دوشنبه 17 آبان 1400 - 14:05:32

دوره 0 تا 100 آموزش رنگ و مش

 

نوع برگزاری: حضوری

شروع دوره 0تا100 آموزش رنگ و مش: اول اذر ماه 1400

نوع دسترسی: اینستاگرام، واتساپ تلفن سالن

به‌روز رسانی: به روز رسانی مستمر و قرار دادن فایلهای آن برای خریداران

تعداد جلسات: بیست الی بیست و چهار جلسه (حدود 200ساعت)

پشتیبانی: دائم

مدرس: شورانگیز موسوی

مخاطب: عموم بانوان

پیش‌نیاز: بدون پیشنیاز

 

طی سالهای گذشته آموزش رنگ و مش با نامهربانی های زیادی مواجه بوده است. کم بودن مرجع علمی، فقدان دانش آکادمیک معتبر، آموزشهای بر پایه ی تجربه به تنهایی، در دسترس نبودن منابع درست و تفکرات قدیمی، این رشته را با محدودیت مواجه کرده و موجب شده که با رشد کندی در این رشته زیبایی مواجه شویم.

خوشبختانه بانوان ایرانی بسیار با سلیقه و خوش ذوق هستند و طی سالهای اخیر ذوق و سلیقه ی زنان هنرمند ایرانی به همراه تکنولوژی اینترنت و اینستاگرام و آموزشهای مجازی تکنیک ، باعث رشد سریع شاخه ی تکنیک در بین هنرمندان آرایشگر رنگ و مش شد. ولی همچنان صنعت آموزش این شاخه روند رشد کندی را طی میکند.

ضرورت وجود آموزشهای استاندارد در شاخه رنگ و مش که باعث افزایش دانش و تکنیک هنرجویان این رشته شود، موجب شد که من شورانگیز موسوی، دوره هایی را طراحی کنم که تلفیقی از علم و هنر و خلاقیت باشد. حدود دویست ساعت آموزش و تکرار و تمرین در دوره ی آموزش تکنیک و دوره کار ورزی و مدرسی تکنیک، به همراه یازده جلسه دوره آموزش رنگساژ بدون حفظ فرمول رنگ، یکی از طولانی ترین و پر تکرار ترین دوره های آموزشی موجود میباشد.

محتوای آموزشی ما بر پایه افزایش خلاقیت هنرجوست ، به نحوی که هنرجو بتواند بعد از اتمام دوره ، به تنهایی نیز برای مواردی که در کار با چالش برخورد میکند، راهکار مناسبی بیابد.

به طور خلاصه دوره 0 تا 100 آموزش رنگ و مش ما شامل موارد زیر است:

1. یازده جلسه اموزش مبانی رنگ و رنگساژ بر مبنی جدیدترین دانش موجود در دنیا به صورت آنلاین
2. دوازده جلسه تکنیک عملی
3. دوازده جلسه کارورزی عملی و به همراه کمک مدرسی
4. پشتیبانی تا مرز استادکاری
5. آموزش مشتری مداری و روشهای درست برخورد با مشتری و افزایش فروش

جمعا حدود دویست ساعت آموزش عملی به همراه ده جلسه آنلاین درک مفهومی رنگساژ.

بعد از دوره 0 تا 100 آموزش رنگ و مش چه دستاوردی خواهید داشت؟

شما بعد از دوره های آموزش کاربر مواد ما اگر کاملا بر اساس راهنمایی های شورانگیز موسوی پیش بروید، با اطمینان تا حدود دو سال نیاز به هیچ آموزش مکمل و آپدیتی نخواهید داشت. علاوه بر اینها شما به صورت خود یادگیرنده میتوانید، با دیدن هرکلیپی در اینترنت به طور کلی پی به درست یا اشتباه بودن آن ببرید و نیز بتوانید به درستی از آموزشهای صحیح موجود در فضای مجازی استفاده کنید ، بدون آنکه در این مسیر گمراه شوید. آموزشهای رنگ و لایت ما منطبق با دقیق ترین علوم مرتبط با رنگ مو و علم آن در این خصوص در جهان است.

دوره آموزش کاربر مواد و آموزش رنگ ولایت ما، یکی از پر تکرار و تمرین ترین آموزشهای سطح کشور است و با هدف تغییر دانش و دیدگاه هنرمندان شاخه ی رنگ و مش طراحی شده است.به این امید که با آموزش هنرجویان مستعد شاخه رنگمو، در آینده نزدیک، ایران مرکز آموزش هنرمندان این شاخه در بین کشورهای همسایه باشد. ما مطمئنیم که این امکان وجود دارد که رنگ و مشکارهای ایران میتوانند ،برترین مدرسین شاخه رنگ و مش در بین کشورهای همسایه باشند.

در سیستم آموزشی ما، علم رنگمو، ساده سازی شده است.به نحوی که هر هنرجویی با هر سطحی از دانش وتحصیلات قادر به یاد گیری آن میباشد. به شکلی که پس از پایان دوره و اجرای راهنمایی های ما، میتواند به یکی از برترین متخصصین شاخه رنگ و لایت در محدوده زندگی خود تبدیل شود.

 

شورانگیز موسوی مدرس رسمی برند بورمی و مدرس تخصصی و بین المللی رنگ و مش
 

برچسب ها:

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: