دوشنبه 28 فروردین 1396 - 08:11:16

نکات موثر در زیبایی آرایش

جزئیات مهم در زیبایی آرایش

نکات تاثیر گذار در زیبایی آرایش 

آرایش جذاب

 

تاثیر گذاری نکات مهم در آرایش

همه ما به وقت و هزینه مان اهمیت می دهیم و نمی خواهیم تمام وقت و پولمان را صرف آرایش و وسایل آرایش کنیم. دوست داریم در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه بهترین آرایش ها را داشته باشیم. برای نتیجه گیری بهتر می توانیم با تکیه بر چند نکته جالب و مهم، بهترین آرایش را داشته باشیم. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به بررسی نکات مهم در آرایش  پرداختیم تا با رعایت آنها آرایش جذاب تری داشته باشیم.

 

چه نکاتی موثر در زیبایی آرایش است


 گرم کردن ریمل قبل از آرایش

برای نرم کردن و از بین بردن سفتی و خشکی ریمل یک راه آسان وجود دارد. ریمل تان را داخل فنجانی از آب گرم قرار دهید و در این مدت زمان، آرایش خود را ادامه دهید تا ریمل در آب جوش باقی بماند و نرم تر شود. بعد از گذشت چند دقیقه فرچه ریمل را درآورده و چندین بار کف دستتان بزنید و سپس از آن استفاده کنید.

 

 

استفاده از قلم موی رنگ در آرایش

برای کم کردن هزینه قلم موهای آرایش بهتر است از قلم موهای رنگ استفاده کنید. آن ها هیچ تفاوتی در کارکرد با هم ندارند.

 

 

برای زیبایی آرایش چگونه خط چشم بکشیم

برای کشیدن خط چشم صاف و یک دست، توصیه می شود از آینه استفاده کنید، اما آینه را پایین بگذارید و با نگاه کردن به پایین بهترین خط چشم را بکشید.

 

 

زیبایی آرایش به استفاده صحیح از مداد ابرو بستگی دارد

بهترین روش استفاده از مداد ابرو در جهتی طبیعی و عادی، استفاده از مداد به آرامی و تنها در حد رنگ کردن جاهای خالی ابرو است. هنگام استفاده از مداد ابرو توجه داشته باشید که خطوط نازک بکشید.

 

 

زیبایی آرایش لب به بهترین شیوه

برای اینکه رژ لب شما بهتر و زیباتر روی لب بشیند، روزانه با کمک مسواک و کمی روغن نارگیل، لب هایتان را ماساژ دهید. این کار باعث از بین رفتن پوسته های لب و نرم شدن آن می شود.

 

 

در آرایش از گلاب استفاده کنید

اگر می خواهید مدت زمان آرایش روی صورت شما بیشتر شود و آرایش تان به بهترین نحو باقی بماند، کمی گلاب را در هوا اسپری کنید و اجازه دهید افشانه های اسپری شده به صورت شما برخورد کنند. با بستن چشم ها و دهان مشاهده خواهید کرد که آرایش شما تثبیت می شود.

 

زیبایی آرایش با استفاده از رژگونه

آرایش صحیح 

 

زمان استفاده از رژگونه در آرایش

وقتی قبل از رژ لب و سایه از رژ گونه استفاده کنید، متناسب با آن رنگ رژ و سایه ای استفاده می کنید. بنابراین زیبایی آرایش را بیشتر می کنید.

 

 

چگونگی پوشاندن لک در آرایش

برای پوشاندن لک ها و آکنه های سطح پوست به هنگام آرایش، از دو روش کاربردی و عالی استفاده کنید. ابتدا لایه ای از پودر پوشش دهنده یا محو کننده بزنید و بعد روی آن پودری مات تر و چند درجه تیره تر بزنید. برای لایه دوم هم این کار را مجددا تکرار کنید. این بار بهتر و بیشتر پودر را بمالید تا در عمق پوست نفوذ کند و با بهترین پوشش دهی زیبایی آرایش را چند برابر می کنید.

 

 

استفاده از کرم برنزه در آرایش

برای اینکه  زیبایی آرایش  را بیشتر کنید، باید هنگام برنز کردن از پد کمک بگیرید و شکلی مانند عدد 3 روی صورت خود بکشید. ابتدا بالای این عدد را که در قسمت بالای صورت قرار گرفته بمالید و بعد بخش وسطی و در انتها قسمت آخر. دقت کنید که جهت مالیدن کرم برای قسمت بالا باید در جهت بالا و برای قسمت پایین باید در جهت پایین باشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: