پنجشنبه 15 مهر 1395 - 14:42:54

آموزش دیزاین ناخن

طراحی ناخن خطی

آموزش طراحی ناخن 

طراحی ناخن

طراحی ناخن زیبا

 

این مدل دیزاین ناخن  یکی از مدل های محبوب بین  خانم هایی است که از متفاوت بودن لذت برده و به دنبال هیجان بیشتری در مدل های ناخن خود هستند. طرح خطی یا پلنگی به سادگی به دست آمده و در رنگ های مختلف هم قابل انجام است. در این مقاله به دو مدل  طراحی ناخن  پرداخته شده و انجام آن ها آموزش داده شده است.

 

دیزاین ناخن  به صورت فرنچ
وسایل مورد نیاز
• بیس کت
• تاپ کت
• لاک به رنگ ناخن
• لاک سفید
• قلم باریک مخصوص طراحی ناخن
• لاک اکلیلی

 

مرحله اول  آموزش دیزاین ناخن 

طراحی ناخن جدید

 

در مرحله اول و قبل از هر کاری روی ناخن بیس کت زده و صبر کنید تا خشک شود. سپس از یک لاک به رنگ ناخن استفاده کرده و سپس با استفاده از چسب روی ناخن ها یک فرنچ به رنگ سفید به وجود آورید. دقت داشته باشد که بیس ناخن ها هر رنگی می توانند باشند و رنگ سفید با هر رنگی زیباست.

 

مرحله دوم  آموزش دیزاین ناخن 

طراحی ناخن 

 

هنگامی که ناخن ها خشک شدند می توانید روی آن ها از یک لاک اکلیلی دلخواه استفاده کرده و دقت داشته باشد که نوک ناخن ها که به رنگ سفید بودند را اکلیلی نکنید. در صورت تمایل می توانید از این مرحله بگذرید.

 

مرحله سوم  آموزش دیزاین ناخن 

طراحی ناخن 2016

 

برای به وجود آوردن یک حالت گورخری روی ناخن ها می توانید از یک لاک آکریلیکی استفاده کرده و با استفاده از قلم موی باریک خود ناخن ها را مانند تصوری به صورت گورخری در آورید. سپس کمی صبر کنید تا ناخن ها خشک شده و سپس روی آن ها تاپ کت بزنید.
نکته: همین طراحی را می توان با بیس های دیگر به کار گرفته و به طور مثال از رنگ صورتی و یا هر رنگ دلخواه دیگری برای طراحی ناخن ها استفاده کرد.

 

 آموزش دیزاین ناخن پلنگی برعکس


طراحی ناخن پلنگی برعکس هم مانند حالت قبلی است با این تفاوت که در آن ابتدای ناخن ها به صورت گورخری در می آیند. برای انجام این کار می توان از مراحل زیر پیروی کرد.
وسایل لازم
• بیس کت
• تاپ کت
• پنبه و لاک پاک کن
• خلال دندان
• موچین
• قلم سرگرد طراحی ناخن

 

 

مرحله اول آموزش دیزاین ناخن پلنگی 

 

طراحی ناخن پلنگی



ابتدا روی ناخن ها بیس کت زده و آن ها را بری انجام طراحی آماده کنید. فراموش نکنید که بیس کت از سطح روی ناخن ها محافظت کرده و از شکستن و تیرگی سطح ناخن ها جلوگیری می کند. سپس مانند تصویر ناخن ها را از وسط تا انتها به رنگ دیگری مانند مشکی در آورید. دقت داشته باشید که هلال ناخن ها باید بی رنگ باشد.

 

مرحله دوم آموزش دیزاین ناخن پلنگی 

طراحی ناخن مشکی

 

در این مرحله نوبت به استفاده از دانه ها طلایی رنگی می رسد که باید آن ها را به صورت هلالی روی ناخن ها قرار دهید. برای این کار مانند تصویر عمل کرده و برای دقت بیشتر از موچین استفاده کنید. برای بهتر حالت دادن آن ها هم می توانید از خلال دندان کمک بگیرید.

 

مرحله سوم آموزش دیزاین ناخن پلنگی 

طرح ناخن 

 

در این مرحله باید با استفاده از قلم موی طراحی ناخن و با کمک یک لاک نقره ای رنگ روی قسمت بالایی ناخن ها را به صورت پلنگی در آورده و برای انجام این کار از خط های به هم پیوسته ای استفاده کنید. برای بالا بردن دقت طراحی می توانید از خط های V شکلی استفاده کرده و مانند تصوری شکل پوست یک گورخر را به وجود آورید.

 

مرحله چهارم آموزش دیزاین ناخن پلنگی 

در این مرحله از تکه ای پنبه آرایشی کمک گرفته و کناره های ناخن را با استفاده از پنبه و استون پاک کنید تا طراحی زیبا و تمیزی به دست آورید. برای ماندگاری و زیبایی بیشتر طراحی ناخن هم می توانید از تاپ کت براقی استفاده کنید.

 

مرحله پنجم آموزش دیزاین ناخن پلنگی 

طراحی ناخن جدید



در نهایت طراحی ناخن باید به این صورت درآید که در صورت تمایل می توانید از رنگ های دیگری برای این طراحی استفاده کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: