یکشنبه 15 مرداد 1396 - 19:52:17

بهترین تاتوکار ابرو شریعتی

بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن قیطریه

عکس هاشور ابرو تار مویی

 

نحوه انجام تاتوابرو

قبل از انجام تاتو، تاتوکار ابرو معمولا توضیح دقیق در مورد نحوه انجام کار می دهد. سپس دور محل مورد نظر با استفاده از یک خط کمرنگ مشخص شده و تاتو نیمه دائم روی آن انجام می شود. برای بررسی مجدد محل تاتو مشتری باید 2 تا 3 هفته صبر کرده و سپس باز هم به آن مرکز خدمات رسانی مراجعه کند.
در هفته اول ممکن است رنگ تاتو ابرو کمی روشن تر از چیزی که انتظار می رود، دیده شود اما پس ازگذشت یک هفته تمام رنگ دانه ها در جای خود قرار گرفته و رنگ تاتو بهتر می شود. البته باید انتظار داشت که کمی از رنگ به دلیل قرار گیری در لایه های زیرین پوست محو شود. در صورتی که این مشکل کمی حاد به نظر برسد، در وقت های بعدی مراجعه به مرکز خدمات رسانی باید حل شود.
در آخر لازم به ذکر است که هدف از جایگزینی ان روش نسبت به تاتو های معمول این است که ابروها و یا هر قسمت دیگری از چهره طبیعی به نظر برسد. بنابراین باید از مدل های عجیب دوری کرده و تغییرات کم ولی موثری در چهره به وجود آورید.

 

در مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن نیکا مهدوی در قیطریه خدمات میکروبلیدینگ و هاشور ابرو تارمویی به روش نوین سایه سازی، برای افرادی که از ابروهای باریک خود رنج می برند بصورت تخصصی صورت می پذیرد.

 

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن نیکا



 

عکس هاشور ابرو جدید

فیلم آموزش هاشور ابرو

فواید میکروپیگمنتیشن چیست؟


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: