جمعه 18 دی 1394 - 14:07:57

شینیون ورقه ای

آموزش شنیون 

آموزش تصویری شینیون کلاسیک

 


شینیونی که در تصویر مشاهده میکنید شینیون کلاسیک ورقه ای با لایه های نازک مو پشت سر و چتری با دو تکنیک متفاوت میباشد که در این مقاله به آموزش آن می پردازند.

 

برای آماده کردن این شینیون ابتدا مورا تقسیم بندی میکنیم .
تقسیم بندی این شینیون به این شکل است که موهای تاج سر را جدا کرده و موهای چتری را هم جدا میکنیم سپس موهای پشت سر هم دو قسمت میکنیم و با کش به دو قسمت میبندیم .
شینیون را از قسمت پایین مو شروع کرده یعنی از مویی که با کش بستیم در قسمت پایین موها را ابتدا پوش می دهیم زیر کش از ابزار مویی استفاده می کنیم و ابزار مویی را با سنجاق زیر کش فیکس می کنیم و مویی راکه با کش بستیم و پوش داده بودیم را باز می کنیم طبق تصویر و روی ابزار می کشیم.
سپس مانند تصویر موهای قسمت تاج سر را پوش داده و حجمی را که با پوش ایجاد کردیم روی تاج سر به قسمت عقب برده و با سنجاق فیکس می کنیم.
در قسمت پشت سر که دو تا کش داشتیم یک کش را  پوش داده و روی ابزار کشیدیم  و موهای کش بعدی پشت سر را برداشته دو قسمت کرده ومو را پیچ می دهیم و با دست لایه های مو را از قسمت تاب مو به قسمت بالا می کشیم و به حالت نیم دایره بیرون می آوریم.سپس اسپری زده از سنجاق مویی برای ثابت نگه داشتن مو استفاده می کنیم و برای لایه بعدی هم همینطور یعنی مو را پیچ داده و با دست تیکه مو را بیرون کشیده اسپری زده و با سنجاق مویی نگه می داریم.

تکنیکی که در قسمت چتری مو استفاده کردم تکنیک چتری ورقه ای است . برای فرم دادن چتری ابتدا مو را از ریشه تقسیم بندی می کنیم و همانطور که در تصویر میبینید مو را در قسمت چتری چهار قسمت کرده و با گیره فلزی جدا می کنیم.
در قسمت ریشه حتما ابتدا اسپری زده بعد از گیره فلزی استفاده می کنیم.قسمت اولی مو را بر می داریم لایه اول چتری را به سمت عقب برده و با دست باز کرده و فرم می دهیم برای اینکه فرم ایجاد شده ماندگاری بهتری داشته باشد از سنجاق مویی و اسپری استفاده می کنیم .
دراین شینیون مو باید حالت برجسته داشته باشد نه اینکه به کف سر بچسبد .چون لایه های مو نازک است به همین صورت باقی می ماند. البته باید از اسپری حالت دهنده سبک استفاده شود .سپس لایه 2-3-4 هم به شکل لایه اول فرم داده از سنجاق مویی واسپری استفاده می کنیم.
انتهای مو هم به شکل نیم دایره در آورده لایه های بعد هم در امتداد آن فرم می دهیم .اسپری که در اینجا استفاده شد یک اسپری سبک بود و در آخر هم از یک اسپری که چسبندگی بیشتری دارد یا چسب مو استفاده میکنیم.
این شینیون پایه کلاسیک دارد و تکنیکی که در آن به کار رفته تکنیک ورقه ای است.

 

 

 

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: