یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:42:01

رنگ لاک بهاری

 رنگهای لاک بهاری

مدل های طراحی ناخن 2016

لاک ناخن



با نزدیک شدن فصل بهار و رنگ های زیبایی که در این فصل شاهد آن ها هستیم تمایل به طراحی ناخن و رنگ های گوناگون لاک نیز بیشتر شده و خانم ها ترجیح می دهند از لاک های زیبا و مناسب این فصل استفاده کنند. البته رنگ لاک بهاری باید متناسب با پوست انتخاب شده و سلیقه افراد نیز در این انتخاب اهمیت دارد.

7 رنگ لاک بهاری


1. رنگ بژ


لاک بژ

 

خانم های با پوست روشن می توانند از لاک به رنگ بژ استفاده کرده و با زدن این لاک به صورت نود و یا با طراحی های مختلف ناخن ها را به زیبایی بیارایند. رنگ بژ انتخابی شما  متناسب با رنگ پوست باید توناژ کرمی یا گرم داشته  باشد و یا با توجه به سلیقه فرد به صورت براق و یا مات روی ناخن ها زده شود. علاوه بر ان می توان این رنگ لاک  بهاری زیبا را با لباس خود نیز ست کرد. البته دقت داشته باشید که این رنگ لاک بهاری باید روی ناخن های مرتب زده شود.

2. رنگ قرمز



لاک قرمز

لاک قرمز همیشه مطابق مد روز بوده هیچ گاه قدیمی یا کهنه نمی شود. به خصوص رنگ قرمز روشن که صرف نظر از رنگ یا مدل سال روی هر ناخنی زیبایی و شیک بودن خود را نشان می دهد. یکی دیگر از مزایای لاک قرمز این است که برای هر رنگ پوستی متناسب است. البته می بایست به توناژ پوست توجه شود. روی هر مدل ناخن مستطیلی، گرد، کوتاه و بلند نیز لاک قرمز زیباست.

3. سبز دریایی




طرح ناخن جدید

 

یکی از مناسب ترین رنگ های فصل بهار، رنگ سبز است. به خصوص سبز ملایم که آرامش بخش بوده و به دست ظرافت خاصی می بخشد. رنگ سبز با رنگ های بسیاری هماهنگ بوده و روی ناخن های مستطیلی و یا گرد زیبا به نظر می رسد.

4. نقره ای متالیک

لاک متالیک



یکی از رنگ های زیبای دیگری که برای فصل بهار مناسب بوده و جز رنگ لاک بهاری بوده  و به خصوص در سال 2016 طرفداران بسیاری پیدا کرده است، رنگ نقره ای است. رنگ متالیک مات و یا براق روی هر ناخن معمولی و کوتاهی زیبا به نظر می رسد.

5. آبی سیر

لاک تیره

 

رنگ آبی سیر به خصوص برای مهمانی ها رنگ مناسبی است. البته این رنگ لاک بهاری  کمی ریسکی است و روی هر توناژ پوستی زیبا به نظرنمی رسد که می توان این مشکل را با اضافه کردن کمی اکلیل و برق ناخن به سادگی حل کرد.

6. خاکستری مایل به ذغالی

لاک 2016


اگر به دنبال رنگی هستید که خیلی تیره نبوده و در عین حال به زیبایی دستان شما بیفزاید می توانید از لاک به رنگ خاکستری مایل به قرمز استفاده کرده و به خصوص اگر ناخن های گردی دارید، زیبایی و ظرافت دستان خود را چندین برابر کنید.

7. تاپ کت اکلیلی

لاک اکلیلی


اگر می خواهید ناخن های خود را از حالت معمولی و طبیعی در آورید بدون شک نیاز به یک تاپ کت براق دارید. برای استفاده از این تاپ کت صرف نظر از رنگ لاک بهاری یا کوتاهی و بلندی ناخن ها آن را روی لاک های خود بزنید تا علاوه بر ماندگاری بیشتر رنگ ناخن ها به زیبایی آن ها نیز افزوده شود.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: