یکشنبه 22 آبان 1401 - 15:08:26

معرفی بهترین رنگ مو فانتزی

 

بهترین رنگ مو فانتزی

علاوه بر رنگ موهای دائمی، چند سالی است که رنگ های فانتزی در بین خانم ها پرطرفدار شده است. این رنگ ها در تنوع بالاتری ارائه شده اند. در ضمن می توانند برای خانم هایی که اهل ایجاد تغییرات مدام هستند، انتخاب هوشمندانه ای باشند. چرا که در طی مدت زمان کوتاهی می توان آن ها را تغییر داد. برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، حتی توانسته اند فرمول هایی را برای ایجاد رنگ مو ایجاد کنند که ضررهای کمتری نسبت به رنگ موهای دائمی داشته باشند. با توجه به این موضوع، قصد داریم به شما بهترین رنگ مو فانتزی + ویژگی هاش و همچنین بهترین برند برای خرید رنگ مو فانتزی را به شما معرفی کنیم

فهرست مطالب:

رنگ مو فانتزی
بهترین برند برای خرید رنگ مو فانتزی
نحوه استفاده از رنگ مو فانتزی
تفاوت رنگ مو فانتزی و معمولی
کارهایی که بعد از استفاده از رنگ مو فانتزی، نباید انجام دهید!

نکات مهم قبل از خرید رنگ مو فانتزی

 

 

معرفی بهترین رنگ مو فانتزی

 

رنگ مو فانتزی

امروزه رنگ کردن موها به عنوان یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می‌ رود و افراد بسیاری بخصوص خانم‌ ها برای رنگ کردن موهای خود به دنبال بهترین مارک رنگ مو هستند. استفاده از رنگ مو فانتزی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. زیرا فرمولاسیون خاص آن ها به گونه ای است که کمترین آسیب را به موها وارد می‌ کند و باعث زیبایی و درخشان شدن موها می گردد. همچنین از دیگر خصوصیات این رنگ موهای فانتزی می توان به پوشش دهی عالی آن ها اشاره کرد. بنابراین اگر شما موهای خاکستری یا سفید دارید می توانید از رنگ موهای فانتزی برای پوشش دهی کامل استفاده کنید.

رنگ مو فانتزی  مدل بولد با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا و تاثیر مستقیم بر روی پیگمنت های مو سر، سبب رضایت مصرف کنندگان و کیفی بی نظیر محصولات خود شده است. در ساخت این رنگ مو، از تکنولوژی (HCDP TECHNOLOGY) استفاده شده است که با تمرکز بالا و تاثیر مستقیم، آماده به مصرف در کمترین زمان است. در ادامه به ویژگی های متفاوت رنگ مو فانتزی  خواهیم پرداخت:

یکی از قابلیت های متفاوتی که این رنگ مو دارد این است که قابل استفاده بدون ترکیب با اکسیدان می باشد. که البته این ویژگی برای موهایی با پایه 6 به بالا موثر است. این رنگ مو دارای 20 طیف رنگی مختلف و فوق العاده می باشد که علاوه بر زیبایی، باعث درخشانی و آبرسانی هر چه تمام تر کوتیکول مو میشود. رنگ مو قابلیت ترکیب با دیگر رنگ موهای خود را نیز دارد و حداکثر زمانی که برای رنگ کردن موهای خود با رنگ موی مدل بولد لازم خواهید داشت، 20 دقیقه خواهد بود.

 

 

معرفی بهترین رنگ مو فانتزی

 


بهترین برند برای خرید رنگ مو فانتزی

هم یک شرکت تولیدی است و هم به عنوان فروشنده و توزیع کننده معرفی می شود. این شرکت با سابقه 65 سال تجارت در زمینه مواد و محصولات بهداشتی آرایشی به عنوان پیشرو در این زمینه معرفی می شود. به عنوان بهترین برند برای خرید رنگ مو، تنوع بسیار بالایی در بین محصولات خود دارد. محصولات این برند تنها به رنگ مو فانتزی خلاصه نمی شوند و این روزها فارمسی تولید کننده انواع لوازم آرایشی صورت است. انواع بالم لب، کرم های بهداشتی و دستمال مرطوب در عرصه کاری برند جای می گیرند. همچنین این برند در زمینه تولید عطر و ادکلن نیز فعالیت می کند. صابون های بهداشتی نیز در بین محصولات بی نظیر آن جای می گیرند. هر یک از محصولات با بهترین مواد اولیه تولید می شوند. برای خربد بهترین برند رنگ مو، باید به پیشینه و سابقه کاری آن برند دقت داشته باشید. آغاز کار این برند در کشور ترکیه بوده است و این روزها در سر تا سر کشورهای جهانی، را به عنوان بهترین برند رنگ مو به شمار می آورند.

 

این روزها این برند مالک 2000 محصول است که هر یک از آن ها در تناژ بالایی تولید می شوند. برای خرید بهترین رنگ مو فانتزی و لوازم آرایشی، محصولات را بررسی کنید. کارخانه تولیدی این برند در طول روز 1000 تن محصول تولید می کند. مساحت بزرگ این کارخانه در حدود 40000 متر مربع است که واحدهای تولیدی مربوط به هر محصول در بخشی از این کارخانه جای گرفته اند. موسس این کارخانه، به عنوان یک قهرمان در عرصه لوازم بهداشتی و آرایشی معرفی می شود. دکتر تونا، هم یک دوست دار طبیعت است و هم یک فرد متخصص و متبحر در عرصه کاری خود است.

 

 

 

نحوه استفاده از رنگ مو فانتزی

1. در مرحله اول موهای خود را شانه بکشید و صاف و یکدست کنید. (برای تاثیر بیشتر، پایه مو خود را بین 6 تا 9 برسانید)
2. 
رنگ مو فانتزی  را با استفاده از دستکش، بر روی موهای خشک بمالید و به طور کامل موها را آغشته نمایید (توجه داشته باشید نیازی به استفاده از اکسیدان برای موهایی با پایه 6 به بالا نیست)
3. بگذارید مئاد به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی موهایتان بماند.
4. بعد از مدت زمان مشخص شده، موها را با آب ولرم شستشو دهید. دقت کنید که هنگام شستشو، تمام مواد از روی مو ها پاک شده باشد.

 

 

معرفی بهترین رنگ مو فانتزی

 

تفاوت رنگ مو فانتزی و دائمی

رنگ موی نیمه دائمی یا همان فانتزی حاوی پراکسید نیست. بنابراین نمی تواند روی رشد موها تاثیری داشته باشد. این رنگ فقط حدود شش ماه دوام خواهد آورد. زیرا فقط رنگ مو را در بیرونی ترین لایه روی موها قرار می دهد.
رنگ موی دائمی حاوی پراکسید بسیار ناچیزی است که برخلاف رنگ های نیمه دائمی، می تواند مو را کمی روشن و براق تر جلوه دهد. رنگ موی دائمی دقیقا همانطور که از نامش پیداست یک رنگ مویی دائمی می باشد. که با رشد تارهای رنگی مو رشد می کند.

رنگ مو فانتزی از خانواده رنگ های تیره و ساده هستند. همچنین این نوع رنگ ها بسیار رنگ های شاد و جذابی دارند که استفاده از آن ها باعث شور و نشاط بیشتر فرد می شود. معمولا رنگ مو های فانتزی همانند رنگ موهای معمولی ماندگاری زیادی ندارند و به عنوان رنگ های نیمه ماندگار شناخته می شوند. از لحاظ کیفیت تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

 

 

کارهایی که بعد از استفاده از رنگ مو فانتزی، نباید انجام دهید!

همه نکاتی که برای خرید رنگ مو فانتزی به آن احتیاج داشتید را گفته ایم و بدون شک شما معیارهای زیادی برای خرید یک رنگ موی خوب دارید. اما نکته مشترک در بین افراد برای دیدن نتیجه مطلوب بعد از استفاده از رنگ مو نکات زیر است که باید به آن دقت کرد تا رنگ فانتزی به خوبی جذب موها شود.
• از استفاده آب گرم خودداری کنید آب گرم لایه بیرونی رنگ مو را کمرنگ و باعث کدر شدن رنگ روی موها می شود. در حالی که آب سرد و یا ولرم به موها کمک می کند تا کوتیکول را ببندد و رنگ روی مو قفل شود. بدون شک نمی خواهید عمر 
رنگ مو فانتزی کوتاه باشد. بنابراین سعی کنید مدت زمان طولانی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید؛ چرا که اشعه های مضر با گرمایی که خورشید دارد به راحتی به مو و رنگ آنها آسیب میزند.
• از وسایل حرارتی استفاده نکنید اتو و سشوار از عاملان مهم آسیب رساندن به موها هستند. که به هیچ عنوان برای بعد از رنگ شدن موها آن را توصیه نمی کنیم. خواه یا ناخواه بسته به جنس مو و حرارتی که به موها وارد می شود نازک شدن، موخوره و ریزش آنها دور از انتظار نیست. بنابراین برای تثبیت رنگ روی موها تنها از شامپو مناسب موهای رنگ شده بدون سولفات استفاده کنید.

 

 

رنگ مو فانتزی

 

نکات مهم قبل از خرید رنگ مو فانتزی

برای آسیب رسیدن کمتر به مو، سعی کنید از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده کنید.
رنگ کردن موها از ریشه، باعث آسیب رساندن به آن میشود.
از رنگ مویی استفاده کنید که حساسیت زا نباشد.
رنگ مو فانتزی خود را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید.
سعی کنید آشنایی بیشتری در رابطه با پایه های رنگ مو داشته باشید.
برای موهای سفید، از رنگ مو غلیظ استفاده نمایید.
قبل از استفاده، بروشور محصول را مطالعه نمایید
استفاده از مقداری نرم کننده بر روی مو قبل از رنگ کردن؛ این کار باعث درخشان تر شدن مو بعد از رنگ کردن آن می شود.
هرگز ریشه مو را رنگ نکنید؛ این کار باعث صدمه دیدن مو می شود.
قبل از شروع کار، مقداری کرم به پیشانی و گوش ها زده شود تا در صورت تماس رنگ با این نواحی، رنگ نگیرند.
هنگام رنگ کردن موها، توجه به این نکته بسیار مهم است که استفاده از ترکیب رنگ های متعدد، برای مو مضر است.

 

 

مطالب مرتبط:

 رنگ مو ایتالیایی + معرفی بهترین برند برای خرید
 آشنایی با بهترین برند رنگ مو

 

 

 

نماینده انحصاری ایتالیا در ایران

Framesi ایتالیا ؛ که دارای محصولات تخصصی و حرفه ای زیبایی مو همانند رنگ مو فانتزی می باشد از سال 1385 وارد مجموعه پایکار بنیان طب شده است . شرکت Framesi با داشتن آکادمی تخصصی در زمینه زیبایی و سلامت موی سر ، دارای جایگاه خاصی در زمینه این محصولات در اروپاست. بیش از 70 محصول تخصصی مو، در سبد کالای برند وجود دارد و کامل ترین سبد کالایی را در ایران داراست.
هدف و رسالت شرکت پایکار بنیان طب ،‌ ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه و ارائه بهترین خدمات به متخصصین کشور و مصرف کنندگان محصولات خود می باشد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

رنگ موی فانتزی خاکستری میخاام
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: