دوشنبه 03 تیر 1398 - 15:38:02

میکروبلیدینگ چیست و معرفی بهترین مرکز تاتو

میکروبلیدینگ چیست

معرفی مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو

 

 

میکروبلیدینگ چیست و معرفی بهترین مرکز تاتو

 

امروزه روش های مختلفی برای تاتو ابروها عرضه شده اند که یکی از آن ها روش میکروبلیدینگ می باشد. در روش میکروبلیدینگ، آسیب به پوست و موی ابروها به حداقل می رسد و از این رو، طرفداران بیشتری نیز دارد. در ادامه مطلب میکروبلیدینگ چیست و معرفی بهترین مرکز تاتو با ما همراه باشید تا یکی از بهترین پیگمنت آرتیست های تهران را به شما معرفی کنیم.


میکروبلیدینگ چیست؟


در هاشور زدن به روش میکروبلیدینگ از بلید یا تیغ برای برش پوست و انتقال رنگ به لایه های زیرین استفاده می شود. انجام این عمل به وسیله یک قلم غیر الکتریکی و به صورت دستی میسر می گردد. طی روش میکروبلیدینگ که آرایش نیمه دائمی نیز محسوب می شود از دو تکنیک هاشور کردن و شیدینگ برای جلوه بخشی هر چه طبیعی تر ابروها به کار گرفته می شود.
عمل شیدینگ همان سایه زدن است که قابلیت پوشاندن نقاط خالی از مو و جای زخم را به خوبی دارا می باشد. به عبارتی، ترکیب هاشور و سایه با توجه به رنگ پوست، تاثیر به سزایی در زیباتر و شاداب تر نشان دادن چهره خواهد داشت. معمولا میکروبلیدینگ بین دوازده تا هجده ماه ماندگاری دارد؛ البته این زمان به رنگ و جنس پوست شما بستگی دارد. بلیدینگ در افرادی که دارای پوست چرب هستند، حدود دوازده ماه (بدون نیاز به تمدید) و افرادی که پوست معمولی دارند، حدود هجده ماه ماندگار خواهد بود.
هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ، درد زیادی ندارد و بیشتر به یک حس شبیه می ماند. در واقع به دلیل استفاده از پماد سر کننده، درد زیادی حس نمی شود.البته صدای تیغ در این روش بسیار گوش خراش بوده و می توان گفت که حتی بدتر از درد می باشد. به طور کلی، انجام تاتو به روش میکروبلیدینگ بسیار سریع اتفاق می افتد. در این حین، بیشترین زمان به مرحله بی حس کردن اختصاص می یابد که حدود پنجاه دقیقه به طول می انجامد. در این زمان قادر به انجام بلیدینگ نخواهید بود تا وقتی که پوست به طور کامل سر شود.

 

تفاوت میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن


میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هر دو از روش های آرایش نیمه دائم هستند. این دو متد در ظاهر بسیار شبیه به هم اما در واقع از هم متفاوت می باشند. برای طراحی ابرو به متد میکروپیگمنتیشن از ابزار دیجیتالی استفاده می شود؛ این در حالی است که دستگاه مورد استفاده در روش میکروبلیدینگ، غیر الکتریکی بوده و به صورت دستی انجام می گیرد.
انجام تتو به روش میکروپیگمنتیشن در لایه های عمیق تری از پوست صورت می گیرد و مدت زمان بیشتری را نسبت به میکروبلیدینگ می طلبد. در میکروبلیدینگ از تیغ نازکی برای هاشور زدن استفاده می شود؛ در حالی که برای پیاده سازی میکروپیگمنتیشن، نیاز به ایجاد صدها نقطه تا زمان شکل گیری ابرو است.
میکروپیگمنتیشن هر دو تا پنج سال نیاز به ترمیم دارد؛ این مدت زمان در روش میکروبیلدینگ به شش ماه تا یک سال می رسد. میکروپیگمنتیشن به مراقبت های بیشتری نیاز دارد و هزینه آن از تتو به روش میکروبیلدینگ نیز بیشتر است.

 

 

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ

مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ


سعی کنید تا چند ساعت پیش از انجام میکروبلیدینگ از فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید. همچنین، بهتر است تا 24 ساعت پیش از این نوع تاتو، از آسپیرین، ایبوپروفن، ویتامین و نیاسین مصرف نکنید. توجه داشته باشید که پوست شما در طول عادت ماهیانه حساس تر خواهد بود؛ پس بهتر است زمان دیگری را برای تاتو کردن در نظر بگیرید.
دقت داشته باشید که پوست صورت تان آفتاب سوخته نشده باشد. از سه روز پیش از انجام هاشور، اقدامی جهت برداشتن ابرو انجام ندهید. و در آخر نیز از مصرف الکل و کافئین در روز تاتو پرهیز کنید.
رعایت موارد ذیل تا 10 روز پس از انجام میکروبلیدینگ نیز ضروری است:

- به هیچ عنوان موضع مورد نظر را نخارانید یا پوست های خشک آن را جدا نکنید.
- از انجام هر گونه فعالیتی که موجب عرق ریختن می شود، خودداری کنید.
- از شنا کردن، استفاده از سونا و همچنین جکوزی اجتناب کنید.
- غذاهای تند مصرف نکنید.
- تا یک ماه از ماسک صورت، بوتاکس و کرم های شیمیایی استفاده نکنید.
- به مدت یک ماه از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
- روی صورت نخوابید.
- سیگار نکشید.
- صورت خود را به طور مستقیم در زیر دوش قرار ندهید و پیش از حمام روی ابروهای خود کرم محافظ قرار دهید.
- سعی کنید از وسایل نقلیه سرباز همچون قایق، دوچرخه، موتور سیکلت و ... استفاده نکنید.


کدام مرکز هاشور ابرو را انتخاب کنم؟

 

انتخاب مرکز هاشور ابرو به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن ها، روش های میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز است. در واقع شما اول باید با خود فکر کنید و ببینید که قصد انجام هاشور ابرو به کدام یک از روش های مذکور را دارید. در مرحله بعد باید یک تحقیق اجمالی راجع به مراکز مورد نظر خود انجام دهید و چندین نمونه کار مشاهده نمایید. اگر به دنبال یک مرکز هاشور ابرو خوب هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما، مرکز ایران اسکالپ به مدیریت سرکار خانم نرگس علیپور است. ایشان در مرکز هاشور ابرو خود از امن ترین دستگاه های تاتو استفاده می کنند.

 

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ نرگس علیپور


خدمات مرکز میکروپیگمنتیشن نرگس علیپور

 

1- اصلاح شکل ابروها  و قرینه سازی با تکنیک های هاشور ابرو،سایه ابرو و......
2- خط چشم دایمی و خط مژه برای تقویت مژه های کم پشت از طریق هاشور مژه
3- اصلاح فرم لبها، برجسته سازی و بزرگ کردن لبها، بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی، متعادل سازی لب شکری ها
4- پاک کردن تاتو های قدیمی
5- تغییر رنگ تاتو های آبی و مشکی و قرمز به رنگهای قهوه ای روشن
6- از بین بردن جای بخیه روی پوست
7- از بین بردن لک، ماه گرفتگی و خال های روی پوست زیر نظر پزشک
8- از بین بردن جای شکستگی داخل ابرو و سر با تکنیک هاشور
9- از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم و لب و هماهنگ سازی با رنگ پوست صورت



راه های برقراری ارتباط با مرکز هاشور ابرو ایران اسکالپ


جهت مشاوره و انجام خدمات با شماره  09122268648 تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: