یکشنبه 29 خرداد 1401 - 17:54:33

مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

 

مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

 

کاشت ناخن معمولا به دلایل مختلفی انجام می گیرد که زیبایی و سلامتی از جمله آن ها است. در این مقاله قصد داریم به انواع کاشت ناخن و همچنین بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد بپردازیم. پیشنهاد میکنم که حتما تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب:
 

 کاشت ناخن
 انواع کاشت ناخن سعادت آباد
 وسیله های مورد استفاده مدرس کاشت ناخن سعادت آباد
 معرفی بهترین مدرس کاشت ناخن در سعادت آباد
 سوالات متداول در مورد مدرس و کاشت ناخن

 

 

کاشت ناخن

کاشت و طراحی ناخن به دلیل اینکه ظاهر دائمی و شکیلی به ناخن ها می دهد، بسیار مورد توجه خانم ها قرار دارد. کاشت ناخن دارای انواع مختلف و متنوعی است که در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به آنها بپردازیم. اگر قصد انجام کاشت ناخن دارید و به دنبال بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد هستید ، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

 

مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

 

انواع کاشت توسط مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

کاشت ناخن انواع متفاوتی دارد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت.

 

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود. به این شکل که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن بر میداریم. دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه احتمال هواگیری و شکسته شدن در آن ها بسیار است. مزیت این روش آن است که سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند.

 

وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. اما به دلیل معایبی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، امروزه این روش چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن اکلیلی

این نوع کاشت ناخن از زیرشاخه های کاشت ناخن پودری است که با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، طراحی می شود. این روش در گذشته بسیار محبوب بوده است؛ اما به مرور زمان و روی کار آمدن روش های مدرن تر، امروزه دیگر طرفدارهای خود را از دست داده است. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

در روش کاشت ناخن به صورت گیاهی، الیاف طبیعی به صورت تیپ که همان کاغذهای بریده شده هستند، روی ناخن قرار می گیرند. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای است اما دارای فرمولاسیونی متفاوت بوده و پس از هر مرحله باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام می شود. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

لمینت ناخن یا لاک ژلیش

لمینت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد روی اجسام است. لمینت ناخن نیز کاور کردن ناخن معنا می شود که هم با پودر و هم لیکوئید انجام می شود. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن دیپینگ

در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و با پودر و پرایمر انجام می شود. روش کار بدین صورت است که ابتدا زیر سازی ناخن را انجام داده و ضد قارچ می زنیم. سپس یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و تمام ناخن را به صورت عمودی در پودر فرو می بریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چند بار تکرار کنیم. در نهایت ناخن را سوهان کشیده و پولیش می کنیم. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن سیلک

در این روش از کاشت ناخن، حالت طبیعی ناخن حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم یا همان تیپ گذاری، ضخامتی مناسب روی ناخن ها ایجاد می شود. سپس برای محکم کردن صدف ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده می کنیم. در هر مرحله نیز باید از فیکس کننده استفاده کنیم. این روش از کاشت ناخن بسیار نادر است و کاربرد چندانی ندارد. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن آکواریوم

یکی از عجیب ترین و در عین حال زیباترین انواع کاشت ناخن، کاشت آکواریوم است که معمولا روی یکی از ناخن های دست انجام می شود. در این روش، به وسیله حالت خاصی از چسباندن دو تیپ روی یکدیگر و ایجاد فاصله ای مناسب بین آن ها، فضای خالی ایجاد می شود. می توان با تزریق اندکی آب مقطر در آن و استفاده همزمان از اکلیل های رنگی، جلوه ای متحرک و زیبا همچون آکواریم ایجاد کرد.

 

روش کاشت ناخن آکواریوم به مهارت بسیار بالایی نیاز داشته و معمولا به وسیله مقدار مناسبی از پودر آکریلیک اقدام به ساخت زیر سازی محکم و مناسب برای ناخن ها می کنیم.  برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

سایر روش های کاشت ناخن

 

 

کاشت ناخن سعادت آباد

 

کاشت ناخن میکس

یکی دیگر از انواع کاشت ناخن که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد، روش میکس است. این روش ترکیبی از کاشت ناخن پودری و تاپ شاین است که استحکام و زیبایی فوق العاده ای را به دنبال خواهد داشت. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

البته این روش زیرشاخه ای از کاشت ناخن محسوب نمی شود؛ اما چون از تیپ گذاری به روش موقت استفاده می شود، در لیست ما قرار می گیرد. در روش کاشت ناخن موقت، تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و روی سطح ناخن یا استیکر استفاده می شود. از این رو بسیار کم دوام بوده و در موارد ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

کاشت ناخن فرنچ دائمی

در کاشت ناخن فرنچ دائمی، از پودر آکریلیک سفید یا ژل فشرده استفاده کرده و یک خط لبخند یا اسمایل ایجاد می کنیم. در انتها زا پودر آکریلیک کلیر یا صورتی ملایم برای کاور کردن تمامی صدف ناخن استفاده می کنیم. مراحل سوهان کاری، بافرینگ و شاینیگ نیز به صورت کلاسیک انجام می شود. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت

برای کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن استفاده کرده و به ادغام کردن آن می پردازیم. تا جایی که حالتی از تنالیته ایجاد شده و مرز دو رنگ قابل مشاهده نباشد. ابتدا سطح ناخن را آماده کرده و یک لایه ژل بیس جهت زیرسازی ناخن ها می زنیم. ناخن ها را در دستگاه UV قرار داده و سپس با استفاده از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها، با دقت موادگذاری کرده و به سمت ریشه پیش می رویم. توجه داشته باشید که عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید محوتر باشد و سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر، از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک مواد گذاری را ادامه می دهیم.


در این صورت، عمق رنگ هلویی در ریشه ناخن ها نسبت به نوک عمیق تر است. نکته ای که باید همواره در کاشت ناخن هایلایت یا بیبی بومر به آن توجه داشته باشیم این است که مرز بین دو رنگ به خوبی فید شود تا نقطه تلاقی آن ها قابل تشخیص نباشد. دوباره ناخن را در دستگاه UV قرار می دهیم. در انتها سوهان کاری را انجام داده و لایه ای از تاپ کت را روی ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه یو وی قرار می دهیم. برای کاشت ناخن بیبی بومر، بهتر است حالت ناخن ها به صورت نوک تیز یا بادامی باشند. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

کاشت ناخن مرمریت

می توان در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی، از مرمریت استفاده و زیبایی کار را چندین برابر نمود. کاشت ناخن مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده اند که زیبایی خیره کننده ای را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد خواهند کرد. روش مرمریت از انواع کاشت ناخن پودری می باشد. برای انجام و یا آموزش این خدمات به بهترین مدرس کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید (انتهای مقاله بهترین مدرس معرفی شده است)

 

 

مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

 

وسیله های مورد استفاده مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

اگر در زمینه کاشت و طراحی ناخن فعالیت دارید، و تصمیم دارید که سالن تخصصی خود را داشته باشید، به این وسایل جهت انجام خذمات خود نیاز دارید:
 

  1. میز کاشت ناخن
  2. نور مناسب
  3. سوهان و بافر ناخن دستی
  4. ست مانیکور با کیفیت
  5. سوهان برقی ناخن
  6. سری های مختلف سوهان برقی
  7. ضد عفونی کننده ناخن
  8. پودر آکریلیک
  9. ژل سخت
  10. دستگاه  LED
  11. پودر شفا ناخن
  12. انواع پولیش ناخن
  13. بیس کت و تاپ کت
  14. پاک کننده ناخن و پنبه
  15. قفسه دیواری
  16. محلول الکل
  17. چسب ناخن حرفه ای
  18. براش مخصوص کاشت ناخن آکریلیک و ژل
  19. فرمر و تیپ ناخن

 

 

معرفی بهترین مدرس کاشت ناخن در سعادت آباد

خانم شیدا مرادی دارای پنج سال سابقه کار و تدریس در زمینه کاشت ناخن، لاین کراتین و لاین اکستنشن مو می باشد.او دارای مدرک در زمینه کاشت ناخن، لاین کراتین و لاین اکستنش مو نیز میباشد. هچنین خانم شیدا مرادی در لاین ناخن کاشت، ترمیم، پدیکور، مانیکور، ژل لمینیت و.. در لاین کراتین صافی و احیا، در لاین اکستنشن مو با موی طبیعی و نصب لیزری. آموزش کاشت ناخن در مرکز سعادت آباد کامل مناسب با بودجه شما و همراه با مدرک میباشد.

 

مدرس کاشت ناخن سعادت آباد


سوالات متداول در مورد کاشت ناخن

علت کنده شدن ناخن قالبی چیست؟
-  به چند عامل بستگی دارد: 1.سوهان کشی زیاد 2. بر طرف کردن چربی روی صدف ناخن 3. بستر سازی نامناسب  4. استفاده از مواد بی کیفیت

 

چگونه در کلاس های آموزشی کاشت ناخن شرکت کنیم؟
-  میتوانید جهت هماهنگی و اطلاع بیشتر با مدرس کاشت ناخن سعادت آباد تماس بگیرید

 

وسایل تخصصی باید داشته باشیم برای کاشت؟
-  برای ایجاد ناخنی با طرح زیبا، باید از تجهیزات لازم استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط

آموزش انواع کاشت ناخن + عکس

آموزش مرحله به مرحله چسباندن ناخن مصنوعی

معرفی ابزارهای طراحی ناخن

 
 
فیلم های مرتبط
 

دیزاین شیک برای ناخن

شناخت انواع ابزار های کاشت ناخن

 

 

خانم شیدا مرادی متخصص کلیه امور خدمات ناخن، احیا، صافی و اکستنشن مو در سعادت آباد


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: