شنبه 30 آبان 1394 - 13:44:42

آموزش ترمیم ناخن

آموزش ترمیم ناخن به روش پودری

کاشت ناخن

 

تا چند سال پیش تنها راه زیبا‌تر کردن ناخن‌ها فقط استفاده از لاک بود. اما حالا روش‌های مختلفی برای زیبا‌تر دیده شدن ناخن‌های دست و حتی ناخن های پا وجود دارد. کاشت ناخن یکی از روش‌های با ثبات‌ تر زیبایی به نسبت بقیه روش‌هاست خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌ هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت ناخن را تجربه می‌کنند وقتی ناخن کاشته شد باید خیلی مراقب بود تا شکسته نشود. زیرا مواد مصنوعی مورد استفاده در این کار در حقیقت بر روی یک ردیف از سلول‌های دست چسبیده‌اند و در اثر شکسته شدن بافت زیر ناخن به شدت آسیب خواهد دید
کاشت ناخن پودری کاشت مادر است و اکثرا با کاشت های ناخن دیگر ترکیب می شود و اسم دیگری به خود می گیرد و دوام بیشتری دارد.البته دوام هر کاشت ناخن به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.
در زمان ترمیم ناخن با رشد ناخن طبیعی، فاصله ای بین مواد و صدف ناخن طبیعی (ریشه ناخن) ایجاد می شود و به مرور زمان مواد با رشد ناخن بالا و بالاتر می آید و این فاصله به وجود آمده را دوباره باید مواد گذاری کنیم، که کاشت ناخن ادامه یابد.زمان ترمیم ناخن معمولا بعد از گذشت 21 روز می باشد.در این مقاله خانم تامارا بحری آموزش ترمیم ناخن به روش پودری را آموزش می دهند.

خانم تامارا بحری


ابتدا مواد سطح ناخن را با سوهان برقی کم می کنیم,این کار باید سریع انجام دهیم تا ناخن مشتری نسوزد اگر ناخن هوا داشت با همین الماسه هوای زیر ناخن را خارج می کنیم و یا خط ترمیم را از بین می بریم.سپس با الماسه دور گیری کوتیکول دور ناخن را به سمت عقب می بریم سپس شیارهای عمودی روی ناخن ایجاد می کنیم و محلول ضد قارچ را روی ناخن ها میزنیم.

 

    


قلم را به لیکویید آغشته کرده و از قسمت خط ترمیم مواد را روی ناخن گذاشته,قلم را تمیز کرده سپس با پهنای قلم مواد را روی ناخن پخش می کنیم قلم را روی مواد میکشیم تا مواد از حالت رقیق خارج شده و مواد را به سمت سر آزاد ناخن می کشیم.ناخن را نسبت به سلیقه ی مشتری قوس می دهیم برای قوس بیشتر باید مقداری مواد وسط ناخن بزنیم و برای کاهش قوس زمان سوهان کشی می توان قوس را کم تر کرد.

بعد از خشک شدن مواد ناخن ها را سوهان کشی می کنیم با الماسه ی مخروطی شکل از راست به چپ ناخن ها را سوهان می کشیم و قسمت ریشه را کمی نازک تر می کنیم.با سوهان دستی سر آزاد ناخن را فرم می دهیم باید مراقب باشیم هنگام سوهان کشی ناخن به گوشت اطراف ناخن آسیب نزنیم

 


با الماسه ی دور گیری دور ناخن ها را تمیز می کنیم و حالت گردی به آن ها می دهیو و در پایان روغن مخصوص کوتیکول را روی ناخن ها می زنیم.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش ترمیم ناخن به روش پودری اینجا کلیک کنید.

جهت شرکت در کلاس های آموزش انواع کاشت ناخن با شماره  -  تماس بگیرید.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: