سه شنبه 31 فروردین 1395 - 10:24:12

مدل کوتاهی مو

15 مدل کوپ مخصوص خانم های میانسال

مدل  مو جدید

مدل کوتاهی مو

کوپ جدید 



با پا گذاشتن به سن موها نیز درخشش، نرمی و زیبایی خود را از دست داده و با مشکلات جدیدی روبرو می شویم. اما کوتاه کردن موها و کوپ های زیبا روی موها باعث می شود که این مشکلات مو تحت الشعاع قرار گرفته و زیبایی موها تضمین شود. البته برای انجام این کوپ ها باید به سن، جنس و سلیقه نیز توجه شود که در این مقاله از سایت رژلب با ارائه 15 مدل موی زیبا بدون شک می توان مدل دلخواه خود را یافت.


1. مدل کوتاهی مو : پیکسی نیمه بلند

مدل مو کوتاه



یکی از مدل موهای بسیار زیبا که روی موهای آسیب دیده هم قابل انجام است، مدل پیکسی است که روی موهای بلوند و یا مشکی به زیبایی دیده می شود. بزرگ ترین مزیت این مدل مو این است که  این مدل مو بدون حالت دادن نیز زیبا به نظر می رسد.

 

2. مدل کوتاهی موپیکسی کوتاه

مو کوتاه



پیکسی کوتاه به خصوص برای خانم هایی که استخوان بندی زیبایی در صورت خود دارند، بسیار مناسب بوده و فرق کج گرفتن و یا حالت دادن به موها در این مدل مو خود باعث جوان تر کردن چهره می شود.

 

3. مدل کوتاهی مو :لایه لایه

 مدل مو جدید



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که با افزایش سن همچنان موهای بلند و زیبایی دارید می توانید با لایه لایه کوتاه کردن موهای خود به زیبایی آن ها بیفزایید.

 

4.مدل کوتاهی مو:باب نامرتب

مدل مو



یکی از مدل موهای زیبا و بسیار مناسب برای خانم هایی که پا به سن گذاشته اند مدل موی باب نامتقارن است که این مدل مو می تواند یک خانم را به سادگی چند سال جوان تر نشان دهد.

 

5. مدل کوتاهی مو:موهای بلند

 مدل مو صاف



اگر موهای شما با افزایش سن سالم مانده و همچنان درخشش خود را حفظ کرده اند می توانید با این مدل موی بلند که در آن زیبایی موها هر چه بهتر به نمایش در آمده است، زیبایی خود را بیشتر نشان دهید.

 

6. مدل کوتاهی مو: باب متقارن

مدل مو باب



اگر از آن دسته خانم هایی هستد که موهای نازک و کم پشتی دارید می توانید با این مدل موی زیبا آن ها را پر پشت تر و زیبا تر نشان داده و ظاهری کلاسیک و کاملا جذاب به چهره خود ببخشید. حتی می توانید جلوی موها را چتری کوتاه کنید. البته دقت داشته باشید که موهای پرپشت برای این مدل مو مناسب نیستند.

 

7. مدل کوتاهی مو : موهای فر

مدل مو فر 



بالا رفتن سن نه تنها زیبایی بسیاری از خانم ها را تحت الشعاع قرار نمی دهد بلکه جنبه پخته تر و زیباتری نیز به ظاهر آن ها می بخشد که این مدل موی فر می تواند در این امر به یک خانم زیبا کمک کند.

 

8. مدل کوتاهی مو : باب لایه لایه

 مدل مو لایه لایه



اگر ترجیح می دهید که موهای خود را نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند کنید. کفیست که از این مدل زیبای باب کمک گرفته و ظاهری لطیف و زنانه داشته باشید. البته خانم هایی که چهره گرد و یا مربعی شکلی دارند باید از این مدل مو دوری کنند.

 

9. مدل کوتاهی مو  : لایه های بلند

کوپ بلند



برای این که زیبایی و جوانی ماندگاری روی صورت خود داشته باشید کافیست از هایلایت های مناسب و مدل موهای مناسبی کمک بگیرید که این مدل موی لایه لایه بلند یکی از روش های دستیابی به این هدف می باشد.

 

10. مدل کوتاهی مو : موهای کوتاه لایه لایه

کوپ 2016



یکی از مدل موهایی که می تواند چهره هر خانم را چندین سال جوان تر نشان دهد، این مدل موی زیباست که با استفاده از پوش دادن و حالت دادن موها به سمت بیرون زیباتر هم به نظر می رسد. کافی است از کمی ژل و اسپری مو روی این موها استفاده شده و ظاهری جوان و زیبا داشته باشید.

 

11. مدل کوتاهی مو  : موهای صاف

موهای صاف



بسیاری از خانم ها با افزایش سن از موهای لخت دوری می کنند این در حالی است که این مدل موی زیبا نه تنها چهره را مسن نشان نمی دهد بلکه آن را جوان تر و زیباتر هم می کند.

 

12.  مدل کوتاهی مو  : موهای فر بلند

کوپ مو بلند



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که صورت مثلثی  شکل دارید، می توانید موهای خود را بلند کرده و آن ها را فر کنید. شک نکنید که این کار به شما چهره ای جوان تر و زیباتر خواهد داد.

 

13. مدل کوتاهی مو : موهای سفید و خاکستری

مدل مو خاکستری



بسیاری از خانم ها بر این باورند که برای این که موهای زیبایی داشته باشند باید موهای سفید خود ا رنگ کنند، این در حالی است که امروزه حتی خانم های جوان نیز رو به رنگ های خاکستری آورده و رنگ خاکستری یکی از مهم ترین برندهای رنگ مو بین جوانان شده است. پس شما هم می توانید از رنگ کردن موهای خود اجتناب ورزیده و همچنان چهره زیبایی داشته باشید.

 

14.  مدل کوتاهی مو  : باب تا چانه

مدل مو بهاره



یکی از مدل موهای امروزی و محبوب در بین خانم ها مدل باب است که می توان آن را در اندازه های دلخواهی امتحان کرد. باب تا روی چانه نیز بسیار زیبا بوده و به سادگی حالت می گیرد.

 

15. مدل کوتاهی مو : چتری با موهای بلند

مدل موچتری


یکی از مدل موهایی که مناسب خانم های پا به سن گذاشته است، چتری کوتاه کردن موهاست که با پوشاندن پیشانی زیبایی و جوانی یک خانم را تضمین می کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: