دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 15:17:25

آرایش مناسب

آرایش مناسب 

آرایش مناسب برای مکان های متفاوت 

آرایش مناسب مهمانی

 

آرایش مناسب و متفاوت

 

همیشه آرایش صورت برای هر مناسبت و موقعیتی متفاوت است.  به طور مثال هنگامی که به استخر میروید یا زمانی که به یک مهمانی مجلل دعوت میشوید، آرایش یکسانی نخواهید داشت و برای هر جا آرایش مناسب و سبک خاص را انجام میدهید. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به موضوع انجام آرایش مناسب هر موقعیت پرداخته می شود.

 

آرایش مناسب هر مکان

 

در بسیاری از کشورها خیلی از خانم ها حتی برای برگزاری جشن عروسی خود هم، آرایش ساده با مدل موی ساده ای، دارند و اعتقاد دارند زیبایی و طبیعی بودن ظاهر یک خانم از آرایش غلیظ و بسیار براق، زیباتر است. از طرفی بسیاری از آقایان از آرایش و خانم های آرایش کرده و زیبا لذت برده و به زیبایی و نحوه آرایش زنان خیلی اهمیت می دهند. اما فراموش نکنید با آرایش کردن اگر از فرد مجسمه ای غیر طبیعی ساخته شود، جلوه زیبایی ندارد.

 

آرایش مناسب چشم

 

چشم ها از مهم ترین و گیراترین اجزاء صورت هستند. پس دقت کنید که پشت پلک هایتان را خیلی رنگی نکنید و بیش تر با کمک سایه مشکی و پد قلم موی نازک زیر پلک پایین و بالای پلک بالایتان را خط نازک سیاهی بکشید. چشم ها در صورت بسیار مورد توجه هستند و با کمک یک ریمل و کمی سایه سیاه می توانید چشم هایتان را به بهترین نحو آرایش کنید. همیشه قبل از آرایش صورتتان، ابتدا یک کرم یا پنکیک اولیه بزنید و پایه صورت را آماده کنید. بعد از کرم و پنکک مستقیما به سراغ چشم ها بروید و با آرامش و ظرافت آرایش چشم ها را شروع کنید. می توانید برای بهتر خوابیدن آرایش روی پوستتان، از کمی وازلین استفاده کنید.

 

آرایش مناسب لب

آرایش مناسب

 

آرایش مناسب لب


می توان به جرات گفت آرایش لب ها نیز بسیار مهم است و جزء مهمی از صورت به شمار می آید. زیبایی و گیرایی بیش تر لب ها به کمک کشیدن خط لب مشهود می شود.  در آرایش لب، همیشه اول خط لب بکشید و بعد به سراغ برق لب و رژ لب بروید. برق لب و رژ لب های مایع می توانند لب هایتان را برجسته نشان دهند. لاک لب هم برای آرایش لب بسیار خوب است. برای کشیدن خط لب معمولا توصیه می شود که از خط لبی استفاده کنید که یک الی دو درجه از رژتان تیره تر باشد. این کار موجب می شود رژ لبتان زیباتر باشد و لب هایتان گیراتر شوند.

 

آرایش مناسب ناخن


علاوه بر آرایش صورت، آرایش و زیبایی ناخن ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. طبیعتاً طراحی ناخن ها هم به هنگام مهمانی، باشگاه رفتن، مدرسه و یا حتی شنا کردن متفاوت است. بعضی از خانم ها به زیبایی ناخن هایشان بسیار اهمیت می دهند و متناسب با هر فصل، طراحی جدیدی را روی ناخن هایشان پیاده می کنند. مثلا کشیدن هندوانه روی ناخن های دست و پا، کشیدن آدم برفی و بابا نوئل به هنگام کریسمس و کشیدن کدو حلوایی به هنگام فرا رسیدن هالووین بسیار مشهور است. ممکن است رنگ لاکیی که به هنگام بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده می کنید، هم متفاوت به نظر آید. بسیاری از دختران هم دوست دارند هر روز لاک شان را عوض کنند و با صرف زمان زیادی، می توانند متنوع باشند. لاک زدن هم جزء یکی از مهم ترین کاراهای آرایش است که باید برای آن زمان صرف کرد و تنوع ایجاد کرد. بهتر است روی لاک هایتان حتما برق ناخن بزنید.

 

مطالب  مرتبط با آرایش مناسب:

آرایش مناسب فصل زمستان

آرایش مناسب سلفی

آرایش مناسب پوست روشن

آرایش مناسب محل کار

آرایش مناسب چشم وموی مشکی

آرایش مناسب پوست گندمی

آرایش مناسب پوست چرب در تابستان

آرایش مناسب پوست خشک

آرایش مناسب فصل بهار

آرایش مناسب چشم های با فاصله

آرایش مناسب کریسمس

6 مدل آرایش مناسب فصل زمستان

10نکته برای آرایش مناسب عکس

آرایش مناسب با رژ قرمز

آموزش آرایش مناسب روز

آرایش مناسب چشم های ریز

آرایش مناسب سن بالای 40 سال

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد،
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: