شنبه 04 آذر 1402 - 12:30:00

رنگ و مش سعادت آباد

رنگ و مش سعادت آباد

 

رنگ و مش سعادت آباد

معمولا کسانی که موهای خود را رنگ و مش می کنند، افرادی هستند که به ظاهر و زیبایی شخصی خود بسیار اهمیت میدهند. عمل رنگ کردن مو بسیار هیجان انگیز است و اگر به دست متخصص رنگ و مش سپرده شود، میتوانید موهایی بسیار زیبا داشته باشین. در این مقاله ما به شما در مورد انواع رنگ و مش، و بهترین مدرس رنگ و مش شمال تهران را که میتوانید به آن مراجعه کنید، معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

 

فهرست مطالب:

 رنگ و مش سعادت آباد
 انواع خدمات رنگ و مش سعادت آباد
 بهترین مدرس رنگ و مش سعادت آباد
 لیست خدمات بهترین مدرس رنگ و مش سعادت آباد
 سوالات متداول

 

 

رنگ و مش سعادت آباد

به روشن کردن لایه های مو، مش می گویند. کلمه مش در ایران بسیار رایج شده ولی در کشور های خارجی، به فرایند روشن کردن موها لایت می گویند. رنگ و مش و یا همان لایت مو در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام از این روش ها زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه ما به شما انواع این رنگ و مش ها را توضیح می دهیم.

 

 

رنگ و مش سعادت آباد


انواع خدمات رنگ و مش سعادت آباد

خدمات رنگ و مش سعادت آباد عبارتند از:

 

1) آمبره

از جمله جدید ترین تکنیک های رنگ کردن مو می توان به آمبره کردن مو ها اشاره کرد. این روش را می توان یکی از ایمن ترین روش ها برای رنگ مو معرفی کرد. رنگ کردن مو ها در این روش به این صورت است که قسمت ریشه ی مو به رنگ طبیعی می ماند. و هر چه به نوک مو ها نزدیک تر می شویم رنگ مو روشن تر می شود. برای این کار از فویل برای دکلره کردن قسمت های روشن استفاده می کنند. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

2) آمبره هایلایت

یکی از تکنیک هایی است که در آن رنگ مو ها بسیار لطیف و محو می باشد. در این روش فقط قسمت نوک مو ها با استفاده از یک رنگ بسیار ملایم آمبره می شود. مزیت این روش برای رنگ کردن مو را می توان طبیعی بودن آن دانست. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

3) بالیاژ

کلمه ی بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای رنگ کردن می باشد. بالیاژ به روش دکلره کردن مو ها در هوای آزاد و بدون استفاده از فویل گفته می شود. روش انجام کار در بالیاژ مانند آمبره می باشد با این تفاوت که در این روش از فویل برای قسمت های روشن استفاده نمی شود. و این کار به صورت آزادانه انجام می شود. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

4) آمبره معکوس

از نام این روش می توان حدس زد که قرار است رنگ مو به چه شکل باشد. در واقع در این روش برعکس روش آمبره ریشه مو را روشن کرده و هر چه به نوک مو ها نزدیک تر می شویم. رنگ آن تیره تر خواهد شد. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

5) سامبره

سامبره روشی است که در آن از دو رنگ که تناژ نزدیک به هم داشته باشد استفاده می شود. معمولا یکی از رنگ ها تیره تر از رنگ دیگر انتخاب می شود. تا حالت سایه روشن آن در مو به خوبی دیده شود. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

6) هایلایت

رنگ مو به روش هایلایت باعث می شود که مو های شما حجیم تر دیده شود. در این روش هم از دو رنگ تیره و روشن استفاده می کنند به طوری که رنگ روشن بر روی دکلره و رنگ تیره بر روی کل مو ها زده می شود. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

7) لولایت

برعکس عملی که در هایلایت انجام می شود را لولایت می گویند. در این روش به جای این که بخش های نازکی از مو را انتخاب کرده و به رنگ روشن در آوریم، قسمت زیادی از آن را برداشته و تیره می کنیم. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

8) کالر ملت

در این روش هم از دو رنگ استفاده می شود. روش انجام کار در این روش به این گونه است که بیشتر قسمت های مو با استفاده از یک رنگ روشن رنگ شده و از رنگ دیگر که تیره تر است. برای رنگ کردن قسمت های انتهایی مو به صورت فید شده استفاده می شود. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

9) Ecaille

در این تکینیک رنگ مو، دو رنگ طلایی و شکلاتی در کنار یکدیگر استفاده می شوند. معمولا رنگ شکلاتی زمینه مو و رنگ طلایی به عنوان موج در انتهای مو ها مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

10) Dip_dyed

برای این روش از دو رنگ کاملا متفاوت که هیچ گونه شباهتی با یکدیگر ندارند در کنار یکدیگر استفاده می شود. در این روش نیازی به فید کردن رنگ ها وجود ندارد و باید تفاوت دو رنگ بر روی مو ها کاملا مشهود باشد. می توانید برای انجام این نوع خدمات به بهترین سالن رنگ و مش سعادت آباد که در آخر مقاله معرفی شده مراجعه کنید.

 

 

رنگ و مش سعادت آباد


بهترین مدرس رنگ و مش سعادت آباد

خانم باران سبزعلی، یکی از بهترین مدرسان در زمینه رنگ و مش در سعادت آباد میباشند که 12 سال سابقه بی نظیر و درخشان در انواع زمینه های تخصصی مو دارند. ایشون دارای مدرک بین المللی و آکادمیک هستند که در حال حاضر جز بهترین ها در زمینه رنگ و مش هستند. میتوانید برای انجام رنگ و مش بر روی موهایتان، به خانم سبزعلی مراجعه کنید.


لیست خدمات بهترین مدرس رنگ و مش سعادت آباد

خدماتی که بهترین مدرس رنگ و مش سعادت آباد در سالن ارائه می دهند، عبارتند از:
 

  • رنگ و مش
  • کراتین، بوتاکس، پروتئین تراپی و لولاپلکس
  • احیا و درمان مو
  • لایت های ژورنالی و فنتزی
  • انواع تراپی


این خدماتی که نام برده شد، به صورت تخصصی به هنرجویان داوطلب، به همراه مدرک بین المللی سارمان فنی و حرفه ای ارائه می شود.

 

 

رنگ و مش سعادت آباد

 

سوالات متداول در مورد انجام رنگ و مش در سعادت آباد

 

 آیا می توان انواع رنگ و مش را با یکدیگر ترکیب کرد؟
-  ترکیب کردن رنگ ها را می توان یکی از تکنیک های رنگ کردن مو معرفی کرد. اما باید توجه داشته باشید که هر رنگی را نمی توان با هم ترکیب کرد و این موضوع باید بر اساس علم رنگ شناسی و تجربه ی کافی در این حوزه انجام گیرد. برای این کار باید تناژ فرعی مو را نیز در نظر گرفته و بهتر است بیشتر از دو یا سه رنگ را با یکدیگر ترکیب نکنید. همچنین در ترکیب رنگ این نکته را هم در نظر بگیرید که رنگ های ترکیب شده باید از یک برند باشند تا هماهنگی بین رنگ ها وجود داشته باشد.

 

 آیا برند رنگ مو در کیفیت رنگ و مش تاثیر دارد؟
-  امروزه شرکت های مختلفی را می توان یافت که در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به فعالیت می پردازند اما باید توجه داشته باشید. که رنگ انتخابی متناسب با استاندارد های داخلی و خارجی باشد تا مشکلی برای موهای شما به وجود نیاید. بنابراین می توان گفت که برند رنگ انتخابی تاثیر زیادی بر کیفیت رنگ موی شما خواهد داشت و باید به این نکته توجه داشته باشید.

 

 مقدار اکسیدان برای رقیق کردن رنگ و مش چقدر باید باشد؟
-  معمولا در رابطه با اندازه اکسیدان گفته می شود که به همان اندازه که رنگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت به همان اندازه هم اکسیدان به آن اضافه نمایید و آن را خوب مخلوط کنید تا موادی یکدست  و رقیق داشته باشید.

 

رنگ و مش سعادت آباد

 

 

مطالب مرتبط

 صفر تا صد رنگ کردن موهای سفید

 5 فرمول حرفه ای برای رنگ کردن موهای سر!
 

 

فیلم های مرتبط
 

قانون مثلث رنگی در رنگ و مش

تکنیک مانی پیسز در رنگ و مش

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: