یکشنبه 20 فروردین 1396 - 10:04:46

مسابقات متخصصین مژه

مسابقات متخصصین مژه نُوالَش 2017

برترین متخصصین مژه

متخصصین مژه 2017
 

 

نحوه برگزاری مسابقات متخصصین مژه

 

در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، شما با یکی از مسابقات متخصصین مژه آشنا خواهید شد. مسابقات نوالش لَش آف، یکی از مسابقاتی است که در آن متخصصین مژه دور هم آمده و تخصص خود را ارائه می دهند. این مسابقات به صورت سالیانه برگزار شده و در آن متخصصین مژه شرکت می کنند. در این مسابقات هر کدام از شرکت کنندگان یک ویدئو از کار خود تهیه کرده و برای کمیته برگزای مسابقات می فرستند. این کمیته که از داوران متبحری تشکیل شده است، ویدئوهای دریافتی را بررسی کرده و برنده مسابقات را مشخص می کند.

در مسابقات متخصصین مژه سال 2017 نوالش لَش آف که در هیوستون نوادا برگزار شد، آالیسون الحامد و جیمی نیومن به همراه سوفیا ناوارو، کَری ال فِراست، اَمبِر اَرینگتِن و تیالوترِل مَک کورمیک ویدئوهای دریافتی را بر اساس تکنیک های به کار رفته، محصولات مورد استفاده، نحوه برقراری ارتباط با مشتری، خلاقیت در انجام کار و تسلط در انجام امور بررسی کرده و به بهترین نفرات جوایز ارزشمندی تقدیم کردند.

 

 کِلی دِلمونیکو برنده مسابقات متخصصین مژه 

مسابقات متخصصین مژه 

 


علاوه بر داوران در مسابقه، ویدئوهای منتخب مردمی وجود دارد که از طریق آنلاین در اختیار مردم قرار گرفته و با توجه به محبوبیت این ویدئوها برنده اعلام می شود. این جایزه در سال 2017 نصیب کِلی دِلمونیکو شد.

پس از برگزاری مسابقات متخصصین مژه  در سال 2017 سارا بارهام 23 ساله، جوانترین شرکت کننده و برترین متخصص در تاریخ مسابقات متخصصین مژه  معرفی شد. سارا بارهام اهل بریتانیاست و علاوه بر رعایت استانداردهای مربوط به کاشت مژه، از تکنیک های بی نظیری در ویدئوی خود استفاده کرد.

 

برگزاری مسابقات متخصصین مژه  به صورت سالانه بوده و برنده مسابقات متخصصین مژه علاوه بر دریافت عنوان بهترین متخصص مژه سال، مبلغ 25000 دلار نیز برنده می شود. 

علاوه بر منتخب مردمی و بهترین متخصص مژه، جوایز مختلف دیگری در زمینه طراحی مژه به برندگان اهدا می شود. این عناوین شامل برترین سبک کلاسیک، برترین حجم مژه و عناوین مختلف دیگر می شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: