دوشنبه 21 فروردین 1396 - 14:56:25

8 اشتباه آرایش چشم

 نکات مهم در آرایش چشم

آرایش چشم و اشتباهات آن

 آرایش چشم


 

چگونه آرایش چشم زیبایی داشته باشیم


گاهی اوقات بدون هیچ زحمتی آرایش زیبا به نظر رسیده و گاهی اوقات با صرف ساعت ها وقت باز هم نتیجه دلخواه به دست نمی آید. این موضوع حقیقتی غیر قابل اجتناب است. یکی از میکاپ هایی که بیشتر با اشکال مواجه می شود نیز آرایش چشم هاست. چشم ها بخش مهمی از صورت را تشکیل داده و آرایش غلط روی آن ها قطعا جلوه زیبایی نخواهد داشت. خوشبختانه برای اجتناب ازآرایش چشم غلط، روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  8 اشتباه آرایش چشم  مطرح شده است.

 

تاثیر مداد ابرو در آرایش چشم

 

حتی اگر ابروهای ضخیم و زیبایی ندارید هم در استفاده از مداد و یا ریمل ابرو دقت کرده و ابروهای خود را بیش از اندازه سیاه نکنید. زیرا این کار تنها ظاهر ابروها شما را غیر طبیعی نشان می دهد وآرایش چشم شما نیز جلوه زیبایی نخواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که رنگ ابروهایتان باید با رنگ مویتان متناسب باشد.

 

تناسب رنگ ها در آرایش چشم


رنگ ها و سایه ها باید متناسب باشند اما دقت کنید که از ترکیب سایه ها و رنگ ها بپرهیزید. بهتر است از قلم موی سایه و فرچه نرم استفاده کرده و  با این کار نتیجه بهتری بگیرید. همچنین فراموش نکنید برای آرایش چشم، اطراف چشم ها را رنگارنگ نکرده و با استفاده از رنگ های مختلف، رنگین کمان درست نکنید.

 

فرمژه قبل از آرایش چشم


اگر بلافاصله بعد از ریمل از فر کننده ی مژه استفاده کنید، آن ها به هم می چسبند. اگر اول مژه هایتان را فر کنید، صورتتان را بشویید سپس ریمل بزنید تا ماندگاری ریمل و فری مژه ها تضمین شود و آرایش چشم تان زیباتر شود.

 

 آرایش چشم صحیح

آرایش چشم با سایه روشن

 

استفاده از سایه روشن در آرایش چشم

 

در صورتی که به دنبال داشتن چشم های درشت تر هستید، برای بزرگتر نشان دادن چشم هایتان، بهتر است گوشه داخلی آن ها را سایه های روشن تر زده و با این کار چشم ها را عمیق تر و جذاب تر نشان دهید. همچنین فراموش نکنید که برای زیبایی بیشتر آرایش چشم ها بهتر است قسمت داخلی پلک را با سایه های تیره تر آرایش کنید.

 

آرایش چشم با ریمل ضد آب


استفاده از ریمل معمولی باعث می شود که ریمل در طول روز ریخته و زیر چشم ها سیاه شوند. بنابراین بهتر است  از ریمل های ضدآب و ضد تعریق برای آرایش چشم استفاده کرده و احتمال ریختن آرایش را کاهش دهید. همچنین فراموش نکنید که احتمال باد و ریزش باران همیشه وجود دارد.

 

استفاده از پرایمر قبل از آرایش چشم


قبل از آرایش چشم ها حتما از کرم های ضد آفتاب و کرم دور چشم استفاده کنید. همچنین توصیه می شود که در صورتی که به دنبال ماندگاری بیشتر آرایش خود بوده و می خواهید خطوط موجود روی پلک ها را از بین ببرید هم از پرایمر استفاده کنید. این کرم ها از چربی دور چشمتان محافظت می کنند و به ماندگاری آرایش چشم شما کمک می کنند.

 

آرایش چشم با ریمل و خط چشم

 

قبل از ریمل و خط چشم سایه بزنید. اگر در مرحله آخر سایه بزنید، کار متناسب کردن رنگ سایه با سایر رنگ ها در صورتتان سخت خواهد بود. بنابراین بهتر است کار آرایش چشم تان را با سایه شروع کنید.

 

پاک کردن آرایش چشم قبل از خواب 


قبل از خواب حتما آرایش چشم را بشویید. اگر این کار را نکنید هم کار آرایش چشم و شستشوی صورت تان در صبح سخت می شود و هم به چشمتان آسیب وارد می شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: