شنبه 22 بهمن 1401 - 13:40:34

ورکشاپ کراتین

 

ورکشاپ کراتین

کراتین، پروتئینی است که در مو و ناخن ها وجود دارد و باعث شادابی و سلامت آن ها می شود. در صورتی که سلامت مو های شما در معرض عوامل خارجی مانند رنگ کردن مو، تغییر سبک زندگی و تابش مستقیم آفتاب از بین بروند، وز شدن و کاهش درخشندگی موها را به دنبال دارد. در ورکشاپ کراتین و احیا مو، تمام نکات و آموزش های مربوط به صافی مو به هنرجویان داده میشود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

فهرست مطالب

کراتین چیست؟
مزایای آموزش صافی در ورکشاپ کراتین
در ورکشاپ کراتین چه می گذرد؟
مواردی که بهتر است قبل از ورکشاپ کراتین مو در نظر بگیرید
نکات مهمی که در ورکشاپ کراتین مطرح می شود
سوالات رایجی که در ورکشاپ کراتین گفته میشود

 

 

ورکشاپ کراتین

 

جهت هماهنگی برای کلاس، میتوانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید

 

 

کراتین چیست؟

کراتین نوعی پروتئین است که مو، پوست و ناخن‌های شما را تشکیل می‌دهد. این پروتئین همچنین می‌تواند در اندام‌های داخلی و غدد شما دیده شود. کراتین یک پروتئین محافظ است، کمتر از انواع دیگر سلول‌هایی که بدن شما تولید می‌کند، خراشیده یا پاره می‌شود.

این پروتئین را می‌توان از پر، شاخ و پشم حیوانات مختلف تهیه کرد. و به‌عنوان ماده‌ای در لوازم آرایشی مو استفاده کرد. ازآنجاکه کراتین عنصر ساختاری موهای شما است، برخی از افراد معتقدند که مکمل‌ها، محصولات و روش‌های درمانی کراتین می‌توانند به تقویت موهای شما کمک کرده.  و باعث زیبایی موهای شما شوند. همین ادعا یکی از پرتکرارترین ویژگی‌های مثبت و مزایای کراتین مو است. با شرکت در ورکشاپ کراتین میتوانید از نحوه استفاده مواد صافی بر روی مو خود آموزش ببینید.

 

 

مزایای آموزش صافی در ورکشاپ کراتین

1) درمان آسیب‌دیدگی موها
درمان‌های موی کراتینه شکاف‌های ناشی از آسیب مو را پر می‌کند. هنگامی‌که این شکاف‌ها پر می‌شوند، تقریباً انگار موهای شما زره جدیدی ایجاد می‌کند تا از شکستگی و شکنندگی محافظت کند. این قدرت باعث می‌شود که موهایتان راحت‌تر در برابر عوامل روزمره مانند ابزارهای گرمایشی آرایش مو حالت بگیرند و سالم بمانند.

 

2) صاف شدن بافت مو
یکی از مزایای کراتین مو که خانم‌ها را مدهوش خودش کرده است، ویژگی حالت‌دهی موهاست. در مرحله آخر از روغن مو حاوی کراتین هم استفاده می‌شود تا موهایتان براق شوند. در 
ورکشاپ کراتین بیشتر در مورد این ویژگی ها صحبت میکنیم.

 

3) محافظت از مو در برابر اشعه ماورا بنفش
پروتئین‌های کراتین نقش زیادی در محافظت از اشعه خورشید دارند. قرارگرفتن در معرض آفتاب غالباً از موارد مراقبت از مو نادیده گرفته می‌شود. اما می‌تواند به تار موهای زیبایتان آسیب برساند. به‌خصوص در ماه‌های گرم که در خارج از خانه بیشتر لذت می‌برید، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش باید موردتوجه قرار گیرد. از دیگر مزایایی که در 
ورکشاپ کراتین مو آموزش میبینید این است که دیگر با سشوار و اتوی مو به موهایتان ظلم نمی‌کنید!

 

4) بازیابی رطوبت و درخشش
وقتی کوتیکول خارجی ساقه موهای شما به خطر بیفتد، رطوبت کاهش می‌یابد. با ترمیم یکپارچگی کوتیکول، موهای شما برای حفظ رطوبت مناسب‌ترند. وقتی موهای شما رطوبت بیشتری را حفظ می‌کند، می‌توان از خشکی آن کاسته و درخشش را بازگرداند. همچنین وقتی موهایتان رطوبت خود را نگه می‌دارد، موخوره‌های کمتری تشکیل می‌شود.

 

 

ورکشاپ کراتین

 

 

 خانم ....بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.

 

 

در ورکشاپ کراتین چه می گذرد؟

معرفی و شناخت نوع مو
معرفی انواع مواد مناسب با ساختمان و رنگ مو هر شخص
انجام تخصصی احیا مو در یک جلسه
آموزش انواع ریباندینگ و نانو ریباندینگ با ماندگاری دایمی روی موهای طبیعی،رنگ شده،دکلره شده
آموزش انواع کراتین و نانو کراتین با ماندگاری های متفاوت بسته به درخواست مشتری
آموزش بوتاکس مو
آموزش پروتئین تراپی
آموزش کلاژن درمانی
آموزش رفع کشسانی مو در یک جلسه
معرفی برندهای معتبر
جذب نیروی کار پس از اتمام آموزش و درآمد عالی
کلاسهای آموزشی بصیورت نیمه خصوصی و خصوصی برگزار میشود
رفع اشکال و پشتیبانی نامحدود
انجام کار عملی روی سر مدل زنده

 

 

مواردی که بهتر است قبل از ورکشاپ کراتین مو در نظر بگیرید

انواع مختلفی از روش های صاف کننده و کراتین مو در آرایشگاه ها وجود دارند که رایج ترین آن ها نوع ژاپنی و برزیلی است. هردو این فرآیندها شامل پوشش هر رشته مو با یک ماده شیمیایی قوی و سپس حرارت دادن آن رشته موها است. روش کراتین و صاف کننده موی ژاپنی دائمی است و به تقویت ریشه مو هر شش ماه یک بار نیاز دارد. از آنجا که این روش شامل قوی ترین مواد شیمیایی است ، بیشترین خطرات را از نظر آسیب رساندن به موها ایجاد می کند. همانطور که در ورکشاپ کراتین گفته میشود، تکنیک درمان کراتین به روش برزیلی نیمه دائمی است و بین سه تا پنج ماه به طول می انجامد این روش موهای زائد را از بین نمی برند اما ظاهری زیبا و روشی موثر برای صاف کردن موها است.

 

 

 

نکات مهمی که در ورکشاپ کراتین مطرح می شود

در ورکشاپ کراتین نکاتی به شما گفته می شود، برای مثال: بعد از صاف کردن مو حداقل تا 12 ساعت نمی توانید موهای خود را بشویید زیرا ماده مؤثر برای کراتین مو به روش ژاپنی حرارتی است و می تواند سلامتی موهای شما را به خطر بیندازد محصولات صاف کننده حرارتی ژاپنی حاوی فرمالدئید نیست و ممکن است باعث بیماری شود.
در هنگام بارداری اصلا نباید از صاف کننده یا کراتین استفاده کنید زیرا فرمالدئید ها می تواند در باروری شما تأثیر بگذارد یا منجر به سقط جنین شود درمان های نرم کننده کراتین در خانه نیز می توانند حاوی مواد شیمیایی بالقوه خطرناک باشند. اگر فرمالدئید در برچسب محصول ذکر نشده باشد ، باز هم می تواند به عنوان ماده تشکیل دهنده در نرم کننده ها موجود باشد بنابراین موادی مانند متیلن گلیکول ، فرمالین ، متیلن اکسید ، پارفورم ، آلدئید فرمیک ، متانال ، اکسی متان ، اکسی متیلن یا شماره CAS 50-00-0 بر روی برچسب های محصول دارای مواد فرمالدئید و اسید تیموناسیک یا اسید تیازولیدین کربوکسیلیک است. با شرکت در 
ورکشاپ کراتین و آموزش این نکات، میتوانید در این زمینه حرفه ای شوید.

 

 

ورکشاپ کراتین

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

سوالات رایجی که در ورکشاپ کراتین گفته میشود

آیا استفاده بیش از حد از کراتین برای مو مناسب است؟
اگر بیش از حد به موهای خود کراتین بزنید در واقع به آنها پروتئین اضافی زده اید و این کار باعث خشک و شکنندگی موهای شما می شود. در این مواقع مناسب ترین راه حل اینکه از محصولاتی که دارای پروتئین و کراتین بیشتری هستند استفاده نشود و از محصولات مرطوب کننده در کنار محصولات کراتین دار استفاده شود. در 
ورکشاپ کراتین در مورد انواع کراتین ها صحبت می شود.

 

راتین چه فرقی با صافی موی ژاپنی دارد؟
همانطور که در 
ورکشاپ کراتین گفته میشود، روش های مختلفی برای کراتین وجود دارد که صافی موی ژاپنی نیز یکی از این موارد است. در روش صافی مو ژاپنی، پیوندهای مو به وسیله تیو گلیکول آمونیوم و هیدروکسید سدیم می شکنند و موها آسیب بیشتری را خواهند دید. علاوه بر این، از آنجایی که موها در روش ژاپنی بسیار لخت شلاقی می شوند، زمانی که چند سانت از ریشه رشد کنند تفاوت بسیار فاحش با قسمت ساقه خواهند داشت.


چگونه از کراتین مراقبت کنیم؟
پس از انجام کراتین مو، باید نکاتی را رعایت کنید تا دوام ماندگاری صافی مو افزایش یابد و از آسیب به موها جلوگیری شود. در 
ورکشاپ کراتین، هر آنچه را که برای محافظت از کراتین مو باید انجام دهید را به شما خواهیم گفت.


تا چه زمانی بعد کراتین نباید موهام رو بشورم؟
تا 72 ساعت پس از این که موهای خود را کراتین کردید، باید از شستشوی موها خودداری نمایید. حتی رفتن به استخر، سونا و جکوزی نیز در این زمان ممنوع است. آب زدن موها در این زمان باعث می شود رطوبت داخل بافت مو از بین رفته و خشک و شکننده شود. توصیه می کنیم تا 3 روز بعد از انجام کراتین مو به حمام نروید و اگر قصد شستشوی بدن خود را دارید، حتما از کلاه مخصوص حمام استفاده کنید. با شرکت در 
ورکشاپ کراتین به اهمیت این موضوع پی خواهید برد.

 

میتونم موهام رو با کش ببندم؟
موهای شما تا 72 ساعت پس از انجام کراتین مو، مستعد شکنندگی بسیاری است. در این مدت زمان باید از بستن موها با کش یا سنجاق سر جدا پرهیز نمایید. موهای خود را پشت گوش نیندازید و به طور کلی اجازه دهید موها حالت آزادانه و کاملا باز داشته باشد. در سه روز اول پس از انجام کراتین، تنها مجاز به شانه زدن موها هستید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: