سه شنبه 26 آبان 1394 - 00:43:06

طراحی ناخن پا

چند مدل طراحی ناخن های پا

پدیکور و دیزاین ناخن پا

 

 

پاها یکی از مهم ترین اعضای بدن هستند و زیبایی پاها حائز اهمیت است,با تمیز و زیبا نگه داشتن ناخن های پا میتوان به زیبایی پاها افزود زیبایی پاها از زمان های گذشته تاکنون برای افراد زیادی به خصوص خانم ها حائز اهمیت بوده است.
در کل مانیکور و پدیکور جهت بهداشت ناخن های دست و پا میباشند. با مانیکور ما میتوانیم دستانی زیبا و ناخن های مرتب و با پدیکور میتوانیم پاهایی زیبا و بدون خستگی داشته باشیم
برای انجام عمل پدیکور و مانیکور رعایت بهداشت بسیار ضروری است. بهتر است هر فرد برای خود ابزار مانیکور و پدیکور اختصاصی داشته باشد و هر بار که به آرایشگاه می رود آن را با خود برای استفاده به همراه ببرد زیرا یکی از راه های شیوع بیماری های مسری مانند ایدرز و هپاتیت و ... همین تیغه ها وابزارهای پدیکور و مانیکور است.
البته در خانه با به کار گیری مواد و وسایل ساده نیز می توتنید ناخن های خود را طراحی کنید و ناخن هایی زیبا و شیک داشته باشید.در طراحی ناخن ها باید ابتکار به خرج دهید و اگر در این امر تازه کار محسوب می شوید لازم نیست وسایل گران قیمت تهیه کرده و یا به   دنبال طرح های پیچیده   در طراحی ناخن باشید، تنها چیزی که نیاز دارید کمی صبر و کمی زمان است
در ابتدا از طراحی های ساده که در ذهن تان شکل می گیرد شروع کنید، این طراحی ها می تواند تنها چند نقطه یا خط صاف باشد و کم کم آنها را پیچیده تر کنید بهتر است.در این مقاله چندین نمونه از طراحی ناخن های پا را میبینید.

 

طراحی ناخن های پا

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

 

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

طراحی ناخن پا

 

برای مشاهده کلیپ آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 19:04:06
فوق العادست
سه شنبه 26 آبان 1394 - 19:00:56
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: