جمعه 17 مهر 1394 - 14:29:12

طراحی ناخن مشکی نقره ای

 



در این مقاله به آموزش طراحی ناخنی پرداخته شده که از روی یکی از مدهای لباس پاییزه امسال ایده گرفته شده است. این طراحی زیبا، مرز های خطوط مشخص دارد و روی دست های هر خانمی با ناخن های بلند یا کوتاه قابل انجام است. در این جا خطوط زاویه دار دیده می شوند و همچنین وجود رنگ های مشکی و نقره ای و نگین روی ناخن ها به زیبایی بیشتر آن ها در محل کار و یا حتی مهمانی ها کمک می کند.
برای انجام این طراحی ناخن از روش های زیر کمک بگیرید.
آموزش مرحله به مرحله
1. ابتدا دست ها را شسته و خشک کنید. سپس روی ناخن ها بیس کت زده و بعد از آن روی آن ها یک لاک صورتی خیلی کمرنگ و شفاف بزنید. سپس دست ها را زیر اشعه UV قرار دهید.

 

 

2. سپس با کمک یک اسفنج و یک لاک نقره ای براق روی ناخن ها را لاک زده و پایه ناخن ها را به رنگ صورتی با هایلایت نقره ای براق در آورید.

 

 

3. در مرحله بعد با کمک یک لاک مشکی و فرچه طراحی ناخن و یا هر وسیله دیگری مانند چسب روی قسمت بالایی ناخن ها یک مثلث مشکی بکشید. سپس ناخن ها را زیر اشعه قرار دهید.

 

 

4. برای مات کردن ناخن ها از یک لاک مات کننده استفاده کرده و مثلث مشکی به دست آمده را با این لاک مات کنید. دقت داشته باشید که در انجام این کار باید بسیار دقت کرده و تنها مثلث تیره رنگ را مات کنید زیرا سطح زیرین صورتی نقره ای ناخن می بایست براق باقی بماند.

 

 

5. در این مرحله رور تا دور مثلث را با یک فرچه باریک طراحی ناخن لاک مشکی براق بزنید تا دور تا دور آن حالت براق مانندی داشته باشد. سپس ناخن ها را زیر اشعه قرار داده و وقتی خشک شدند، روی آن ها تاپ کت بزنید. در زدن تاپ کت دقت داشته باشید زیرا بعضی از تاپ کت ها نیز اثر مات کنندگی دارند. سپس باز هم ناخن ها را زیر اشعه قرار دهید تا خشک شوند.

 

 

6. در مرحله پایانی اطراف ناخن را پاک کرده و روی ناخن ها نگین ناخن زده و به زیبایی هرچه بیشتر آن ها کمک کنید.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 18 مهر 1394 - 19:40:16
خیلی زیباست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: