شنبه 04 آذر 1402 - 12:25:06

خدمات رنگ و مش بلوار اندرزگو

 

 

 

 

 

خدمات رنگ و مش اندرزگو

در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم که در مورد انواع خدمات رنگ و مش اندرزگو و معرفی بهترین مدرس برای مراجعه و انجام رنگ و مش بپردازیم. پیشنهاد میکنیم که این مطلب را از دست ندهید...

 

فهرست مطالب:

 رنگ و مش چیست؟
 انواع خدمات رنگ و مش اندرزگو
 نکات مهم بعد از انجام رنگ و مش در اندرزگو
 معرفی مدرس برتر رنگ و مش اندرزگو

 

 

خدمات رنگ و مش بلوار اندرزگو

 

رنگ و مش چیست؟

رنگ و مش یک نوع تکنیک رنگ کردن مو می باشد که بسیار در بین خانم ها محبوب می باشد. در انجام رنگ و مش، مقداری از مو ها را با استفاده از کلاه مخصوص جدا میکنند و آن را با استفاده از پودر دکلره به پایه میرسانند. سپس روی آن را رنگساژ میکنند. در خدمات رنگ و مش اندرزگو این تکنیم با روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

مفهوم رنگساژ و انواع آن
عملی که توسط آن رفله های رنگی خاص یا تون رنگی در موهای بی رنگ شده ایجاد می شود را رنگساژ می گویند. رنگساژ به صورت موقت، نیمه موقت و دائم صورت می گیرد.

 

 

انواع خدمات رنگ و مش اندرزگو

خدمات رنگ و مش اندرزگو دارای انواع متفاوتی است ک از جمله آن ها می توان به مش کلاهی، مش سوزنی، مش فویل و مش در هوای آزاد اشاره کرد. در ادامه قصد داریم شما را با انواع این رنگ و مش ها آشنا کنیم.

 

رنگ و مش با فویل در اندرزگو

روش مش کردن موها با استفاده از فویل بدین صورت است که ابتدا موها را تقسیم بندی کنیم. قسمت جلوی سر را از گوش تا گوش به سه قسمت و قسمت پشت سر را نیز به 4 قسمت تقسیم می کنیم. سپس با استفاده از شانه دم باریک، قسمت های مورد نظر را به صورت زیگزاگی جدا می کنیم. توجه داشته باشید که قطر مو نباید بیش از نیم سانتی متر باشد. کاغذ فویل را به اندازه 5 سانتی متر و به شکل مستطیل بریده و لبه جلوی کاغذ را جهت استحکام بیشتر، حدود دو سانتی متر تا بزنید. سپس موها را روی کاغذ فویل قرار داده و اطراف ریشه های مو را با یک لایه نازک پنبه بپوشانید.
 

مواد دکلره را مانند روش قبلی آماده کرده و به فاصله نیم سانت از پوست سر، روی موها بزنید. مقدار دکلره نباید زیاد باشد؛ چون موجب نشتی به موهای زمینه خواهد شد. می توانید از پودرهای مخصوص فویل استفاده کنید. بعد از قرار دادن مواد روی موها، کاغذ فویل را روی موها تا کنید. موها را هر 10 دقیقه یکبار چک کنید. بعد از مکث کافی، قسمت های دکلره شده را که به پایه مورد نظر رسیده بشویید و رنگساژ مورد نظر خود را روی موها بزنید. برای انجام خدمات رنگ و مش اندرزگو میتوانید به آدرس گذاشته شده در آخر مطلب مراجعه نمایید.

 

 

خدمات رنگ و مش بلوار اندرزگو

 

آموزش مش کلاهی

برای مش کردن مو از به طریق کلاهی، ابتدا موها را به سمت پشت سر شانه زده و کمی روغن کف ست می ریزیم. موها را به روغن آغشته کنید تا هنگام در آوردن مو از کلاه، درد کمتری احساس شود. سپس کلاه را به خوبی روی سر قرار داده و یک سنجاق سر را در قسمت تاج سر به صورت افقی در کلاه فرو می کنیم تا در حین کار جا به جا نشود.
با استفاده از قلاب، شروع به در آوردن موها از سوراخ های کلاه کنید. برای جلوگیری از خروج موی اضافی از کلاه مش، نوک انگشتان را در کنار سوراخ ها قرار می دهیم. موهای بیرون کشیده شده را شانه زده و با دست کمی آن را می کشیم تا زیر سوراخ جمع نشده باشد.

پودر دکلره و اکسیدان را با هم مخلوط می کنیم تا مواد به شکل ماست شل در بیاید. مواد را از پشت سر به سمت مرکز می زنیم و سپس دسته های مو را از هم جدا کرده و از انتها تا نوک مو را به مواد آغشته می کنیم. هر دسته مو را جمع کرده و روی سوراخ مربوط به خود قرار می دهیم. می توانید یک کلاه پلاستیکی مخصوص رنگ و مش را روی موهای دکلره شده قرار دهید و با استفاده از سشوار دستی، موها را به شکل دورانی و یکنواخت حرکت دهید. زمانی که مواد حالت کف دار پیدا کرد، سشوار را خاموش می کنیم و صبر می کنیم تا موها به اندازه دلخواه روشن شوند.
بهتر است هر 10 دقیقه مقاومت مو را چک کنیم. سپس موها را شسته و رنگساژ می زنیم. برای رنگساژ مش، تنها چند قطره اکسیدان داخل رنگ ریخته و آب اضافه می کنیم تا حالت دوغی پیدا کند. بعد از گذشت 10 دقیقه، کلاه را از سر برداشته و اضافه رنگساژی که داخل کلاه قرار دارد را با انگشت روی ریشه مش ها قرار داده و بعد از 5 دقیقه مو را می شوییم. بهتر است برای شستشوی موها از نرم کننده استفاده کنید و تا 3 روز از شستشوی مجدد موها خودداری کنید.
 برای انجام خدمات رنگ و مش اندرزگو میتوانید به آدرس گذاشته شده در آخر مطلب مراجعه نمایید.

 

آموزش مش سوزنی

مش سوزنی با استفاده از کلاه، یکی از قدیمی ترین روش های لایت کردن مو است. به طور کلی، استفاده از کلاه برای مش کردن باعث می شود ریشه مو آغشته به مواد دکلره نشده و آسیب نبیند. روش کار مش سوزنی نیز دقیقه به مانند مش کلاهی است.  برای انجام خدمات رنگ و مش اندرزگو میتوانید به آدرس گذاشته شده در آخر مطلب مراجعه نمایید.
 

آموزش مش در هوای آزاد

رنگ مو بالیاژ یکی دیگر از ترندهای مش کردن مو است که بسیاری از خانم ها به خصوص هنرمندان و بازیگران را به خود جذب کرده است. در این تکنیک، قسمت های بالای مو که به ریشه نزدیک است، تیره مانده و هر چه به سمت پایین مو نزدیک می شویم، رنگ آن روشن تر می شود. در این روش، آرایشگر موهای شما را آزادانه رنگ می کند.
بالیاژ یک کلمه فرانسوی است که جاروب کردن نام دارد. در این روش، موها به صورت آزادنه رنگ آمیزی می شوند. بالیاژ برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است. این روش رنگ مو از ریشه آغاز شده و به مرور تنالیته رنگ به بیشترین درجه روشنی در انتها می رسد.
 برای انجام خدمات رنگ و مش اندرزگو میتوانید به آدرس گذاشته شده در آخر مطلب مراجعه نمایید.
 

از آن جایی که در این روش لایه رویی مو بسیار حائز اهمیت است که رنگ روشنی داشته باشد، لایه های زیرین مو می تواند به همان رنگ طبیعی مو باقی بماند. بالیاژ برای افرادی که از موهای سفید خود رنج می برند نیز بسیار مناسب خواهد بود. از آن جایی که می توان با استفاده از این تکنیک، هایلایت های زیبا و طبیعی بسیاری را با رنگ های روشنی همچون شرابی و صورتی ایجاد کرد، بسیار مورد توجه دختران جوان قرار می گیرد. برای این کار کافیست چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و هایلایت مورد نظر را روی آن اجرا کنید. مابقی موها را به حالت طبیعی خود رها نمایید.
به دلیل آن که بالیاژ یک تکنیک کاملا دستی است و آرایشگر باید تغییرات لازم را روی آن پیاده سازی کند تا ترکیب زیبایی از رنگ ها به دست بیاید، انواع چندانی ندارد. تنها یک روش برای انجام این کار وجود دارد و آن پیچاندن دسته های رنگ شده مو داخل فویل و قرار دادن در معرض حرارت بالا است.

 

 

خدمات رنگ و مش بلوار اندرزگو


نکات مهم بعد از انجام رنگ و مش در اندرزگو

بعد از انجام خدمات رنگ و مش در اندرزگو به این نکات در خانه توجه نمایید:

 

نکته اول: مدیریت صحیح در برابر عوارض رنگ مو

هر کدام از ما نگرانی هایی در برابر مو و مراقبت از آن داریم. همه افراد نیاز دارند که از‌ رنگ مویشان محافظت کنند، مو را تقویت کنند و به آن رنگ و شکل خاصی ببخشند. نوع شامپو و نرم کننده ای که دارید، نقش مهمی در مراقبت از موهایتان دارد. بسته به نوع مویی که دارید، شما  باید یک یا دو بار در هفته از شامپو استفاده کنید. این نوع از درمان کمک میکند که مواد مغذی به موی شما برسد. پیشنهاد می شود که بعد از انجام خدمات رنگ و مش حتما به این نکته توجه نمایید.

نکته دوم : شستشوی موها

حمام کردن، بدون استفاده از شامپو، نرم کننده و تقویت کننده حمام واقعی محسوب نمی شود. یک روز به دنبال موهای پرحجم هستید و یک روز دیگر موهای فر و طبیعی خودتان را میخواهید. برای دسترسی به این خواسته ها شما باید از محصولات درستی استفاده کنید. در این مرحله شما باید تحقیق کنید و تمام محصولات مناسب برای نوع موی خود را پیدا کنید. همچنین به دنبال راهی برای حفاظت مو از گرما باشید. پیشنهاد می شود که بعد از انجام خدمات رنگ و مش اندرزگو حتما به این نکته توجه نمایید.

نکته سوم : بررسی نهایی نکات

پس از پیدا کردن بهترین محصول و درجه بندی آن، تقویت موی رنگ شده، بهترین کار برای حالت دادن و مدل دادن به موهاست. سعی کنید، مدل مناسب موی خود را پیدا کنید. چرا که برخی روزها دوست دارید از حالت طبیعی و موهای خودتان دور باشید و استایل خاص خودتان که قیافه شما را کامل می کند داشته باشید. برای اینکه در این تست راحتتر به نتیجه برسید، دانستن نوع و جنس موهایتان واجب است.

 

 

معرفی مدرس برتر رنگ و مش اندرزگو

قبل از مراجعه و بهره مندی از خدمات رنگ و مش اندرزگو، بهتر است که به معرفی رنگ و مش کار این سالن بپردازیم. خانم رویا معصومی از بهترین مدرسان در زمینه فعالیت خود با مدرک oreal فرانسه, CDC ایتالیاوMCBET ایتالیا مشغول به فعالیت هستند. همچنین ایشان با بیش از 25 سال سابقه کاری در زمینه خدمات تخصصی مو و رنگ مو، کار با مواد، بالیاژ، آمبره، کراتین و بوتاکس، رنگ و لایت فعالیت دارند. که جزو با تجربه ترین ها در این زمینه ها می باشند و بسیار در کار خود مهارت دارند.

 

 

خدمات رنگ و مش بلوار اندرزگو

 

سوالات متداول:

آیا رنگ و مش باعث خراب شدن و ضعیف شدن موها می شود؟

- خیر. اگر در استفاده از مواد دقت شود و از مواد با کیفیت استفاده شود. و همینطور توسط بهترین متخصص انجام شود، به مو ها آسیبی نمی رسد. فقط معمولا بعد از انجام دکلره، از ماسک و مواد پروتئینی برای تقویت موها استفاده می کنند.

 

اگر بعد از انجام رنگ و مش پشیمان شدم باید چیکار کنم؟

اگر بعد از انجام رنگ و مش پشیمان شدید، میتوانید با مراجعه یه سالن های زیبایی، موهای خود را به صورت یکدست رنگساژ کنید.

 

رنگ و مش چه مدل هایی دارد؟

رنگ و مش مدل های مختلفی دارد که میتوانید با مراجعه و استفاده از خدمات رنگ و مش اندرزگو، این مدل ها را مشاهده کنید و مدل دلخواه خود را بزنید.

 

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

آموزش جدیدترین تکنیک های رنگ و مش

رنگ و مش جدید + 25 مدل عکس

فیلم آموزش 10 مدل رنگ و مش جدید

 
ویدئوهای مرتبط:

قانون مثلث رنگی در رنگ و مش

علت خراب‌شدن رنگساژ

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: