سه شنبه 08 آذر 1401 - 14:52:47

معرفی بهترین مرکز میکاپ شمال تهران نیاوران

 

معرفی بهترین مرکز میکاپ شمال تهران نیاوران

 میکاپ آرتیست حرفه ایی

 

در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها را خدمت شما معرفی کنیم. 

 میکاپ آرتیست حرفه ایی

 

این دوره آموزشی میکاپ و گریم سینمایی، شامل  میکاپ فشن، عروس، تئاتر، گریم و بادی پینتینگ body painting  می باشد که ایشان با موفقیت این دوره ها رو سپری می کنند در طول دوران تحصیل به دلیل علاقه به این حرفه و پشتکارشون توانستند که  جزو 10 نفر اول مدرسه شناخته شوند. آزمون اصلی این دوره که توسط خود مدیر مدرسه از هنرجوها گرفته می شود در شاخه بادی پینتینگ (نقاشی روی بدن) ایشان بهترین نمره رو دریافت کردند.

 

نمونه کار بهترین میکاپ آرتیست عروس

 

در طول دوران تحصیل، به عنوان میکاپ آرتیست در فستیوال­ کن شرکت کرده اند و میکاپ و گریم میهمانان فستیوال مقیم در هتل را ، بر عهده داشتند. همچنین در همان سال، در برنامه music awards – Nr که سالانه در جنوب فرانسه برگزار می­ شود، به عنوان میکاپ آرتیست منتخب مدرسه شرکت کرده اند و jury ، یک خواننده فرانسوی، را میکاپ کرده اند.

از آن موقع تا الان آکادمی makeup forever هر ساله از هنرجوها دعوت می کنند برای آپدیت کردن مدرک و به روز شدن در مورد تکنیک های جدید. همیشه تمایل داشته اند مهارت ­هایشان را متناسب با تکنیک­های جهانی، به روز نگه دارند، به همین دلیل در طی این سال­ها ارتباطشان را با مدرسه makeup forever حفظ کرده اند، از اینرو سالانه یک بار به مدت سه روز در کلاس های آنها شرکت کرده اند؛ بدین ترتیب شد که استاد اصلی شان در این دوره ­ها، خانم lysimne kema، ایشان را تشویق کردند که برای شاگردهای ورودی 2015، دوره کوتاه میکاپ عروس به سبک ایرانی را برگزار کنند، تا با فرهنگ و آرایش ایران بیشتر آشنا شوند. این خود باعث شد که درصدد تدریس عروس و خود آرایی برآیند و کار خود را گسترده ­تر کنند.

در طی این 16 سال به صورت تخصصی به میکاپ عروس پرداخته اند. با این حال، از تجربه ­های جدید در این حوزه غافل نبوده اند و در سال 94، در گردهمایی fashion week tehran که مدت سه روز در پاساژ سام سنتر برگزار شد، عنوان میکاپ آرتیست این گردهمایی را برعهده داشته اند.

 

نمونه کار بهترین میکاپ آرتیست عروس

 

سالن زیبایی  در نیاوران

در سال 2006 بلافاصله بعد از اتمام تحصیل تصمیم به بازگشت می گیرند تا سالن خود را بازگشایی کنند و به صورت مستقل، حرفه خود را شروع می کنند. به منظور تحقق این امر، دیپلم فنی و حرفه ای در حوزه آرایش را می گیرند و سالن خود را در نیاوران افتتاح می کنند.

در سالن زیبایی نیاوران به صورت تخصصی به کار میکاپ عروس می پردازند که به همین دلیل علاوه بر لاین میکاپ دیگر لاین های مرتبط به کارهای عروس را هم راه اندازی می کنند.

در سال 2012 به فرانسه برمی گردند و  در  دوره ایی مربوط به رنگ شناسی، مدل مو، لباس و شکل ظاهری بود که اصطلاحا به نام Relooking معروف است و مرتبط با خانم­ ها است شرکت می کنند و می توانند دیپلم دیگری از شهر nice دریافت کنند. از آن زمان هر ساله برای آپدیت و آموزش تکنینک های به روز در دوره های مختلف  در رفت آمد بوده اند.

 

نمونه کار بهترین میکاپ آرتیست عروس

 

آکادمی میکاپ و گریم 

در سال 2018 به خاطر علاقه بسیاری که به آموزش و در اختیار گذاشتن تجربه هایشان در این حرفه به علاقه مندان میکاپ، داشته اند آکادمی میکاپ و گریم را تاسیس می کنند.

در این آکادمی برخلاف آموزش های رایجی که در کشور وجود دارد، به آموزش از پایه و تمام تکنیک های درست یه میکاپ برجسته از جمله گرفتن درست قلمو در دست، رنگ شناسی و پوست شناسی و ... به صورت کامل پرداخته می شود.

کلاس های آموزشی بهترین مدرس آرایش و گریم  به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. در این دوره های آموزشی که به بیان جدیدترین تکنیک های گریم میکاپ می پردازند کار روی مدل زنده هم انجام می دهند.

هدف از برگزاری این دوره ­های آموزشی آن است که، هر شخصی بتواند استایل خود در میکاپ را پیدا و خلق کند. از اینرو دوره ­های آموزشی میکاپ در سطوح مبتدی و پیشرفته به صورت عملی و کاربردی در آکادمی میکاپ و گریم ارائه خواهد شد.

با حضور در دوره­ های آرایشگری با متدهای روز میکاپ عروس و خودآرایی آشنا خواهید شد و می­توانید مسیر خود را در این حرفه هموار کنید و استایل خاص خود در میکاپ انتخاب کنید.

هنرجویان پس از پایان دوره های آموزشی از چنان تبحری برخوردار می شوند که به راحتی جذب بازار کار شده و می توانند در بهترین سالن های زیبایی در سطح تهران یا حتی خارج از کشور مشغول به فعالیت شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: