکیب رنگی‌تان استفاده کنید. البته اگر حجم موهایتان زیاد است، می‌توانید مقدار این ترکیب را بیشتر کنید تا به نتیجۀ مطلوب برسید. 
2- در فرمول دیگر، می‌توانید از ترکیب واریاسیون ماهاگونی و قرمز به همراه سه برابر اکسیدان استفاده کنید تا ریموو سبزی مو روی موهای سبز شده نتیجه بخش باشد. این ترکیب را روی موهایتان مانند زمانی که از شامپو استفاده می‌کنید، ماساژ داده و سپس بشویید.
3- از رنگ‌های گرم مانند رنگ قرمز استفاده کنید و به این نکته توجه داشته باشید که از رنگ قرمز خالص هرگز استفاده نکنید. یعنی رنگ درجه 15 قرمز خالص را در ترکیب رنگ لحاظ نکنید.
4- می‌توانید در ترکیب رنگ اصلی خود برای مثال رنگ درجه 4، از رنگ‌های شرابی یا قرمز استفاده کنید.
 
 
 
 

فرمول و روش‌های زیادی برای پاک کردن سبزی مو وجود دارد که بهتر است توسط کارشناس خبره در این حوزه یا آرایشگر حرفه‌ای روی موهایتان بررسی شوند و سپس اقدام به رفع سبزی مو شود.

استفادۀ مکرر از رنگ‌های شیمیایی و مواد دکلره نه تنها به سلامت موهایتان آسیب جدی خواهد زد، بلکه سلامت بخش‌های دیگر را نیز به خطر می‌اندازد. بنابراین، بهترین راه مراجعه به یک سالن زیبایی و تخصصی رنگ مو یا شرکت در دوره‌های آموزش رنگ و لایت غرب تهران توسط خانم مهشید عاشوری خواهد بود که به طور دقیق و صحیح به رفع چنین مشکلاتی بپردازید.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش سرکار خانم عاشوری می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

آدرس اینستاگرام خانم مهشید عاشوری:

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: