شنبه 04 آذر 1402 - 12:20:07

اصلاح و قرینه سازی ابرو

 

اصلاح و قرینه سازی ابرو

اصلاح و قرینه سازی ابرو ها با توجه به میزان مهارت و تسلط فرد به روش های مختلفی انجام میشود. که معمولا این روش ها با توجه به نوع کار متفاوت است. در این مقاله به مطالبی بیشتر در مورد اصلاح و قرینه سازی ابرو خواهیم پرداخت. اصلاح و قرینه سازی ابرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی صورت می باشد. توصیه می کنیم قبل از شروع هر گونه آرایش دائمی مثل میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ ابرو ابتدا عمل اصلاح و قرینه سازی ابرو را انجام دهید تا بتوانید فرم بهتری برای ابرو هایتان انتخاب کنید. پس اولین مرحله در آرایش دائمی ابرو، قرینه سازی است. تا از هزینه های غیرلازم بعدی برای اصلاح فرم ابرو اجتناب کنید.

 

فهرست مطالب:

 

اصلاح و قرینه سازی ابرو

 

انواع روش های اصلاح و قرینه سازی ابرو

اصلاح و قرینه سازی ابروها به روش‌های متعددی انجام می‌شود. که استفاده کردن از هر کدام از آنها به میزان مهارت و تسلط شما بستگی دارد. در ادامه انواع این روش ها را توضیح داده ایم:

 

1) اصلاح و قرینه سازی ابرو با استفاده از مداد چشم
 

ابتدای کار باید تاج ابرو را مشخص کنید. در ابتدا مداد یا یک خط کش را کنار پره بینی قرار دهید طوری که به صورت عمود از گوشه داخلی چشم بگذرد و نقطه تلاقی ابرو با خط کش نقطه‌ای است که ابرو از اون قسمت شروع می‌شود.
برای کشیدن قسمت دنباله ابرو مداد را کنار پره بینی قرار داده به طوری که اون مداد از گوشه خارجی چشم بگذرد. نقطه تلاقی مداد با دم ابرو نقطه‌ای است که انتهای ابرو را مشخص می‌کند. این نقطه متعادل‌ترین اندازه دم ابرو است.
برای قوس ابرو که دو سوم زیبایی ابرو به حالت آن بستگی دارد. یک مداد از سمت پره بینی به سمت عنبیه چشم قرار داده و نقطه‌ای که ابرو را قطع می‌کند مکان صحیح قوس دادن ابرو می‌شود. قوس دادن به ابرو باید از جلوی صورت انجام شود و سر نباید حالت نیم رخ داشته باشد.

 

 

2) اصلاح و قرینه سازی ابرو با استفاده از دستمال کاغذی و ریمل ابرو

در این روش ابتدا دستمال کاغذی را روی قسمت پایینی ابرو‌ها قرار داده و با کمک ماژیک روی قسمت‌های وسط ابرو و ابتدا و انتهای پایین ابرو را نشانه گذاری کنید. (به جای دستمال کاغذی از پارچه یا کاغذ نیز می‌توانید استفاده کنید؛‌ هر چیزی که یک خط صاف زیر ابروهای شما ایجاد کند تا راحتتر بتوانید دو ابرو را در یک خط قرینه کنید.)
سپس دستمال کاغذی را در قسمت بالایی ابروها (پیشانی) قرار داده و دوباره ابتدا،‌ انتها و وسط بالای دو ابرو را در یک راستا علامت‌گذاری کنید. با مقایسه کردن نقطه‌ها کاملا مطمئن می‌شوید که ابرو‌ها متقارن شده‌اند.
بعد از آن در مرحله بعدی نقاط مشخص شده را به یکدیگر وصل کنید. توجه داشته باشید که دو قله ابرو باید به یکدیگر وصل شوند و دو تاج ابروی متقارن شده را هم باید به صورت موازی به یکدیگر وصل کنید.
از ریمل ابرو برای کشیدن ابرو استفاده کنید و سپس بخش‌های بیرون مانده از قابی که برای ابرو ایجاد کرده اید را با موچین تمیز کنید و موهای اضافی را بردارید.

 

 

3) اصلاح و قرینه سازی ابرو با استفاده از خط کش قرینه سازی و کولیس

در ابتدای کار باید نقطه وسط پیشانی و بین دو ابرو را مشخص کنید. سپس خط کش قرینه سازی را بالای ابروها روی پیشانی گذاشته و نقطه وسط یعنی نقطه صفر را مطابق با خط مشخص شده بین دو ابرو قرار می‌دهیم.
حال با استفاده از خط کش و مداد یا ماژیک ابرو در نقطه شروع ابروها نیز خط کشیده به شکلی که از نقطه صفر روی خط به یک میزان تا هر دو تاج ابرو فاصله باشد.
سپس خط وسط خط پیشانی را تا قوس ابرو نیز اندازه بزنید. یعنی از همان نقطه صفر به یک میزان فاصله تا قوس هر دو ابرو تعیین کنید.
به همین شکل خط وسط پیشانی را تا دنباله ابرو اندازه بگیرید. یعنی سه اندازه گیری از وسط دو ابر صورت می‌گیرد.
حالا نوبت به بالا پایین بودن ابرو‌ها می‌رسد. در این مرحله با کمک کولیس خط‌ها را به یکدیگر وصل کنید یعنی یک خط مستقیم از قوس ابرو به قوس ابروی دیگر وصل کنید تا بالا و پایین بودن ابرو‌ها را متوجه شوید. سپس یک خط به موازات نقطه بالای تاج به نقطه بالای تاج ابروی دیگر وصل کنید و همین کار را عینا با نقطه پایینی تاج ابرو انجام دهید تا دو ابرو در یک راستا قرار بگیرند.
حال مطابق قاب ایجاد شده ابرو را تمیز کرده و یا هاشور یا تاتو کنید و شاید بخواهید با مداد یا ریمل ابرو تنها ابرو را به شکل موقت حالت دهید.

 

 

 

اصلاح و قرینه سازی ابرو

 

معرفی بهترین مدرس اصلاح و قرینه سازی ابرو

خانم صدوق متخصص اصلاح و قرینه سازی ابرو در شمال تهران می باشند. همچنین ایشان با چندین سال سابقه در زمینه کاری خود، مشغول فعالیت در زمینه میکرو کرکی و لیفت و لمینت ابرو و مژه می باشند. برای بهره مندی از آموزش های ایشان میتوانید با شماره تماس درج شده در آخر مقاله استفاده کنید.

 

 

اصلاح و قرینه سازی ابرو

 

انواع آموزش ها توسط بهترین مدرس اصلاح و قرینه سازی ابرو

اصلاح و قرینه سازی تخصصی ابرو:

  • چهره شناسی
  • طراحی ابرو (قرینه سازی)
  • طراحی ابرو با دیوایدر، کولیس و نخ ابرو
  • نحوه صحیح برداشتن مو های ابرو با وسایل مخصوص
  • ابزار شناسی
  • شناخت مراکز معتبر

 

لیفت و لمینت مژه و ابرو:

  • آموزش ابزار و مواد
  • آموزش مراحل انجام لیفت و لمینت مژه و ابرو
  • آموزش تقویت مو های مژه و ابرو
  • معرفی مراکز خرید معتبر

 

آموزش میکروبلید کرکی:

  • طراحی و قرینه سازی ابرو متناسب با جام چهره
  • ابزار شناسی
  • آشنایی با مواد و رنگ شناسی
  • معرفی بی حسی ها
  • نحوه ی مراقبت بعد از انجام میکروبلیدکرکی
  • طراحی با دیوایدر، کولیس، نخ ابرو
  • نحوه ی صحیح برداشتن موهای ابرو با وسایل مخصوص
  • معرفی مراکز خرید معتبر
  • چهره شناسی

 

اصلاح و قرینه سازی ابرو

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: