جمعه 26 تیر 1394 - 14:08:49

انواع تکنیک های رنگ مو ،جدیدترین شیوه رنگ مو به نام لایت پیکسلیشن

انواع تکنیک های رنگ مو

جدیدترین شیوه رنگ مو،لایت پیکسلیشن

 

خانم انوشه شفیعی

مدرس رنگ و مش

جهت  شرکت در کلاس های آموزشی رنگ و مش(آموزش لایت پیکسلیشن) و کلاس های رفع اشکال رنگ و مش با شماره 09123209333 تماس بگیرید.

 

بهترین کار برای ایجاد تنوع و تغییر در چهره هر خانمی ،تغییر رنگ مو است.البته میزان تاثیرگذاری این تغییر بستگی به انتخاب درست رنگ مو و انتخاب صحیح انواع تکنیک های رنگ مو دارد.
انواع تکنیک ها ی اجرای رنگ و مش مثل مش سوزنی،مش فویلی،هایلایت،لولایت،مش بالیاژ،رنگ مو آمبره،رنگ مو سامبره،رنگ مو کالر ملتینگ،و....
و انواع رنگ مو ها که آنها را در سه دسته رنگ مو گرم ،رنگ مو سرد،و رنگ موهای فانتزی تقسیم بندی می کنیم.که هر کدام از این دسته رنگ موها خود شامل طیف وسیعی از رنگها است که شما یا آرایشگرتان با توجه به رنگ پوست،رنگ چشم و ...رنگ مو مناسب چهره خود را انتخاب می کنید.
که البته به طور کامل در مقالات قبلی به نحوه انتخاب رنگ مو مناسب  پرداخته ایم.که در لینک زیر می توانید بخوانید.

چه رنگ مو مناسب چهره شماست؟


در این مقاله خانم انوشه شفیعی کارشناس کار با مواد سایت رژلب دات کام بیشتر درباره انواع تکنیک های اجرای رنگ و مش برای شما توضیح می دهند.


بالیاژ
رنگ مو به روش بالیاژ به تکنیکی گفته می شود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را بر موهای شما می گذارد.در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ی ملایم تر و طبیعی تری خواهیم داشت.در واقع بالیاژ مش در هوای آزاد است .در روش رنگ مو بالیاژ نگرانی برای رشد ریشه مو وجود ندارد و نیازی برای مراجعه به آرایشگاه جهت روتوش ریشه مو نیست .

 

آمبره
آمبره یکی از تکنیک های رنگ مو است که در واقع ما رنگ مو تیره تری را برای رشه مو در نظر می گیریم و هر چه به سمت ساقه مو می آییم رنگ مو را روشن تر انتخاب می کنیم.در واقع با بازی با رنگها از ریشه مو تا ساقه مو طیف رنگ مو تیره به روشن را ایجاد می کنیم.


سامبره
سامبره روش جدیدتری نسبت به آمبره است. سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. تغییر رنگ از تیره به روشن ملایم تر از روش آمبره است.


کالر ملتینگ
این روش مشابه آمبره و سامبره است با این تفاوت که از سه رنگ یا بیشتر استفاده می شود. لزوماٌ از رنگ تیره به روشن نمی ریم. می توان از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید.
مش فویل
مش فویل هم که از زمان قدیم مرسوم بوده  با فویل می توان تکه های مو را به میزان دلخواه جدا کرد و با تکنیک هایلایت یا لولایت به رنگ مو دلخواه رسید.در مش فویل دست ما برای ایجاد خلاقیت بسایر باز است ما می توانیم با ایجاد تغییر در محل های گذاشتن فویل ها مثلا مش پلکانی یا شطرنجی ایجاد کنیم.در واقع با انتخاب میزان مو که در فویل می گذاریم و انتخاب محل مناسبی از سر برای چیدن فویل ها ،رنگ موهای طرح دار ایجاد کنیم.

لایت پیکسلیشن

و اما روش رنگ مو جدیدی که در امسال می تواند تنوع خاصی را در آلبوم های رنگ مو برای ما به ارمغان بیاورد یک روش جدید هایلایت مو به نام پیکسلیشن  است .که از دسته تکنیک های رنگ مو فانتزی است که با این تکنیک رنگ مو شما می توانید لایت های رنگی داشته باشید و طرخ های متفاوتی را روی سر اجرا کنید.در واقع با لایت پیکسلیشن می توان روی سر یا چتری مشتری را بدون استفاده از ابزار خاصی لایت فانتزی انجام داد.

جهت  شرکت در کلاس های آموزشی رنگ و مش(آموزش لایت پیکسلیشن) و کلاس های رفع اشکال رنگ و مش با شماره 09123209333 تماس بگیرید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: