شنبه 04 آذر 1402 - 13:41:57

آموزش و خدمات تاتو صورت و آرایش دائم غرب تهران

 

 

معرفی بهترین مدرس تاتو ابرو سعادت آباد

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن غرب تهران

 

مرکز آموزش و خدمات تخصصی تاتو غرب تهران

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند

 

آموزش و خدمات تاتو ابرو غرب تهران

آموزش و خدمات میکروبلیدینگ ابرو غرب تهران

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو غرب تهران

آموزش و خدمات میکروشیدینگ ابرو غرب تهران

آموزش و خدمات بولد بروز ابرو غرب تهران

آموزش و خدمات شیدینگ آمبره بروز

آموزش و خدمات تاتو لب غرب تهران

آموزش و خدمات تاتو خط چشم غرب تهران

آموزش و خدمات اسکالپ میکروپیگمنتیشن غرب تهران

معرفی بهترین مرکز تاتو غرب تهران سعادت آباد

 

 

 

آرایش دائم یکی از بهترین راهکارهای برای ظاهری همیشه آراسته و زیبا است. روش های بسیاری برای آرایش دائم وجود دارد که از جمله آنها می توان به تاتو ابرو، تاتو خط چشم، تاتو رژلب، بیبی گلو یا مزووایت و ... اشاره کرد. تاتو و آرایش دائم یکی از لاین های پرتکنیک و تخصصی آرایش و زیبایی است که انجام آن نیاز به دانش و تبحر بالایی دارد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از تاتو صورت بگیرید، باید نزد یک متخصص ماهر مراجعه کنید. به این ترتیب علاوه بر این که از نتیجه کار کمال رضایت را خواهید داشت، در سلامت پوست خود نیز نقش بسزایی ایفا می کنید. چرا که همه این موارد تنها با مراجعه به تاتو کار حرفه ای و باتجربه میسر است.
در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم یکی از بهترین پیگمنت آرتیست های غرب تهران را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان با خیال راحت کارهای تاتو خود را انجام دهید. یکی از بهترین پیگمنت آرتیست ها هستند که کاملا مسلط به جدیدترین روش های تاتو صورت و همچنین اسکالپ میکروپیگمنتیشن می باشند. در ادامه تکنیک های تاتو  را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.


آموزش و خدمات تاتو ابرو غرب تهران


تاتو ابرو روش های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز اشاره کرد. هر یک از این روش ها امروزه با متدهای بسیار نوین و بهتری انجام می شوند. شما در مرکز تاتو  می توانید مشاوره رایگان تاتو ابرو دریافت کنید تا ببینید کدام یک از روش های نوین زیر برایتان مناسب تر است؟

 

مرکز آموزش و خدمات تخصصی تاتو غرب تهران

 


آموزش و خدمات میکروبلیدینگ ابرو غرب تهران


تفاوت میکروبلیدینگ با دیگر روش های آرایش دائمی این است که در این روش به جای دستگاه از قلم های مخصوص استفاده شده و پیگمنت ها به صورت دستی وارد پوست می شوند. البته در میکروبلیدینگ، دستگاهی هم وجود دارد که روی دسته آن، قلم دسته میکروبلیدینگ قرار می گیرد. این قلم تیغه هایی استریلیزه ای دارد که به شکل U شکل یا انحنا دار می باشد. هنگام میکروبلیدینگ این تیغه ها به آرامی روی پوست لغزیده و تنها با کمی فشار پیگمنت ها را داخل پوست می کنند. این تیغه ها منجر به بروز برش های کوچکی روی پوست می شوند که مانند برش کاغذ بوده و به صورت یک تار مو دیده می شود.
با توجه به تکنیک مورد استفاده برای کشیدن تارموهای مصنوعی در بین ابروها، موها طبیعی تر و سه بعدی تر دیده می شوند. گفته می شود که تکنیک میکروبلیدینگ یا کشیدن ابروها با این روش اصالتا از آسیا بوده و ریشه در این قاره دارد. میکروبلیدینگ یک جلوه نچرال و زیبایی به ابروها می دهد.


آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو غرب تهران


طی انجام میکروپیگمنتیشن، رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست تزریق می شوند که این عمل، آسیب به بافت های پوستی را به حداقل می رساند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نوع تتو علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد دارد. میکروپیگمنتیشن نسبت به تاتو سنتی، دارای درد و خونریزی کمتری است و ماندگاری بالاتری نیز دارد. با به کارگیری تکنیک میکروپیگمنتیشن می توان تاتو ابرو انجام داد و با طراحی حالت طبیعی موها، شکل طبیعی تری به چهره داد. حتی می توان ناحیه خارجی ابرو را تغییر داد و با شکل دادن به آن، چهره را جوان تر و زیباتر کرد. اصلاح رنگ و شکل ابروها نیز با استفاده از این روش امکان پذیر است. به دلیل اینکه در روش میکروپیگمنتیشن رنگ در عمق بیشتری از پوست تزریق می شود، ماندگارتر از روش میکروبلیدینگ است.

 

آموزش و خدمات میکروشیدینگ ابرو غرب تهران


میکروشیدینگ ابرو نیز یکی از انواع روش های تاتو موقت است که در آن از تکنیک سایه زدن استفاده می شود. در واقع تکنیک میکروشیدینگ جهت حفظ حالت طبیعی ابرو، از متد سایه ابرو به کار می گیرد که به آن سایه پودری نیز گفته می شود. انجام این عمل به افرادی که دارای ابروهای کمرنگ یا تو خالی هستند، بسیار توصیه می شود. میکروشیدینگ، نوعی هاشور تلفیقی است که معمولا جهت هر چه زیباتر شدن نتیجه کار همراه با تکنیک میکروبلیدینگ به کار می رود. یکی از پرکاربردترین نقاطی که میکروشیدینگ ابرو در آن استفاده می شود، ابروها هستند. معمولا برای نتیجه بهتر، میکروشیدینگ را همراه با میکروبلیدینگ به کار می برند. بدین معنی که با استفاده از قلمی بسیار ظریف تر از قلم میکروبلیدینگ، نقاط ریزی را در پوست ایجاد می کنند که در نهایت تولید سایه ابرو می کند. سپس با استفاده از قلم میکروبلیدینگ، خطوط نازکی به مانند تارهای مو روی آن ایجاد می کنند.

 

آموزش و خدمات بولد بروز ابرو غرب تهران


بولدبروز، یکی از جدیدترین متدهای هاشور ابرو است که حالتی طبیعی داشته و به ابروها حجم می بخشد. در واقع بولدبروز بسیار شبیه به میکروبلیدینگ است؛ با این تفاوت که با تکنیک های مختص به خود پیاده سازی می شود. در این روش طرز دست گرفتن قلم و فشار دست، متفاوت است. تکنیک بولدبروز برای افرادی که ابروهای نازک دارند، مناسب است. توجه داشته باشید که تکنیک بولدبروز برای انواع پوست چرب، نازک و حساس مناسب نیست. در تکنیک بولد بروز باید قسمت ابتدایی ابرو از عرض کمتری نسبت به قسمت آرک برخوردار باشد. همچنین، برخلاف روش میکروبلیدینگ، تارهای ابرو نامنظم و خارج از خط و قاعده کشیده می شوند.

 

مرکز آموزش و خدمات تخصصی تاتو غرب تهران

 

 

آموزش و خدمات شیدینگ آمبره بروز


شیدینگ آمبره ترکیبی از میکروبلیدینگ و سایه زنی ابرو است. افرادی که از ابروهای نازک و کم پشت خود احساس رضایت ندارند و تمام روش های طبیعی پرپشت شدن ابرو مانند روغن کرچک یا روغن رزماری را امتحان کرده اند اما جواب نگرفته اند، می توانند از این روش برای خوش حالت شدن ابروهای خود کمک بگیرند. شیدینگ آمبره، عمق و جلوه خوبی به ابروها می دهد. مشتری می تواند انتخاب کند که ابروهای کاملا طبیعی یا جلوه پرپشت تری داشته باشد. ظاهر شیدینگ آمبره مانند این می ماند که یک مداد ابروی نرم و سبک روی ابروهای خود کشیده اید. میکروبلیدینگ متشکل از تارهای طبیعی ابرو است که برخلاف مداد، ظاهر طبیعی ابروها را تقلید می کند. نتایج میکروبلیدینگ نسبت به شیدینگ ابرو، روشن تر و سبک تر است؛ اما متاسفانه برای هر نوع پوستی مناسب نمی باشد. مزیت شیدینگ آمبره این است که می توان آن را با سبک میکروبلیدینگ تلفیق کرد تا جلوه جذاب تر و طبیعی تری داشته باشد.

 

آموزش و خدمات تاتو لب غرب تهران


میکروپیگمنتیشن لب، تاتو رژلب یا هاشور لب، تکنیکی است که جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی آن بکار می رود. تاتو خط لب گاهی، برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها استفاده می شود. انجام این کار جذابیت ها و مزایای زیادی دارد. همچنین، تاتو خط لب روشی درمانی، برای رفع نقص افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی "خط لب" خویش را از دست داده اند. به طور مثال در افراد "لب شکری" پس از درمان نقص اصلی، می توان از تاتو کردن برای ترمیم "خط لب" بهره برد.
اصولاً خانم هایی که اقدام به تاتو رژلب یا تاتو خط لب می کنند به دنبال زیبایی دائم هستند؛ در حقیقت این افراد، نمی خواهند در طول روز درگیر تمدید کردن رنگ رژلب خود باشند. وقتی صحبت از تاتو و آرایش دائم به میان می آید، باید در انتخاب رنگ و مدل تاتو رژلب و تاتو خط لب توجه کنیم؛ زیرا در یک بازه زمانی طولانی این رنگ با ما خواهد بود و پشیمان شدن و تغییر دادن رنگ تاتو رژلب یا تغییر طرح تاتو خط لب کاری سخت و دردسر زاست. واکنش هر پوست نسبت به رنگ تاتو لب متفاوت است و این تغییر رنگ هم نباید شما را نگران کند؛ زیرا بعد از مدتی لب ها، رنگ اصلی بکارگرفته شده را پیدا خواهد کرد.
تا 24 ساعت بعد از تاتو لب می توان از چای کیسه ای خنک شده برای کاهش التهاب و تورم آن استفاده کرد. برای این کار، ابتدا چای کیسه ای را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید. سپس آن را داخل آب یخ گذاشته تا خنک شود. پس از خنک شدن، چای کیسه ای را به مدت 10 دقیقه روی لب ها قرار دهید. برای سرعت بخشیدن به این کار می توانید، آن را در فریزر قرار داده و بار دیگر از آن استفاده کنید. در صورت وجود درد نیز، باید پروفن یا سایر مسکن ها را مصرف کنید.

 

مرکز آموزش و خدمات تخصصی تاتو غرب تهران

 

 

آموزش و خدمات تاتو خط چشم غرب تهران


به وسیله میکروپیگمنتیشن بن مژه می توان مژه ها را پر پشت تر نشان داد. همچنین می توان با توجه به سلیقه فرد، این خط بن مژه را تا خط چشم ادامه داد و یک زیبایی مطابق با سلیقه فرد را ایجاد نمود. میکروپیگمنتیشن بن مژه به کسانی پیشنهاد می‎شود که تمایلی به خط چشم واضح و قابل توجهی ندارند؛ اما در عین حال می خواهند به چشم‎های خود حالت داده و از بی رنگی مطلق خارج نمایند.
محدوه انجام بن مژه بسیار حساس است اما به دلیل این که روش فوق دارای درد و التهاب بسیار کمتری نسبت به تتو های سنتی دارد، در میان متقاضیان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
پس از انجام میکروپیگمنتیشن بن مژه توصیه می ‎شود تا چند روز پلک ها شستشو داده نشود. بن مژه بسیار ظریف و نچرال بوده و باعث می شود چشمانی گیرا تر با مژگانی مشکی تر داشته باشید. علاوه بر این، برای بانوان شاغل و ورزشکاری که فرصت کافی برای آرایش ندارند نیز بسیاز مناسب می باشد. اگر تمایل به خط چشم واضح دارید نیز می توانید از تکنیک تاتو خط چشم استفاده کنید.

 

مرکز آموزش و خدمات تخصصی تاتو غرب تهران

 

 

آموزش و خدمات اسکالپ میکروپیگمنتیشن غرب تهران


میکروپیگمنتیشن اسکالپ یکی از تکنیک هایی است که جهت مخفی کردن سطحی از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. انجام این کار باعث تغییر رنگ بخش مورد نظر از پوست می شود. یکی از کاربردهای میکروپیگمنتیشن در متد میکرو اسکالپ است که رنگدانه ها را به صورت دائمی در زیر لایه بالایی از سطح پوست قرار می دهد.
از متد مذکور می توان در موارد دیگری همچون برخی عمل های زیبایی نیز بهره مند شد. به عنوان مثال، پزشکان از رنگ های مشابه پوست بیمار استفاده می کنند تا در برخی عمل ها همچون عمل لب، رنگ لب بیمار را به حالت اولیه خود باز می گردانند تا زیبایی و طبیعی بودن آن از بین نرود. اسکالپ با نام اس ام پی نیز شناخته می شود.


SMP مخفف کلمات Sclap ,Micro, pigentaion  است. دو روش برای انجام اسکالپ سر یا SMP وجود دارد: استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن و رول. از آنجایی که روش میکروپیگمنتیشن، مناطق خالی از سر را با طراحی و دور و نزدیک کردن نقاط سایه گذاری می کند، ظریف تر بوده و از حالت طبیعی بیشتری برخوردار است. مزیت رول نیز نسبت به میکرو آن است که حجم وسیعی از کار را با فواصل منظمی انجام می دهد. البته در افرادی که دارای مو هستند و تمایل دارند تنها بخشی از کف سرشان هاشور زده شود، سرعت عمل  بسیار افزایش می یابد.
اسکالپ یک روش نو و جدیدی برای درمان طاسی و ریزش مو در بین آقایون و خانوم هاست. اسکالپ میکروپیگمنتیشن یک روش درمان برای حل مشکلات مو که افراد با آن درگیر هستند می باشد. روش اس ام پی یا اسکالپ سر، با دستگاه میکروپیگمنتیشن و یا همان رول و سوزن یا میکرو انجام می‌شود. اما باید گفت ظرافت کار در میکرو بیشتر از رول هست.چون مناطق خالی رابا طراحی و دور و نزدیک کردن نقاط ،سایه گذاری می‌کند.


بهتر بودن رول، حجم وسیع کار با فواصل منظم است ،که در هر صورت بهتراست منظم نباشد و برای کسانی که مو دارند و نواحی خالی سر زیر مو پوشش داده می‌شود ،سرعت عمل را  بالا می‌برد.
یکی از مهمترین نکاتی که در اسکالپ بسیار مهم است، ترسیم خط ریش و لایه و خط رویش مو منتاسب با جمجمه فرد است. در حوزه زیبایی هدف اصلی این است که حالت طبیعی چهره فرد توسط میکروپیگمنتیشن حفظ شود. در حوزه پزشکی میکروپیگمنتیشن برای پوشاندن نواقص ظاهری فرد کاربرد دارد.
مراقبت های ویژه بعداز انجام اسکالپ بسیار مهم است. این مراقبت‌ها شامل حمام نرفتن، استخر نرفتن، سونا نرفتن تا 3 روز و عدم قرارگیری در معرض مستقیم نور آفتاب است.

 

معرفی بهترین مرکز تاتو غرب تهران سعادت آباد

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: