پنجشنبه 06 خرداد 1395 - 13:40:54

مدل مو فانکی

10 مدل موی فانکی

مو فانکی

مدل مو

مو فانکی

با آمدن بهار بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که در ظاهر خود تغییر به وجود آورده و به همین دلیل لباس های جدید  خریده و یا رنگ مو و یا مدل موهای جدیدی را امتحان می کنند. اما یکی از کارهایی که برای تغییر در ظاهر می توان انجام داد، کوتاه کردن و مدل دادن به موهاست که در این مقاله از سایت رژلب به مدل موی فانکی پرداخته شده ست.
مدل موی فانکی یا پانک به سبکی از آرایش مو گفته می شود که در آن موها ظاهری خشن و در عین ظریف دارند. این مدل های خشن جنبه های دیگری از ظرافت های زنانه را نشان داده و بی نهایت جذاب هستند. مدل موفانکی یک سبک مدرن است و در موقعیت های مختلف کاربرد دارد. این مدل موی زیبا به صورت های مختلفی حالت داده شده و به خصوص برای خانم های جوانی که به دنبال متفاوت به نظر رسیدن هستند، بسیار مناسب است.


در این مقاله به 10 مدل موی فانکی پرداخته شده است:


1. مدل مو فانکی زاویه دار

مدل مو زاویه دار

این مدل مو به خصوص در بین طرفداران موسیقی راک محبوبیت زیادی دارد. یکی از مزایای این مدل مو این است که هم روی موهای تیره و هم روی موهای روشن زیباست.

 

2. مدل مو فانکی  موهاک

فوهاک

یکی از مدل های آرایش دادن موها به سبک پانک ، جمع کردن موهای کناره های سر و حجم دادن قسمت رویه آن هاست به گونه ای که موها به صورت یک موهاک زیبا به نظر برسند.

 

3. مدل مو فانکی موهیکن

موهیکن

این مدل مو ممکن است کمی جسورانه به نظر برسد زیرا در آن موهای کناره های سر تراشیده می شود. ولی همان طور که مشاهده می شود، این مدل مو بسیار زیبا بوده و بدون کوتاه کردن قسمت بالایی موها نیز قابل دستیابی است.

 

4. مدل مو فانکی پامپادور

پامپادور

مدل پامپادور مدلی زیبا، کمی خشن و در عین حال ظریف است. این مدل مو به خصوص روی موهای خانم هایی که از سبک عادی موهای خود خسته شده اند، زیباتر به نظر رسیده و به آن ها کمک می کند تا ظاهری مدرن تر داشته باشند. البته در این مدل موهای روی تاج سر بلند تر از قسمت های کناری سر هستند و روی موها باید به خوبی حالت داده شود.

 

5. مدل مو فانکی موهاک فر

موهاک 

موهاک روی موهای فر نیز بسیار زیبا بوده و به خصوص برای خانم هایی که موهای پرحجم و یا فری دارند، بسیار مناسب است. این مدل مو در بین علاقه مندان به سبک راک طرفدار داشته و برای به دست آوردن این مدل کافیست از کمی اسپری حجم دهنده مو کمک گرفت تا علاوه بر از بین بردن وز موها به زیبایی ظاهر آن ها نیز کمک شود.

 

6. مدل مو فانکی پامپادور صاف

پامپادور صاف

این مدل مو خشن و در عین حال مفرح است. در این مدل مو موهای کنار سر کاملا کوتاه شده و با کمک کمی ژل بقیه موها روی سر حالت داده می شوند. در این مدل می توان موها را کمی پوش داده و حجم آن ها را بیشتر هم کرد.

 

7.مدل مو فانکی موهاک بلند

موهاک بلند

همان طور که گفته شد، موهاک سبکی از آرایش موهاست که در آن موهای کناری سر کاملا کوتاه و یا حتی تراشیده شده و موهای روی تاج سر در یک خط از بالا تا پایین بلند کوتاه می شوند. در این مدل مو موهای روی سر را می توان از حالت عادی بلند تر کرده و با سشوار کشیدن حالتی جذاب به موها بخشید.

 

8. مدل مو فانکی باب کوتاه

باب کوتاه

گاهی اوقات برای داشتن یک ظاهر فانکی نیازی به کوتاه کردن موها نبوده و می توان کناره های موها را با ژل روی سرچسباند. بقیه موها را هم به صورت به هم ریخته حالت داد. این مدل مو کاملا دخترانه بوده و مناسب دختر خانم های جوان تر می باشد.

 

9. مدل مو فانکی کوئیف

مو فانکی

در مدل کوئیف موها در جلوی سر جمع شده و پوش داده می شوند. دقت کنید که موهای کنار سر را هم به این روش باید حالت داد. سپس آن ها عقب برده شده و در پشت سر جمع می شوند. برای این که موها پر پشت تر دیده شوند، می توان آن ها را به رنگ بلوند در آورد.

 

10.مدل مو فانکی پامپادور کج

پامپدور کج 

یکی از مدل های زیبای فانکی کوتاه کردن موها به صورت پامپادور و کج حالت دادن مو هاست. در این مدل می توان موها را به رنگ های فانتزی در آورد. این مدل مو مناسب خانم هایی است که موهای کمی دارند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 07 خرداد 1395 - 07:29:27
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: