یکشنبه 06 تیر 1395 - 23:40:24

مدل موی بلوند

مدل موهای بلوند

موی بلوند

مدل مو

موی بلوند


بسیاری از خانم ها دوست دارند که موهای خود را رنگ کرده و چهره ای زیبا ومتفاوت داشته باشند. رنگ موهای زیبای متفاوتی هم برای همه خانم ها با رنگ پوست های متفاوت وجود دارد. این مقاله از سایت رژلب به بررسی رنگ موی بلوند و مدل موهای مناسب این رنگ مو پرداخته و با ارائه مدل موهای مختلف به شما کمک می کند تا ظاهر زیباتری به موهای رنگ شده خود ببخشید.


مدل موی بلوند  باب تا روی چانه

موی باب


اگر از آن دسته خانم های فعالی هستید که همیشه می بایست موهای مرتبی داشته باشید می توانید موهای زیبای خود را به صورت باب کوتاه کرده و آن را به سادگی حالت دهید. البته مدل موی باب به راحتی قابل شستشو و به راحتی قابل حالت دادن بوده و برای خانم های پر مشغله هم مناسب است. یکی دیگر از مزیت های مدل موی باب این است که حجم موها را بیشتر نشان داده و برای خانم هایی که موهای کم پشتی دارند مناسب است. علاوه بر این مدل موی باب تا روی چانه چهره را باوقارتر کرده و ظرافت آن را بیشتر نشان می دهد.

 

مدل موی بلوند و مواج

موی بلند

 

بسیاری از خانم ها دوست دارند موهای خود را بلند نگه داشته و در مناسبت های مختلف بتوانند حالت های مختلفی به موهای خود بدهند. در این صورت این خانم ها بهتر است موهای بلند خود را به صورت فرهای درشت و یا مجعدی در آورده و برای هرگونه مراسمی موهای مجعد خود را به سادگی حالت دهند. داشتن  موهای فر و مجعد زیبایی خاصی به وجود آورده و برای حالت دادن آن تنها نیاز به اسپری موست.

 

مدل موی بلوند با هایلایت 

 

هایلایت 


در صورتی که خود موهای روشنی دارید و به دنبال به وجود آوردن یک تغییر زیبا در ظاهر خود هستید کافیست روی موهای خود از هایلایت های بلوند استفاده کرده و به زیبایی طبیعی آن ها بیفزایید. البته در انتخاب رنگ بلوند می بایست دقت کرده و از رنگ هایی استفاده کنید که برای رنگ پوست و موهای طبیعی شما مناسب باشند. هایلایت بلوند روی موی بلوند کوتاه یا بلند زیبا به نظر رسیده و هر خانم با هر سلیقه ای می تواند موهای خود را به زیبایی بیاراید.

برای حالت دادن به موی بلوند ، مدل موهای مختلفی وجود دارد که زیبایی موهای شما را تضمین می کند. در صورتی که برای مناسبت و یا مراسم خاصی تصمیم به آرایش موهای خود دارید بهتر است به سالن های آرایشی مراجعه کرده و شینیون های مختلف را امتحان کنید.

 

مدل موی بلوند کوتاه

موی کوتاه


مدل موی بلوند کوتاه نیز زیبایی خاص خود را داشته و به خصوص برای خانم هایی که چهره ظریف تر دارند مناسب است. البته در انتخاب رنگ موی بلوند می بایست دقت کرده و با توجه به توناژ پوست موها را رنگ کرد.

 

مدل موی بلوند بلند

موی روشن


بسیاری از خانم های جوان ترجیح می دهند که موهای بلندی داشته و با چنین موهایی زیباتر به نظر برسند. موی بلوند بلند نیز زیبایی خاص خود را داشته و در صورتی که رنگ مو به درستی انتخاب شود، می تواند یک مدل موی زیبا برای هر خانمی باشد.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: