دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:31:21

بهترین روش پاک کردن تاتو بدن

 

 

بهترین روش پاک کردن تاتو 

امروزه افراد زیادی به دنبال بهترین روش پاک کردن تاتو  میگردند. آن هم به این دلیل است که از عوارض تاتو خبر نداشته و بعد از زدن تاتو پشیمان می شوند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به شما بیشتر در مورد ریموو تاتو و پاک کردن خالکوبی توضیح بدیم. پس با ما همراه باشید.

 

فهرست مطالب:

تاتو چیست؟
انواع تاتو
بهترین روش پاک کردن تاتوی
مزایای پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ
نحوه عملکرد لیزر کیوسوییچ و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان
معرفی بهترین مرکز پاک کردن تاتو

 
 

بهترین روش پاک کردن تاتو

 

تاتو چیست؟

به تزریق جوهر به زیر پوست، عمل تاتو کردن می گویند. که با استفاده از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته صورت می گیرد. سوزنی که به یک ابزار مخصوص متصل است، وظیفه این عمل را به عهده دارد. این ابزار مخصوص، سوزن را بین 50 تا سه هزار بار به سمت بالا و پایین مرتعش می کند تا جوهر به عمق یک میلی متری پوست راه یابد. در واقع جوهر در لایه میانی پوست یا درم که سلول های ثابتی داشته و موجب می شود تاتو برای همیشه دست نخورده باقی بماند، تزریق می شود. که البته روش های متفاوتی برای پاک کردن تاتو وجود دارد.
توجه داشته باشید که نمی توان جوهر را در خارجی ترین لایه پوست یا همان اپیدرم تزریق کرد؛ به دلیل آن که این لایه از پوست مرتبا در حال تجدید و جایگزینی بوده و قادر به نگهداری جوهر برای مدت زمان طولانی نخواهد بود.

 

 

انواع تاتو

انجام تاتو یکی از روش های آرایش دائمی، تزئین و ... است؛ اما اگر بخواهیم با دید دیگری به این منظر نگاه کنیم، کارآمدترین راهکار برای پوشاندن و از بین بردن نقایص مختلفی همچون مادرزادی یا اکتسابی محسوب می شود. از جمله انواع مختلف تاتو می توان به تاتوی لب، تاتوی ابرو و تاتوی چشم اشاره کرد که در ادامه به تفصیل راجع به هر یک توضیح خواهیم داد.

 

تاتو لب

برای افرادی که به طور مادرزادی یا اکتسابی، خط لب خود را از دست داده اند، به طور مثال در افراد لب شکری، پس از درمان اصلی می توان از تاتو کردن برای ترمیم خط لب استفاده کرد. برای ریموو تاتو می توانید با بهترین روش پاک کردن تاتو ، این تاتو را از روی لب بردارد.

 

 

تاتو ابرو

تاتوی ابرو نیز می تواند به عنوان درمان مفید برای افرادی که بنا به دلایل مختلفی ابروی خود را از دست داده اند، مفید واقع شود. افرادی که تحت شیمی درمانی ابروی خود را از دست داده اند، نمونه بارزی از این مورد هستند که تاتوی ابرو به کارشان می آید. برای ریموو تاتو می توانید با بهترین روش پاک کردن تاتو تهرانپارس ، این تاتو را از روی ابرو بردارد.

 

 

تاتو چشم

جهت رفع نواقصی همچون آسیب، جراحت و افتادگی چشم، بهترین روش استفاده از تاتوی چشم است. برای ریموو تاتو می توانید با بهترین روش پاک کردن تاتو ، این تاتو را از روی چشم  بردارد.

 

 

بهترین روش پاک کردن تاتو

 

بهترین روش پاک کردن تاتو

پاک کردن تاتو بدن و ابرو روش های مختلفی دارد که رایج ترین آن ها استفاده از لیزر است. گزینه های پزشکی دیگری نیز برای این کار وجود دارد که معمولا پر هزینه بوده و از طول درمان زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل ممکن است انجام این روش ها برای هر شخصی میسر نباشد. خوشبختانه روش های خانگی و کاملا گیاهی برای پاک کردن تاتو و هاشور ابرو وجود دارند که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

 

 

پاک کردن تاتو با استفاده از لیزر

پاک کردن تاتو با استفاده از لیزر از آنجایی که آسیب کمتری به پوست می رساند یکی از بهترین روش پاک کردن تاتو تهرانپارس می باشد که طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. اگر شما روش لیزر را برای پاک کردن تاتو خود انتخاب نموده اید حتما توجه داشته باشید که این کار توسط دستگاه مخصوص پاک کردن تاتو و اپراتور وارد به کار آن دستگاه انجام پذیرد، چرا که در غیر این صورت پوست شما ممکن است دچار سوختگی و یا مشکلات خاصی گردد.

پاک کردن تاتو به وسیله لیزر معمولا تعداد جلسات زیادی را نیاز دارد چیزی در حدود 6 تا 10 جلسه برای پاک کردن کامل آن نیاز است، هر چند که در مواقعی به صورت کامل نیز پاک نمی شود.
عوارضی که با استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو وجود دارد نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر می باشد اما نمی توان گفت که هیچ عوارضی ندارد. با پاک کردن تاتو به وسیله لیزر این احتمال وجود دارد که پوست شما زخم شود و این زخم تا مدت ها و یا برای همیشه باقی بماند.

 

 

پاک کردن تاتو با استفاده از جراحی:

جراحی یکی از روش های بسیار قدیمی جهت پاک کردن تاتو از روی پوست می باشد. در روش جراحی بخشی از پوست را که تاتو روی آن انجام گرفته است، برمی دارند و اطراف بخشی که تاتو بود و برداشته شده است را به هم بخیه می زنند. در خالکوبی هایی که وسعت زیادی دارد از پیوند پوست برای بخشی که در جراحی برداشته شده است استفاده می کنند. در حالت کلی باید گفت که این روش بیشتر برای آن دسته از خالکوبی ها

 

 

پاک کردن تاتو با استفاده از روش میکروپیگمنتیشن:

در برخی از مواقع پاک کردن تاتو از روی پوست با لیزر یا جراحی امکان پذیر نمی باشد و یا اقدام به استفاده از این روش ها آسیب زا خواهد بود. یکی از این موارد پاک کردن تاتو ابرو یا چشم می باشد که استفاده از لیزر یا جراحی در این مناطق می تواند خطرناک باشد و به چشم آسیب برساند یا باعث از بین رفتن موی ابرو شود.

بهتر است در استفاده از روش میکروپیگمنتیشن یا ریمو ابرو، کار پاک کردن ابرو خود را به یک پیگمنتر حرفه ای بسپارید. در این روش رسیدن به شناخت دقیق از رنگدانه های پوست بسیار مهم می باشد و این شناخت بخش عمده خود را مدیون تجربه پیگمنتر است.

یک پیگمنتر حرفه ای باید بتواند با ترکیب مواد رنگی بسازد که با پوست شخص مورد نظر همرنگ باشد و به این ترتیب از طبیعی بودن آن مطمئن شود. در این صورت رنگ ساخته شده بر روی پوست به صورت وصله دیده نمی شود و در ترکیب با پوست مثل روز اول پوست بخش تاتو شده همرنگ با دیگر بخش های پوست می شود.

 

 

پاک کردن تاتو

 

مزایای پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

 استفاده از لیزر کیوسوییچ احتمال بروز عوارض را بسیار کم کرده و نتایج زیبایی ناشی از انجام آن بسیار بیشتر از روش های دیگر است.
 استفاده از روش های دیگری همچون سرما درمانی، الکترو سرجری، سایش پوست یا روش های تخریبی مانند ساییدن پوست با نمک، نمای ناپسندی را در پوست ایجاد می کند که این مشکل با استفاده از لیزر کیوسوییچ به وجود نمی آید.
 لیزر کیوسوییچ می تواند لک های پوستی را نیز از بین ببرد.
 برای پاک کردن انواع تاتو با رنگ های مختلف، از بین بردن کک و مک، خال های تیره مادرزادی و همچنین Lentigo مناسب می باشد.

 

 

 

نحوه عملکرد لیزر کیوسوییچ و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان

► لیزر کیوسوییچ موجب منفجر شدن ذرات رنگ داخل پوست شده و آن ها را به ذرات بسیار ریزی تبدیل می نماید.
► ذرات ریز به وسیله سلول های لاشه خوار برداشته می شوند و به تدریج دفع می گردند.
► در واقع می توان گفت سلول های ایمنی خود تاتو عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را انجام داده و با ریزه خواری کردن رنگ های ریز شده موجب از بین رفتن رنگ تاتو می شوند.
با توجه به اینکه رنگ دانه ها در عمق های متفاوتی وارد پوست شده و رنگ های مختلف و متعددی در خالکوبی وجود دارد، نمی توان تضمینی در رابطه با پاک کردن تاتو در یک جلسه داد و برای از بین بردن و تخریب این رنگ دانه ها به جلسات متعددی نیاز است.

 

 

 


معرفی بهترین مرکز پاک کردن تاتو

یکی از بهترین پیگمنت آرتیست ها و مدرس میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در تهرانپارس، خانم خانم عبدالهی می باشد. خانم خانم سمیه عبدالهی در انجام روش های تاتو صورت و آرایش دائم، دقت بالایی دارند و به انجام صحیح و اصولی این روش ها اهمیت می دهند. همانطور که گفتیم پیگمنتر کار حرفه ای، بسیار نقش موثری را در پاک کردن تاتو دارد. به همین دلیل پیشنهاد سایت رژلب به شما، خانم خانم عبدالهی می باشد که در بهترین سالن پاک کردن تاتو در شرق تهران فعالیت دارند.
 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: