شنبه 01 اسفند 1394 - 03:03:33

رنگ کردن مو

نکاتی برای رنگ کردن موها

6 ترفند ساده اما مهم برای افزایش مهارت در رنگ کردن مو

نکات رنگ مو

رنگ کردن موها نیاز به مهارت و تجربه داشته و هر کس که به این موضوع علاقه داشته باشد باید مطالعه و تحقیقات کافی در این مورد انجام داده باشد. در غیر این صورت با مشکل مواجه شده و یا نتایج کارهای وی به صورت یک فاجعه خواهد بود. در این مقاله به چند تکنیک کلیدی که رنگ کردن موها را ساده تر کرده و قوانین اصلی رنگ موست، پرداخته شده است.

 از بین بردن رنگ موی قبلی

اگر فردی از شما بخواهد که موهای قرمز وی را به رنگ اصلی خود برگردانده و تیره یا روشن کنید باید ابتدا روی موهای وی به مدت 15 دقیقه از روشن کننده های مناسبی استفاده کرده و با این کار رنگ مو را زنده کرده و به آن قابلیت تغییر ببخشید. همچنین با کمک این روش رنگ موی قرمز آن فرد کمی روشن تر شده و تغییر آن ساده تر خواهد بود. البته در این مرحله رنگ مو کاملا از بین نمی رود. برای از بین بردن رنگ مو ابتدا باید از رنگ موی مخالفی استفاده کنید. در این جا که رنگ بیس قرمز بوده است باید از یک رنگ خاکستری استفاده کنید تا رنگ موی قبلی را خنثی کرده و آن را به رنگ قهوه ای درآورید. اگر مشتری شما می خواهد موهای خود را به رنگ بلوند در آورد تنها پس از تیره کردن موها این امر امکان پذیر است. زیرا برگرداندن موهای رنگی فشن به رنگ های روشن عملا امکان پذیر نیست و امتحان کردن این کار ممکن است منجر به بروز یک فاجعه شود.

 رنگ موی آقایان

در رنگ کردن موی آقایان باید به گونه ای عمل نمود که موها حالت طبیعی خود را حفظ کنند. برای این کار کافیست در سمتی که موها بیشتر است از رنگ موی بیشتری استفاده کرد. این کار به موهای آقایان جذابیت بیشتری داده و نه تنها خیلی مشخص نیست بلکه با هر حرکت سر زیبایی رنگ موی آن ها بیشتر به چشم می آید.

 رنگ مو های اصلاحی

اگر فردی وارد سالن زیبایی شما شده و از شما درخواست رنگ موی اصلاحی می کند، قبل از هر کاری باید موهای وی را آزمایش کنید تا با نوع آن  بهتر آشنا شوید. برای این کار نیز کافیست روی دسته کوچکی از موها رنگ موی اصلاحی خود را امتحان کرده و در صورتی که به نتیجه دلخواه دست یافتید، این کار را روی بقیه موها نیز انجام دهید.  این کار تنها 10 دقیقه وقت گرفته و می تواند باعث صرفه جویی ساعت ها وقت روی موهای شما شود.

 

ابزار رنگ مو

 بلیاژ

در صورتی که می خواهید مانند یک فرد حرفه ای بلیاژ خود را انجام دهید می بایست در ذهن خود یک V در نظر گرفته و موها را در امتداد آن رنگ کنید. این کار به موها حالت طبیعی تری داده و ظرافت آن ها را حفظ می کند.

 بلیاژ بلوند

در صورتی که می خواهید موهای خانم های بلوند را بلیاژ کنید باید روی تاج سر بیشتر تمرکز کرده و با استفاده از 10 فویل در هر 2 تا 3 سانتی یک لایه رنگ به وجود آورید. این کار سرعت شما را بالا برده و از طرفی نتیجه زیباتری نیز روی موهای مشتری شما به وجود می آورد.

 یک راز

هنگامی که می خواهید موها را بلیاژ کنید باید به گونه ای عمل کنید که می خواهید روی گونه ها رژگونه بزنید. این به این معنی است که برای این کار باید سریع عمل کرده و خط مشخصی روی موهای مشتری تان باقی نگذارید. زیرا هرچه قدر این کار را سریع تر انجام دهید ترکیب رنگ های شما بهتر انجام می شود.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش آمبره و بلیاژ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ 
لب مجاز می‌باشد

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 01 اسفند 1394 - 19:33:07
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: