شنبه 22 بهمن 1401 - 12:50:33

کراتین و احیا غرب تهران

 

کراتین و احیا غرب تهران

کراتین یک فرآیند شیمیایی است که موهای آسیب دیده را ترمیم، صاف و درخشان می کند. این روش درمانی تا 6 ماه ماندگاری دارد. انواع مختلفی از کراتین در بازار موجود است که از جمله آن ها می توان به کراتین برزیلی، گلد کراسیلک و ... اشاره کرد. معمولا متخصص با توجه به شرایط موها و درخواست شما، از کراتین مورد نظر استفاده می کند. در ادامه بیشتر به مباحث کراتین و احیا غرب تهران خواهیم پرداخت.

 

فهرست مطالب:

 درباره کراتین درمانی
 مزایا کراتینه مو در مرکز کراتین و احیا غرب تهران
 مراقبت بعد از کراتینه کردن مو
 بهترین مدرس کراتین و احیا غرب تهران
 لیست خدمات بهترین کراتین و احیا غرب تهران
 سوالات متداول در مورد کراتین و احیا غرب تهران

 

 

کراتین و احیا غرب تهران


درباره کراتین درمانی

کراتین یک روش صاف کننده مو است که طی آن پروتئین به داخل کوتیکول مو نفوذ یافته و منجر به پیوند شکستگی ها شده و نرمی و درخشش را به دنبال دارد. این روند بسته به نوع مو ممکن است حدود یک تا سه ساعت به طول بینجامد. پیش از انجام کراتین مو، ابتدا از یک شامپوی ملایم برای از بین بردن چربی طبیعی و آلودگی ها استفاده می شود. سپس موها را به چهار بخش تقسیم کرده و مواد کراتین را با توجه به دستور نوشته شده روی آن، روی موهای مرطوب یا نیمه خشک قرار می دهیم.
پس از این که کل مو را به مواد کراتین آغشته کردیم، از سشوار برای خشک کردن موها استفاده می کنیم. سپس موها را به لایه های بسیار نازک تقسیم کرده و از اتو موی مخصوص کراتین برای لخت شدن بهره می بریم. برای بهره مندی از خدمات 
کراتین و احیا غرب تهران میتوانید با شماره تماس درج شده در اخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

مزایا کراتینه مو در مرکز کراتین و احیا غرب تهران

افرادی که از کراتین برای درمان موهای آسیب دیده خود استفاده می کنند، اعلام کرده اند که موهای آن ها صاف تر و شاداب تر می شود. البته تاثیرات کراتینه کردن مو با توجه به سالم بودن موها، ضخامت طبیعی موها و این که از چه نوع درمان کراتینی استفاده می کنید، متغیر است. شما میتوانید در مرکز کراتین و احیا غرب تهران حداکثر استفاده را ببرید. کراتین با صاف کردن سلول هایی که به هم می پیوندند، برای ایجاد رشته های مو کار می کند. لایه های سلول مو که کوتیکول نام دارد، از لحاظ تئوری کراتین را به خود جذب می کند. در نتیجه، موها پر و براق به نظر می رسند. کراتین همچنین منجر به سبک تر و لخت شدن موهای مجعد و فرفری نیز می شود.

 

 

کراتین و احیا غرب تهران

 

مراقبت بعد از کراتینه کردن مو
پیشنهاد می شود بعد از کراتین کردن موی خود در مرکز 
کراتین و احیا غرب تهران، حتما این موارد را رعایت کنید:

 

پرهیز از مصرف سنجاق یا کش سر

موهای شما تا 72 ساعت پس از انجام کراتین مو، مستعد شکنندگی بسیاری است. در این مدت زمان باید از بستن موها با کش یا سنجاق سر جدا پرهیز نمایید. موهای خود را پشت گوش نیندازید و به طور کلی اجازه دهید موها حالت آزادانه و کاملا باز داشته باشد. در سه روز اول پس از انجام کراتین در مرکز کراتین و احیا غرب تهران ، تنها مجاز به شانه زدن موها هستید.

 

 

تغییر روند شستشوی موی سر

سعی کنید شستشوی موهای خود را به دوبار در هفته کاهش دهید. اگر می خواهید دوام کراتین موی شما افزایش یابد، حتما از شامپوی بدون سولفات استفاده نمایید. سولفات موجود در شامپو باعث ایجاد یک شوینده قوی می شود که دشمن کراتین بوده و آن را سریع تر از موعد از بین می برد.

 

 

پرهیز از مصرف انواع محصولات شیمیایی

از آن جایی که موهای شما به وسیله پروتئین کراتین احیا شده است، دیگر نیازی به مصرف انواع محصولات شیمیایی مانند موس، ژل و اسپری حالت دهنده نخواهید داشت. علاوه بر این، مصرف این محصولات ممکن است طول عمر کراتین موهای شما را کاهش دهد.

 

 

عدم استفاده از اتو مو و حالت دادن موها

بعد از این که موهای خود را شستشو دادید، هرگز از اتو مو و برس سشوار برای حالت دادن به موها استفاده نکنید. بهتر است ابتدا آب اضافی موها را به آرامی با حوله بگیرید و از فشار دادن موها جدا خودداری کنید. سپس با استفاده از سشوار موها را کاملا خشک نمایید. استفاده از ماسک موی مناسب برای موهای کراتین شده نیز پیشنهاد می شود.

 

 

مراقبت از موهای کراتین شده حین خواب

یک بالشت ابریشمی یا ساتن خریداری کنید و پس از این که موهایتان را در مرکز کراتین و احیا غرب تهران، کراتین کردید، روی آن بخوابید. ابریشم و ساتن، میزان اصطکاک بین مو و بالشت را کاهش می دهند و باعث شکستگی کمتر مو می شوند.

 

 

مراقبت از موهای کراتین شده در برابر آب استخر

شنا کردن در آب تمیز به خودی خود باعث آسیب به موهای کراتین شده نمی شود؛ اما کلر آب استخر می تواند ماندگاری کراتین را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین بهتر است حتما از کلاه مخصوص شنا استفاده کنید. همیشه ابتدا موهایتان را با آب معمولی بشویید و سپس کلاه شنا به سر بگذارید. البته پبشنهاد می شود تا حد امکان از رفتن به استخر بعد از انجام کراتین در در مرکز کراتین و احیا غرب تهران خودداری نمایید.

 

 

کراتین و احیا غرب تهران

 

بهترین مدرس کراتین و احیا غرب تهران

خانم ....، یکی از بهترین مدرسان در زمینه کراتین و احیا غرب تهران می باشند. که چندین سال سابقه بی نظیر و درخشان در انواع زمینه های تخصصی مو دارند. ایشون دارای مدرک بین المللی و آکادمیک هستند که در حال حاضر جز بهترین ها در زمینه کراتین و احیا و رنگ و مش هستند. میتوانید برای انجام کراتین مو و رنگ و مش بر روی موهایتان، به ....مراجعه کنید.

 

 

لیست خدمات بهترین کراتین و احیا غرب تهران

خدماتی که بهترین مدرس کراتین و احیا غرب تهران در سالن ارائه می دهند، عبارتند از:

• رنگ و مش
• کراتین، بوتاکس، پروتئین تراپی و لولاپلکس
• احیا و درمان مو
• لایت های ژورنالی و فنتزی
• انواع تراپی

این خدماتی که نام برده شد، به صورت تخصصی به هنرجویان داوطلب، به همراه مدرک بین المللی سارمان فنی و حرفه ای ارائه می شود.

 

 

کراتین و احیا غرب تهران

سوالات متداول در مورد کراتین و احیا غرب تهران

بعد از کراتین کردن موها باید از چه شامپو یا نرم کننده ای استفاده کرد؟
- بعد از کراتین کردن موها باید از شامپوها و نرم کننده های فاقد سولفات استفاده کرد. سولفات موجب کاهش ماندگاری کراتین مو می شود.

 

به طور کلی کراتین مو چقدر ماندگاری دارد؟
- ماندگاری کراتین مو بسته به نوع مراقبت های شما متفاوت است؛ اما معمولا حدود 3 تا 6 ماه به طول می انجامد.

 

کراتین درمانی را چند بار در سال می توان انجام داد؟
- کراتین درمانی را نباید بیش از دو یا سه بار در سال مورد استفاده قرار داد. معمولا در صورت نگهداری صحیح موها، کراتین حدود 6 ماه ماندگاری دارد و شما می توانید این کار را دو بار در سال انجام دهید.

 

تفاوت بین کراتین درمانی با صافی ژاپنی در چیست؟

- کراتین درمانی باعث می شود تا بافت طبیعی موها حفظ شود و تنها پروتئین از دست رفته به آن بازگردد. این در حالی است که صافی ژاپنی موها را بسیار لخت کرده و تا زمانی که موها دوباره رشد کنند، این صافی تداوم خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط:

رنگ و مش سعادت آباد

 

 

فیلم های مرتبط:
 

قانون مثلث رنگی در رنگ و مش

تکنیک مانی پیسز در رنگ و مش

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: