دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 14:05:33

بهترین مدرس گریم عروس

 

مدرس آکادمیک میکاپ

میکاپ آرتیست تخصصی عروس

 

گریم عروس باید بیشترین ماندگاری را بر روی پوست داشته باشد. و نباید بعد از گذشتن مدتی، روی پوست شما برق بیافتد. که به اصلاح بهش آرایش ماسیده هم میگویند. در هنگام آرایش عروس باید از مواد با کیفیت و درجه 1 استفاده شود که رضایت مشتری جلب شود. ما در این مقاله قصد داریم به شما بهترین مدرس گریم عروس را به همراه سوابق کاری و افتخارات ایشان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید...

 

فهرست مطالب:

 بهترین آرایشگرعروس در شمال تهران

 نکات مهم در گریم عروس

 

 

 

خدمات عروس و آموزش در شمال تهران

 

بهترین آرایشگر عروس در شمال تهران

او با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم، در تهران است. خانم ، مدرس گریم و میکاپ تخصصی متولد تهران هستند. ایشان با بیش از چندین سال سابقه تدریس گریم و میکاپ عروس و یکی از برترین میکاپ آرتیست ها و گریمورعروس در تهران می باشند. از جمله سِمَت ها و فعالیت های ایشان می توان به عنوان یک میکاپ آرتیست اشاره نمود. سالن خانم ....با جدیدترین تکنیک های جهانی در داخل و خارج از کشور، مبتکر تکنیک های جدید میکاپ با کلیه برندهای مطرح دنیا اشاره کرد.

 

 

مدرس آرایش و میکاپ صورت

 

نکات مهم در گریم عروس

1) سعی کنید جهت افزایش ماندگاری آرایش صورت از انواع زیرساز آرایش مانند پرایمر و کانسیلر استفاده کنید.
2) کاموفلاژها یکی از بهترین گزینه ها برای برطرف سازی عیوب صورت هستند که دارای رنگ های مختلفی می باشند. هر کدام از این رنگ ها مختص مشکل خاصی از پوست است که آموزش کامل آن را پیش تر در وب سایت رژلب قرار داده ایم.
3) برای کشیدن سایه، ابتدا کار خود را با رنگ تیره در گوشه بیرونی چشم آغاز کرده و هر چه به سمت گوشه داخلی چشم می روید، از رنگ های روشن تر استفاده کنید.
4)  برای زیبایی هر چه بیشتر کار هنگام استفاده از تکنیک کانتورینگ، هایلایت و شدو را در کنار هم به کار گیرید و خیلی آرام فید کنید تا مرز بین آن ها مشخص نباشد.

 

 

بهترین مدرس گریم عروس

 

انواع گریم صورت

یکی از اصلی ترین بخش های آرایش، برجسته سازی اجزای صورت با استفاده از تعیین حد و مرزها است.انجام این کار با استفاده از روش گریم صورت می گیرد. برای طراحی گریم، دو روش اصلی و قابل استفاده وجود دارد که لولایت یا تکنیک کم رنگ کردن و هایلایت یا تکنیک پر رنگ و برجسته کردن می گوییم. در واقع از لولایت برای پوشاندن قسمت هایی از صورت که نمی خواهیم به چشم بیایند، استفاده می شود و معمولا با به کار بردن یک رنگ تیره تر امکان پذیر است. برعکس، تکنیک هایلایت جهت برجسته نشان دادن اجزایی به کار می رود که تمایل به نشان دادن آن داریم و معمولا با به کارگیری سایه های مات و براق امکان پذیر می شود.

به کارگیری این تکنیک ها در اقصی نقاط صورت متفاوت است که در ادامه به هر کدام اشاره خواهیم کرد:

 

گریم گونه

با استفاده از برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه لولایت تیره، در زیر استخوان گونه یک خط ایجاد کنید. قسمت بالای لولایت را نیز هایلایت کنید. می توانید برای این کار، رنگ براق و درخشان را در امتداد استخوان های گونه زده و سپس با استفاده از برس، محو کنید.

گریم بینی

یکی از استراتژی های تکنیک گریم این است که بینی را کی باریک تر از آن چه هست نشان دهید. سایه لولایت را برداشته و گوشه درونی ابرو شروع کنید و تا انتهای هر دو طرف بینی ادامه دهید. سپس از بالا تا پایین پل بینی را برجسته یا همان هایلایت کنید. بهتر است برای آرایش بینی از محصولات مات استفاده کنید.

 

مدرس برتر میکاپ

 

گریم چشم

چشم ها را می توان در دو مرحله آرایش کرد؛ بدین صورت که ابتدا کار را با لولایت شروع کرده و روی چین و چروک ها و پلک استفاده می کنیم. سپس با استفاده از یک قلموی باریک، زیر ابرو را هایلایت کنید.

گریم فک

از زیر فک تا امتداد خط فک را لولایت کنید و این کار را تا نقطه ارتباطی فک با گردن ادامه دهید. بهتر است برای این که خط ایجاد شده دیده نشود، با استفاده از یک قلموی تمیز، زیر فک و گردن را برس بزنید تا یکدست شود. حال بالای خط فک را هایلایت کرده و با نواحی اطراف هماهنگ کنید.البته این کار را برای اطراف چانه به کار نبرید؛ چون هدف این است که دو طرف فک پایین برجسته شود.

 

 

اگر علاقه مند یادگیری جدیدترین متدهای گریم و میکاپ عروس هستید، با حضور در کلاس ها، پس از گذراندن دوره، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید. جهت هماهنگی شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات ایشان با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 بهترین آرایشگر در منطقه فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (10)

جمعه 23 تیر 1402 - 17:53:12
خیلی خوب بود
دوشنبه 25 مهر 1401 - 16:43:45
زیبا
پنجشنبه 06 آذر 1399 - 12:27:44
ممنون از شما دوست عزیز که نظرتان را با ما به اشتراک می گذارید
خیلی خوب بود
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:58:52
دوست عزیز برای اطلاع از شرایط کلاس آنلاین لطفا با شماره تلفن درج شده در مطلب تماس حاصل نمایید.
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:57:59
ممنون از شما دوست عزیز که سایت رژلب را دنبال می کنید :)
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:57:30
مرسی از نظر خوب و سازنده تون دوست عزیز و گرامی
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:37:25
سلام شرایط آموزش آنلاین هم دارید؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: