یکشنبه 03 بهمن 1400 - 14:35:03

مانیکور و پدیکور شرق و شمال شرق تهران

مانیکور و پدیکور شرق و شمال شرق تهران

مراحل فرم دادن به ناخن ها در پدیکور

از ناخن گیر برای بریدن ناخن های خود به طور مستقیم استفاده کنید. ناخن گیرها را با انگشت اشاره و انگشت شست بگیرید و برای ایجاد برش مقداری فشار وارد کنید. همیشه ناخن های خود را مستقیم بگیرید. اگر آنها را به صورت زاویه دار برش دهید ، ممکن است ناخن های پا شکننده شوند.
• حتماً هر 10 انگشت را کوتاه کنید.
ناخن های خود را به طول دلخواه کوتاه کنید، اما آنها را خیلی کوتاه نکنید!
با استفاده از سوهان ناخن،ناخن های خود را شکل دهید. ناخن خود را تا لبه ناخن پا بچرخانید و آن را به آرامی به جلو و عقب بمالید تا شکل شما ایجاد شود. پرونده ناخن خود را در گوشه های ناخن خود قرار دهید تا آنها را گرد کنید
• اگر گوشه ناخن های خود را زیر و رو کنید ، دیگر لازم نیست نگران فرو رفتن ناخن های پا  شوید. این تنها در هنگام اصلاح ناخن های شما اتفاق می افتد.

یک محصول نرم کننده کوتیکول به پایه هر ناخن بزنید. از مرهم و نرم کننده کوتیکول یا سرم روغن استفاده کنید. روش دیگر ، شما می توانید از عسل به عنوان نرم کننده طبیعی کوتیکول استفاده کنید. هر 3 گزینه برای نرم کردن کوتیکول شما عالی عمل می کنند ، بنابراین می توانید پوست مرده را به راحتی از بین ببرید. محصولی را که محل اتصال ناخن پا با بستر ناخن است بزنید. سپس ، انگشتان پا را ماساژ دهید تا محصول توزیع شود.

• در صورت استفاده از عسل، این محصول را روی کوتیکول های خود بمالید.
• برای هر ناخن از 1 قطره سرم روغن یا عسل استفاده کنید.

کوتیکول های خود را با یک ابزار کوتیکول یا یک ناخن کوچک به عقب فشار دهید. برای این کار کافی است انتهای منحنی ابزار خود را با زاویه 45 درجه روی بستر ناخن قرار دهید و کوتیکول های خود را به آرامی به تخت ناخن فشار دهید.
• با کمی نیرو ، کوتیکول های شما به راحتی به عقب حرکت می کنند ، بنابراین می توانید به راحتی آنها را جدا کنید.
بعد از اینکه کوتیکول را به عقب فشار دادید ، از برش کوتیکول برای بریدن استفاده کنید. کافی است از این ابزار به عنوان یک قیچی کوچک استفاده کنید تا پوست کوتیکول مرده را در اطراف انگشتان پا از بین ببرید. از لبه خارجی کوتیکول خود شروع کنید ، و تکه های کوچک بزنید تا زمانی که همه پوست های مرده را از بین ببرید.
• فقط پوست و کوتیکول های مرده را ببرید ، در غیر این صورت می توانید ناخن رشد کرده یا به پوست آسیب برسانید.
• در حالی که این مرحله اختیاری است ، اما به خلاص شدن از شر پوست مرده کمک می کند و پاهای شما را زیبا نشان می دهد.
برای آبرسانی و مرطوب شدن پاها از کرم پا استفاده کنید. مقدار یک چهارم کرم را در دستان خود فشار دهید و آن را بین دو دست بمالید. سپس ، لوسیون را هر بار به 1 فوت بریزید. لوسیون را کاملاً به پوست بمالید.

 

 

شراه بیگلری مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی، کاشت و طراحی ناخن ‌در شرق و شمال شرق تهران 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: