یکشنبه 16 خرداد 1395 - 11:31:57

مدل مو میانسال

مدل مو برای کم نشان دادن سن

مدل موهایی که 10 سال از سن می کاهد

مدل مو برای کم نشان دادن سن


افزایش سن یک پروسه کاملا طبیعی بوده و برای هر فرد نرمال رخ می دهد، اما بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها در روبرو شدن با این پدیده دچار دلهره شده و نمی خواهند زیبایی و جوانی خود را از دست دهند. به خصوص وقتی که موهای سفید روی سر ظاهر شده و چروک ها بیشتر به چشم می آیند.
خوشبختانه امروزه روش هایی وجود دارد که با کمک آن می توان از بروز این پدیده تا حدی جلوگیری کرد و یا با استفاده از ترفندهایی سن را کمتر از آن چه که هست نشان داد. یکی از این روش ها جراحی پلاستیک است که هزینه بر است. روش های خانگی دیگری هم وجود دارند که پوست را بهتر نشان داده و درخشش و جوانی آن را  حفظ می کنند.
در این مقاله به یکی دیگر از روش هایی که با کمک آن می توان از سن کاست پرداخته شده است. این روش ساده مدل دادن موها به صورتی است که سن را کمتر نشان دهد، در این مقاله انواع مختلفی از مدل موهایی که سن را کمتر نشان می دهند آورده شده است.

1. مدل مو میانسال  با فرهای درشت

مدل مو میاتسال


متاسفانه یکی از علائم پیری نازک شدن و کم پشت شدن موهاست. برای این که کم پشت بودن موها کمتر دیده شود، می توان آن ها را به صورت فرهای درشتی در آورد و آن ها را تا روی شانه و یا کمی پایین تر از آن کوتاه کرد. این کار به موها حجم داده و چهره را زیباتر نشان می دهد.

 

2. مدل مو میانسال با موهای لخت و صاف

مدل موصاف


ممکن است این تصور وجود داشته باشد که موهای صاف سن را بیشتر نشان می دهد ولی این امر صحت نداشته و موهای صاف تا 10 سال چهره را جوان تر می کنند. به خصوص خانم هایی که صورت گرد و درشتی دارند می توانند از این مدل مو کمک گرفته و به چهره خود حالت زیباتری ببخشند.

 

3. مدل مو میانسال به شکل پیکسی

مدل مو میانسال



مدل مو پیکسی یکی از مدل هایی است که صرف نظر از سن برای هر سنی مناسب بوده و چهره را زیباتر نشان می دهد. پس اگر موهای صاف، فر و یا حات داری دارید می توانید این مدل مو زیبا را امتحان کنید.

 

4. مدل مو میانسال با دم اسبی

مدل مو برای کمتر نشان دادن سن


دم اسبی از آن دسته مدل هایی است که از سالیان دور تا به امروز استفاده می شده است. پس اگر موهای بلندی داشته و می خواهید آن ها را جمع کنید، می توانید آن ها را به صورت دم اسبی بسته و سن خود را سال ها کمتر از آن چه که هست کوچک تر نشان دهید.

 

5.مدل مو میانسال با چتری

مدل مو 


معمولا گفته  می شود که چتری زدن موها بچه گانه است و چهره را جوان تر نشان می دهد، این امر کاملا صحت داشته و با چتری کوتاه کردن موها می توان زیبایی چهره را چندین برابر کرد. یکی از مزیت های موهای چتری مخفی کردن خطوط چهره و به خصوص پیشانی است.

 

6. مدل مو میانسال با موهای نیمه بلند

مدل مو کوتاه


در چند سال اخیر تمایل خانم ها به کوتاه کردن موهایشان به کوتاهی هر چه تمام تر، بیشتر شده ولی اگر می خواهید چهره ای جوان و جذاب داشته باشید می توانید موهای خود را تا گردن کوتاه کنید. این مدل خیلی کوتاه نیست و با کمک سنجاق سر و چند گیره به حالت های مختلف در می آید.

 

7. مدل مو میانسال با هایلایت

مدل موبا هایلایت


یکی از کارهایی که می تواند چهره شما را متحول کرده و زیباتر نشان دهد، استفاده از هایلایت روی موهاست. البته برای هایلایت موها باید به رنگ بیس موها دقت شده و با توجه به آن هایلایت های زیبایی روی موها به وجود آورد.

 

8. مدل مو میانسال به شکل باب

مدل مو میانسال


اگر می خواهید چهره ای زیبا، جوان و در عین حال شیک داشته باشید می توانید یک مدل مو باب با خطوط صاف را امتحان کنید. همچنین فرق کج گرفتن با مدل باب هم یک تکنیک فوق العاده برای کمتر کردن سن است.

 

9. مدل مو میانسال با فر

مدل مو فر

موهای فر یک خانم را در هر سنی جوان تر نشان می دهد. از طرفی موهای فر، فرد را بشاش و سرحال نشان می دهد. پس می توانید از این مدل مو برای طراوت بخشیدن به چهره خود کمک بگیرید.

 

10.مدل مو میانسال با چتری کنار سر

مدل مو با چتری

گاهی اوقات نیازی به چتری کوتاه کردن موها تا روی پیشانی نیست و می توان موهای جلو سر را به صورت بلند تری کوتاه کرده و سپس آن ها را به کنار سر و روی گوش فرستاد. این مدل بسیار زیباست و هر خانم می تواند به کمک آن به چهره خود فریم داده و به زیبایی آن بیفزاید.

 

11.  مدل مو میانسال با بافت مو

مدل موبافت

یکی دیگر از روش هایی که به هر خانم کمک می کند تا موهای زیبا و چهره ای جوان تر داشته باشد، استفاده از بافت روی موهاست. هرگونه بافتی چه معمولی،بافت مو تیغ ماهی،بافت مو فرانسوی و یا بافت مو هلندی برای این کار مناسب بوده و چهره را زیباتر از معمول و جوان تر نشان می دهد.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: