شنبه 26 مرداد 1398 - 16:15:03

هاشور کف سر

 

هاشور کف سر برای چه افرادی مناسب است؟

معرفی آکادمی اسکالپ نرگس علیپور

 

آکادمی اسکالپ نرگس علیپور

 


آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از کم پشت بودن موهای سر خود رنج می برید؟ به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید تا با یکی از راهکارهای درمان کم پشت بودن موهای سر آشنا شوید.


درمان کم پشتی موی سر با هاشور کف سر


هاشور کف سر یکی از تکنیک هایی است که جهت مخفی کردن سطحی از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار هاشور کف سر بدین صورت است که رنگدانه ها را بین یک لایه از پوست تزریق می کند. انجام این کار باعث تغییر رنگ بخش مورد نظر از پوست می شود. به هاشور کف سر اصطلاحا میکرواسکالپ نیز گفته می شود.


میکرواسکالپ چیست؟


به ناحیه کف سر اصطلاحا اسکالپ گفته می شود. واژه میکرو نیز به معنای هاشور زدن است که جمعا معنی هاشور زدن کف سر را تداعی می کنند. این روش جهت رفع طاسی سر و ترمیم کم پشتی موی سر در آقایان و بانوان صورت می گیرد. روش میکرواسکالپ سر برای آقایان به صورت نقطه ای انجام می شود و چنانچه به ناحیه ای ختم شود که دارای مو باشد، از هاشور استفاده می شود. در اسکالپ سر خانم ها اما، از تکنیک شبیه سازی مو در قسمت های کم پشت بهره گرفته می شود.


روش های انجام هاشور کف سر


دو روش برای انجام هاشور کف سر  وجود دارد: استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن و رول. از آنجایی که روش میکروپیگمنتیشن، مناطق خالی از سر را با طراحی و دور و نزدیک کردن نقاط سایه گذاری می کند، ظریف تر بوده و از حالت طبیعی بیشتری برخوردار است. مزیت رول نیز نسبت به میکرو آن است که حجم وسیعی از کار را با فواصل منظمی انجام می دهد. البته در افرادی که دارای مو هستند و تمایل دارند تنها بخشی از کف سرشان هاشور زده شود، سرعت عمل  بسیار افزایش می یابد.

 

میکرو اسکالپ در آکادمی اسکالپ نرگس علیپور


انجام هاشور کف سر به چه افرادی توصیه می شود؟


از آنجایی که انجام پیوند مو همیشه هم در مشکل ریزش مو به کار نمی آید، روش میکرو اسکالپ می تواند جایگزین خوبی برای آن باشد. در بسیاری از موارد انجام پیوند مو مهیا نیست یا فرد دچار ریزش مو دارای بیماری خاصی مانند لیکن پلان است که ترجیحا نباید از این روش استفاده کند. در این صورت میکروپیگمنتیشن به دلیل آن که آسیب و ترومای کمتری دارد، بیشتر به کار می آید.
برخی افراد برای حل مشکل ریزش مو خود از تاپیک استفاده می کنند تا موهایشان پرپشت به نظر بیاید. این روش نیز موقتی بوده و پس از هر بار شستشو از بین می رود. از طرفی، ممکن است روی لباس و بالشت فرد ریخته و وی را با مشکلاتی از قبیل کثیفی محیط مواجه کند. در این صورت روش هاشورکف سر بهترین راهکار است.
برخی افراد تمایل دارند موی سر خود را از ته بتراشند. در این صورت، برقی روی سر ایجاد شده که بسیاری با آن مشکل دارند. در این حالت نیز میکروپیگمنتیشن با ایجاد هاشورهایی روی کف سر، آن را از حالت بی مویی کامل و برق افتادن خارج می کند. به طور کلی، میکرو اسکالپ سر برای افراد زیر توصیه می شود:
- افرادی که دچار کم پشتی یا طاسی هستند و قادر به کاشت مو نخواهند بود.
- افرادی که دچار ریزش مو مقطعی می شوند.
- افرادی که از بیماری آلوپسی رنج می برند.
- کودکانی که قادر به پیوند مو یا کاشت مو نیستند.
- کسانی که دارای خط اسکار، شکستگی سر و زخم هستند که آن بخش امکان خونرسانی وجود ندارد.

 

معرفی یکی از بهترین مراکز جهت انجام هاشور کف سر


اگر به دنبال یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز جهت انجام هاشور کف سر هستید، پیشنهاد ما به شما آکادمی اسکالپ نرگس علیپور است. جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی ایشان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: