یکشنبه 17 مرداد 1395 - 11:41:56

راه های افزایش فروش در بازار محصولات آرایشی

 

روش افزایش فروش در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ایران

چگونه فروش محصولات خود را افزایش دهیم؟

 

سهم محصول شما از بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ایران چقدر است؟

 


 

وقتی صحبت از افزایش فروش به میان می آید اولین و دم دست ترین راهکار برای بالا بردن فروش و گرفتن سهم زیادی از بازار محصولات آرایشی ، تبلیغات است.

و سریعا به عنوان مدیر و صاحب یک برند به امید  تصرف بازار  دست به جیب می شویم و بودجه زیادی را صرف حضور در تیزرهای تبلیغاتی و نمایشگاه ها و بیلیوردها و چندین مجله و غیره می کنیم و اما دست آخر آمار و ارقام و هزینه ها به ما چه می گویند؟

 

تبلیغات محصولات آرایشی

اینجاست که گویا حساب و کتاب های ما درست از آب درنمی آید

هیچ وقت خیار را از وسط گاز نزنید

بله درست است برای خوردن و لذت بردن از خیار از وسط هیچ وقت شروع نمی کنیم. دقیقا برای تصرف بازار آرایش هم از وسط چرخه مارکتینگ وارد نشوید.

بازار را بشناسیم

به طور کلی بازار لوازم آرایش ایران با حضور برندهای خارجی و نزدیک به 90 درصد واردات قاچاق و وجود تقریباً 50 درصدیِ کالاهای تقلبی و چینی، از بازارهای شدیداٌ رقابتی و بی‌ثبات محسوب می‌شود. پس بازار انتخابی شما کاملا بازار رقابتی است. گام اول را با تحقیقات بازار شروع می کنیم و به مطالعه انتظارات مصرف کنندگان، مطالعه رقبا، پیش بینی رفتار مصرف کنندگان و... می پردازیم.

جایگاه شما کجاست؟بازار خود را پیدا کنید

با پیدا کردن بازارهای خالی برای کسب سریع سهم بازار دست به کار شوید.این بازار خالی می تواند منطقه جغرافیایی خاص یا بازار مشتریان با رده سنی خاص یا بازاری کوچکی از افرادی با سلایق یا سبک زندگی متفاوتی را شامل شود

بازار سازی

بعد از مرحله بازار یابی مرحله بازار سازی می رسد که محصول  شما به صورت عملی وارد بازار شود و جایگاه دلخواه خود را در بازار به وجد بیاورد. جایگاه محصول شما فقط در قفسه داروخانه ها و مغازه های لوازم آرایشی نیست بلکه جایگاه محصول خود را در ذهن مشتری ایجاد کنید

حالا موقع دست به جیب شدن هست.بازار گرمی کنید

برای محصول آرایشی تان بازار گرمی کنید و آماده رقابت شوید و کاملا قوی و فکر شده در صحنه تبلیغات عمل کنید تا با تاثیر گذاری بیشتر در ذهن مشتری او را به خرید محصولاتتان علاقه مند کنید.

حساب کتاب کنید

حالا موقع بازار سنجی است .آمار فروش و محبوبیت کالا،،سهم بازار و سود خود را به نسبت گذشته خودتان و رقبایتان مقایسه کنید تا ببینید چقدر به خواسته افزایش فروش خود نزدیک تر شده اید

قلمرو خود را به سادگی از دست ندهید-بازارداری

همچنان که به افزایش مشتریان خود مشغولید از حفظ مشتریان قبلی غافل نشوید خلاقیت و نوآوری در تکنیک های فروش ، تبلیغات ، تخفیفات و ... تواما به حفظ بازار شما کمک می کند

لیدر بازار کیست؟ بازار گردان کیست؟

کدام برند آرایشی است که با تغییر در استراتژی های خود بازار را به چالش می کشد؟ کدام برند آرایشی است که با تغییر قیمت و سیاست های توزیع و یا رونمایی از محصول جدید و... سیاست های سایر محصول داران و رقبا را تحت تاثیر خود قرار می دهد؟

برای اینکه در عمل انجام شده قرار نگیرید دائما بازار را رصد کنید و شما بازار گردان باشد. بازار را از طریق مدیریت محصول ، قیمت ، توزیع و تبلیغ به دست بگیرید

موفقیت آتی محصول خود را تضمین کنید- بازارگرایی

نگذارید محصول شما به یک نوستالژی تبدیل شود.و دایما تمایلات و گرایشات مشتریان و بازار را زیر نظر بگیرید و برند خود را با گرایشات بازار محصولات آرایشی و بهداشتی هماهنگ کنید.

 

 

گروه رژلب همواره با داشتن بزرگترین رسانه آرایشی، بهترین گزینه برای محصول داران آرایشی بوده و ما با در اختیار داشتن متخصصین بازاریابی و فروش در این زمینه همیشه برای برند سازی و بالابردن میزان قابل توجه فروش این شرکت ها، همراه و همگام با آنها بوده ایم. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان سایت رژلب می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: