جمعه 31 مرداد 1393 - 22:18:04

تفاوت هاشور ابرو توسط دستگاههای تاتو سنتی و میکروپیگمنتیشن

عکس هاشور ابرو قبل و بعد

میکروپیگمنتیشن 

 

ماندگاری هاشور ابرو روی پوست معمولی

در عکس فوق ماندگاری هاشور ابرو روی  پوست معمولی را می بینید.

  1. هاشور برو قبل از انجام کار 

  2. ابرو پس از انجام میکروپیگمنتیشن 

  3. هاشور ابرو پس از یک ماه قبل از ترمیم 

  4. هاشور ابرو پس از ترمیم

هاشورابرو  یک تکنیک است که هم توسط دستگاههای تاتو سنتی و هم دستگاههای میکروپیگمنتین قابل اجرا است. دستگاههای تاتوی سنتی برای بدن طراحی شده اند و در نتیجه سوزنها دارای ضخامت بیشتری برای نفوذ در بدن هستند و این دستگاههای برای صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرند ولی به دلیل ساختار دستگاه، امکان اجرای کار بسیار ظریف با دستگاه ممکن نیست، با این دستگاه می توان از دو تکنیک سایه و هاشور استفاده کرد، که معمولا هاشورهایی که با دستگاههای تاتوی سنتی اجرا می شود به دلیل ضخامت سوزن ها، خیلی ظریف و باریک نمی شود. عمق کاشت رنگ در این دستگاهها نیز زیاد است یعنی رنگها در عمق پوست و یا حتی گاهی نزدیک گوشت کار می شود و این موجب می شود ماندگاری رنگها بسیار بالا برود، ولی از طرفی تغییر رنگ و از بین بردن این تاتوهای سنتی بسیار مشکل بوده و حتی گاهی غیر ممکن است.

 

عکس هاشور ابرو

ماندگاری هاشور ابرو روی پوست خشک

در عکس فوق ماندگاری هاشور ابرو روی  پوست خشک را می بینید.

  1. ابرو قبل از انجام کار

  2. ابرو پس از انجام میکروپیگمنتیشن

  3. هاشور ابرو پس از یک ماه قبل از ترمیم 

  4. هاشور ابرو پس از ترمیم

دستگاههای میکروپیگمنتیشن برای صورت طراحی شده اند، در نتیجه سوزنها ظریفتر طراحی شده اند و عمق کاشت در این دستگاهها نسبت به دستگاههای تاتوی سنتی کمتر است، یعنی رنگ در عمق کمتری از پوست کاشته می شود و چون کار بر روی صورت انجام می شود سعی شده است که رنگها ماندگاری زیادی نداشته باشند که اگر کسی بخواهد مدل و رنگ پیگمنت خود را تغییر دهد و یا حتی پاک کند بتواند این کار را با خود دستگاه انجام دهد و عوارض پاک کردن تاتوهای سنتی را نداشته باشد ، در دستگاههای میکروپیگمنتیشن نیز امکان اجرای دو تکنیک سایه و هاشور وجود دارد ولی هاشورهایی که توسط این دستگاهها زده می شوند به دلیل تنوع و ظرافت سوزنها، بسیار طبیعی می شوند و گاه تشخیص موی خود فرد با هاشور غیر ممکن است. البته بحث ماندگاری رنگها در روش میکروپیگمنتیشن به عواملی مانند جنس پوست، سن افراد، تیرگی یا روشنی رنگ و ... بستگی دارند. به عنوان مثال در پوست های چرب ماندگاری رنگ کمتر از پوست های خشک می باشد و رنگ در پوست افراد مسن تر بهتر از افراد جوانتر باقی می ماند، و به طور کلی رنگهای تیره نسبت به رنگهای روشن ماندگاری بهتری دارند.

هاشور ابرو نچرال

ماندگاری هاشور ابرو روی پوست چرب

در عکس فوق ماندگاری هاشور ابرو روی  پوست چرب را می بینید.

  1. ابرو قبل از انجام کار

  2. ابرو پس از انجام میکروپیگمنتیشن

  3. هاشور ابرو پس از یک ماه قبل از ترمیم 

  4. هاشور ابرو پس از ترمیم

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

کار شما عالیه اما من سه روز پیش هاشور زدم اما الان هیچی ازش نمونده ،دقیقا عین برچسب از روی پوستم پاک شده،چهارصدو پنجاهم هزینش شده
سلام من هاشور با دستگاه پیگرومنتشین تنجام دادم اما رنگ قهوه ای دودی..وبه درخواست خودم خاستم خیلی پر وهمراه سایه زده شود واین اولین واخرین ترمیم بعد یکماه است چون ارایشگرم گفت سالی یکباار یا دوسال یکبار باید شارژ میشود.بار اول یکماه پیشکه زدم خیلی خوب بوداما تاموقع شارژ احساس کمرنگی کردم وبخاطر همین اصرار به کاربیشتر همرته باسایه کردم اما الان متوجه شدم که بعلت سایه زیاد خطهای هاشور مشخص نیست ومثل تاتو فقط پرشده میخاستم بپرسم نکنه کل تتو رو بگیره و یا مانند تتو رنگش به ابی یاکبودی بزنه..خیلی نگرانم..ممنون میشم راهنماییم کنید
پنجشنبه 08 آبان 1393 - 19:52:43
سلام از طرحهاتون خدلی خوشم اومد.منم قصد دارم هاشور بزنم ابروهامو اما ی کم میترسم شکل نهاییش ب دلم نباشه.یعنی از اینکه شبیه تاتو بشه نگرانم!
بازم ممنون
پنجشنبه 24 مهر 1393 - 13:16:13
کاراتوون واقعا زیباست اما قیمت هاتون خیلی بالاس من دوس داشتم برا آموزش بیام پیشتون اما نتونستم هزینشو جور کنم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: