دوشنبه 17 آبان 1400 - 13:44:03

آموزش آمبره برزیلی

نوع برگزاری: فیلم ضبط شده با کیفیت بالا

شروع دوره: بصورت آنلاین پس از تهیه دوره

نوع دسترسی: دانلود بلافاصله بعد از خریداری محصول

به‌روز رسانی: به روز رسانی مستمر و قرار دادن فایلهای آن برای خریداران

تعداد جلسات: 1جلسه 35 دقیقه‌ای

پشتیبانی: دارای پشتیبانی از به صورت چت آنلاین

مدرس: شورانگیز موسوی

مخاطب: آرایشگران و افراد علاقمند به یادگیری در این حوزه

پیش‌نیاز: بدون پیش نیاز


آموزش آمبره برزیلی، یک روش از انواع روشهای آمبره است که دکلره ها نسبتا خلوت ترگرفته میشوند و پوش ها عمیقتر میباشند و در نهایت شکل کلی پایانی آن به صورت خطوط مویرگی و ظریف لایت ، در میان موهای تیره است.

 

این محصول آموزش آمبره برزیلی است. این آموزش روی مویی انجام شده که قبلا چندین بار به رنگ قرمز و شکلاتی قرمز دار ، رنگ شده است. در یک آمبره ی زیبا ، رعایت توام مجموع نکات زیادی باعث زیبا تر شدن کار نهایی میشود که در این محصول، آموزش کامل تکنیک رنگ موی آمبره برزیلی، با ذکر جزئیات ، ارائه میشود. همچنین در این محصول ، یکی از روشهای رایج لایت قسمت جلوی سر یا مانی پیسزآموزش داده میشود.
 
در آموزش آمبره جلوی سر، توضیحات کامل برای انواع فرمهای صورت ، ارائه شده است.من شورانگیز موسوی مدرس رنگ مو، پس از سالها تجربه ی آموزش سعی کرده ام که در این محصول به طرز کاملی سوالات احتمالی شما را با توضیح جزئیات آموزش کامل تکنیک رنگ موی آمبره ، پاسخ دهم. هدف تهیه ی این محصول، آموزش آمبره به شیوه ی خود آموز است که هنرجو پس از چند بار دیدن این فیلم آموزشی و انجام تکرار و تمرین ، بتواند به همین زیبایی آنرا اجرا کند.
 

چرا محصول آموزش کامل تکنیک آمبره شورانگیز موسوی؟

 
در محصول آموزش آمبره برزیلی، سعی کرده ام تا ریز به ریز به توضیح جزئیاتی بپردازم که معمولا در آموزشهای مشابه ، آنها را پیدا نمی کنید. برای مثال نقشه خوانی و کشیدن پلن کار به صورت بین المللی و توضیح کامل انواع جدا سازی مو و نمایش آنها در نقشه کار، در این محصول تشریح شده است و در ضمن به صورت جز به جز روی سر مدل زنده پیاده شده است.
 
آموزش آمبره جلوی سر یا همان آموزش مانی پیسز، به صورتی توسط شورانگیز موسوی ، مدرس بین المللی رنگ، آموزش داده شده است که هنرجو میتواند با یاد گیری آن، آنرا برای انواع مشتریها با مدل موها وفرم سرهای مختلف شبیه سازی و اجرا کند. تکنیک پوشش موهای قرمز مشتری به نحوی آموزش داده شده که بعد شستشو، قرمزی بیرون نزند.
 
پوش دادن درست، پوشش مرزها و از بین بردن مرزها و شدو روت صحیح، به نحوی که کاملا تیره و روشن در هم فید و ذوب شوند، آموزش داده میشود. این محصول یک آموزش کامل تکنیک رنگ موی آمبره است که با هدف مستقل سازی هنرجوهایی که در اجرای تکنیک آمبره برزیلی مشکلاتی دارند، ساخته شده است.
 
تمام نکاتی که برای بالا بردن پایه دکلره ای که روی موی قرمز لازم است ، در این آموزش، شرح داده شده است. در ضمن ،رنگساژ روی پایه ی دکلره ی بدست آمده ، به درستی شرح داده شده است. رنگساژی که با شسته شدن ، به سمت زیبا تر شدن میرود . البته آموزش کامل رنگ شناسی مو و رنگساژ در پکیج آموزش رنگساژ به نام معجزه رنگساژ توسط شورانگیز موسوی ارائه شده است.
 

مزایای خرید محصول آموزش آمبره روی موی قرمزدار چیست؟

 
پشتیبانی این محصول به صورت دائمیست. شما بعد از خرید آموزش آمبره برزیلی روی موی رنگ شده ی قرمز دار، میتوانید با خانم شورانگیز موسوی ارتباط مستقیم داشته باشید و بطور مستقیم ، سوالاتی که با دیدن این محصول برایتان پیش میاید،را از ایشان بپرسید. و همچنین از تخفیفات مربوط به خرید های آینده استفاده کنید.
تکنیک رنگ آمبره آموزش داده شده در این محصول، جزئیاتی را بیان میکند که معمولا در آموزشهای دیگر، به آنها پرداخته نمیشود .
 
شورانگیز موسوی نویسنده ی کتاب آموزش تضمینی مهارت ترکیب رنگ مو، و مدرس محصول آموزش آمبره ی برزیلی ، در تهیه این محصول، رنگساژ را به شکلی ارائه کرده که نه تنها تاثیر سایه قرمز قبلی ، روی موی دکلره شده نماند ، بلکه موی مدل بعد شسته شدن نیز زیبا باشد. امروزه و در تمام دنیا، ساختن رنگساژ اصولی دارد که از مهمترین آنها این است که بعد شسته شدن، زیبا بماند.
 
رنگساژ ی که در محصول آموزش کامل تکنیک رنگ موی آمبره، بکار رفته بر اساس این قوانین ساخته شده و توضیح داده میشودو شما یاد میگیرید که چگونه این ترکیب رنگ مو را بسازید. .( علاقمنئان به یادگیری رنگساژ بدون استرس، برای یادگیری رنگشناسی و رنگساژ ساختن تنها با یک رنگ، میتوانند محصول معجزه ی رنگساژ را خریداری نمایند.)

 

 

شورانگیز موسوی مدرس رسمی برند بورمی و مدرس تخصصی و بین المللی رنگ و مش
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: