پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 11:53:37

تاتو ابرو شریعتی

 
 

بهترین مرکز هاشور ابروشمال تهران
تاتوکارابرو قیطریه

 

انواع هاشور ابرو بر اساس فرم آنها

طراحی ابرو با توجه به چهره هر فرد به صورتی جداگانه انجام شود تا ابرو ها پس از هاشور، حالتی طبیعی تر و زیباتر داشته باشد. انواع هاشور ابرو عبارتند از:

هاشور دو بعدی یا خطی
در این روش هاشور در جهت خواب ابروها زده می شود بدین معنی که خطوط هاشور و نواحی پهن ابرو رو به بالا زده شده و در ناحیه دم ابرو ، خطوط به سمت دم متمایل می شوند. در انتهای ابرو نیز خطوط کاملا به طرف پایین زده می شود.

هاشور ابرو سه بعدی
در این روش ابتدا هاشور انجام می شود پس از آن جهت طبیعی تر کردن فرم آن، از هایلایتی همرنگ هاشور و یا کمی از آن روشن تر استفاده می شود. بعد از آن با به کار بردن یک رنگ تیره تر در وسط هاشور پرزهایی شبیه به موهای نازک کشیده می شود و همین باعث می شود تا ابرو برجسته تر، بی نهایت طبیعی و جذاب به نظر برسد. به همین علت این روش نسبت به روش های دیگر بی اندازه پر طرفدار می باشد. نحوه کار هاشور ابرو سه بعدی بدین صورت است که در بخش ابتدایی ابرو خطوط هاشور رو به بالا زده می شود اما در انتهای ابرو این خطوط به شکلی مناسب به هر دو سمت بالا و پایین زده می شود.

هاشور ابرو هایلایت
در این روش، برای هاشور زدن از دو رنگ استفاده می شود یکی بلوند روشن و دیگری بلوند تیره. ترتیب قرار گیری خطوط هاشور از بلوند تیره شروع می شود و در ادامه آن از لایت بلوند استفاده می شود.

هاشور ابرو نچرال
این مدل یکی از بهترین روش های هاشور به شمار می رود که می تواند ابروهایی طبیعی و پر پشت را برای فرد به ارمغان آورد. طبیعی بودن مدل ابرو در این روش به این دلیل است که ابروها فرم اصلی خود را حفظ کرده و فقط بخش هایی هاشور زده می شوند که خالی اند.

هاشور ابرو مویی
در این روش با استفاده از دستگاهی به خصوص، طرح های مشابه تار موی ابرو در نواحی تعیین شده رسم می شود به علاوه اینکه در این روش می توان فرم اصلی ابروها را تغییر داد بدین معنی که می توان آنها را ضخیم تر و یا بلند تر کرد.

هاشور ابرو کرکی
این مدل مناسب افرادی است که دارای ابروهایی کم پشت می باشند. در این روش به منظور حفظ حالت طبیعی ابرو خطوط نازکی در بین تارهای ابرو طراحی می شود. حالت سایه مانند هاشور در این روش سبب پُرتر به نظر رسیدن ابروها می شود.

 

 

مرکز هاشور ابرو مهدوی به مدیریت خانم نیکا مهدوی  بهترین مرکز هاشور ابرو قیطریه می باشد.


 

 


جهت کسب اطلاعات بیشتربا مرکز هاشور نیکا مهدوی تماس بگیرید


 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: