شنبه 24 مهر 1395 - 13:11:05

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنت ابرو 

میکروپیگمنتیشن ابرو 

 
از میکروپیگمنتیشن در حوزه آرایش چه استفاده هایی می شود ؟

بهبود ظاهر پلک ها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه های کم پشت، قرینه سازی ابروها، لک های ماه گرفتگی، ناهنجاری های مویرگی خوش خیم، مخفی کردن قسمت های بی مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، بازسازی هاله سینه و آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند از مواردی است که می توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت. در حوزه آرایش دائم برای موارد زیر می توان از این روش استفاده کرد :
طراحی و قرینه سازی ابرو با تکنیک های مختلف به عنوان مثال هاشور ابرو، سایه ابرو و ...
خط چشم دائم پلک بالا یا خط مژه دائم پلک بالا، خط چشم پلک پایین، سایه چشم پلک بالا و پایین که در اصطلاح عموم به آن هاشور خط چشم یا هاشور مژه هم گفته می شود.
میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب یا در اصطلاح هاشور رژلب جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی لب، گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها هم استفاده می شود. با این روش می توان سیاهی دور لب های افراد را نیز از بین برد.
کاربرد دیگر از بین بردن جای بخیه، از بین بردن لک ها یا اسکارهای پوستی است در واقع با این روش می توانیم دقیقا رنگ پوست مدل را ساخته و در قسمت هایی از پوست که از نظر رنگ ناهمگون است کار کنیم، به عنوان مثال برای از بین بردن ماه گرفتگی.

09122268648

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: