چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 08:29:04

کرم رفع ترک پوست

از بین بردن ترک پوست
کرم رِویتول برای از بین بردن ترک پوست

 ترک پوست

 

معرفی کرم رفع ترک پوست

 

ترک پوست امری شایع است و بیشتر در بین افرادی که وزن بالایی دارند مشاهده می شود . البته مشکل ترک پوست برای اکثر خانم های باردار هم پیش می آید. ترک پوست در بعضی از افراد به صورت ژنتیکی شایع بوده و در مابقی افرادی که مدام وزن کم و زیاد می کنند و یا چندین بار باردار می شوند، وجود دارد. خوشبختانه مشکل ترک پوست  در ابتدای شیوع که رنگی متمایل به بنفش یا قرمز دارد، قابل درمان است. با گذشت زمان و به اصطلاح، کهنه شدن بیماری، درمانش به مراتب سخت تر می شود. معروف ترین درمان عارضه های پوست، لیزر است که علی رغم هزینه هنگفتش، بسیار موثر و بدون درد و عالی است. همان طور که می دانید، امروزه کاربرد لیزر بسیار زیاد شده و در بسیاری از موارد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. اما به جای لیزر می توان از کرم های مخصوص از بین بردن خطوط شکم  و ترک پوست نیز استفاده کرد که هم مقرون به صرفه است و هم درد کمتری دارد. یکی از کرم های رفع ترک پوست، کرم رِویتول است که در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به معرفی کرم رفع ترک پوست پرداخته شده است. کرم ترک پوست رویتول، یک کرم معروف برای درمان و رفع ترک پوست محسوب می شود که در سه دوره قبل و بعد و هنگام بارداری مورد استفاده است.

 

رفع ترک پوست

کرم ترک پوست رویتول

 

مزایای کرم ترک پوست رویتول چیست؟


این کرم به طور موثر، از ترک پوست می کاهد و از بروز سایر مشکلات پوست جلوگیری می کند. کرم رویتول سلامت پوست را بالا برده و قابلیت ارتجاعی پوست و توان کشسانی آن را بالا می برد. همچنین، موجب بالا رفتن کلاژن های طبیعی و ایجاد ارتجاع در اپیدرم ها می شود.
البته قیمت کرم رویتول کمی بالاست و علت آن هم این است که این کرم تنها به صورت اینترنتی تبلیغ و توزیع می شود. در کل، محصولاتی که هنوز به تعداد بالا وارد بازار نشدند و فعلا فروش اینترنتی دارند، بسیار گران هستند. با توجه به تحقیقات به عمل آمده افرادی که
کرم ترک پوست  رویتول را استفاده کردند، از آن نتیجه مطلوب گرفته اند.

 

ترکیبات کرم ترک پوست رویتول

 

ترکیبات کرم رویتول ، ترکیبات فعالی می باشند که از روغن زیتون گرفته می شوند. کرم ترک پوست رویتول برای درمان جراحات هم بسیار مفید است. ویتامین E موجود در این کرم با تاثیر بر ایجاد سلول های زنده، موجب باز سازی پوست می شود و لایه های فوقانی و تحتانی پوست را به گونه ای می سازد که کم تر دچار ترک های پوست شوند.
یکی دیگر از موادی که در کرم ترک پوست رویتول وجود دارد، آلوئه وراست که دارای خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی می باشد.

 

نحوه استفاده کرم ترک پوست رویتول


2 تا 3 بار در روز، لایه ضخیمی کرم رویتول را روی نواحی مورد نظر پوست بمالید و توصیه می شود این کار را قبل از حمام کردن استفاده کنید. زیرا قبل از حمام کردن، بدن شما روغن های طبیعی دارد و گنجایش و ظرفیت پوست را برای جذب می کاهد.

 

عوارض جانبی کرم  ترک پوست رویتول


طبق نظر محققین، کرم رویتول هیچ عوارض جانبی ندارد و حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. به علاوه تمام ترکیبات موجود در کرم رویتول طبیعی هستند، اما افرادی که پوست شان حساس است، از این کرم استفاده نکنند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: