یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 - 12:25:11

نکات مهم آرایش در 30 سالگی

چگونه در 30 سالگی زیباتر به نظر برسیم؟

آرایش در 30 سالگی

 

مراقبت از پوست و آرایش در 30 سالگی

 

با گذشت زمان پوست دچار تغییراتی شده و شادابی خود را از دست می دهد. به همین دلیل باید در هر دوره از زندگی مراقبت های خاصی روی پوست انجام داد و از بروز مشکلاتی که با بالا رفتن سن به وجود می آیند، جلوگیری کرد. با افزایش سن، علاوه بر مراقبت های پوستی، طرز آرایش کردن نیز تغییر کرده و از لوازم آرایش به نحو دیگری استفاده میشود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به برخی از نکات  مهم آرایش در 30 سالگی، پرداخته شده است.

 

نکات مهم آرایش در 30 سالگی


اگر از آن دسته افراد هستید که در 20 سالگی مراقب پوست خود نبودید، با بالا رفتن سن تان شاهد به وجود آمدن لکه های پوستی، تغییر رنگ پوست و از بین رفتن یکنواختی رنگ پوست خود خواهید بود. به همین دلیل بهتر است در آرایش از کرم پودر سبک استفاده کنید تا در منافذ پوستتان نفوذ نکند و چروک پوستتان را کمتر نشان دهد،. به علاوه برای آرایش از کرم پودر روشن تری برای استخوان فک و چانه استفاده کنید و آن را به خوبی روی پوست گردن پخش کنید تا همه جای پوست رنگ یکسانی داشته باشد. درپایان آرایش با استفاده از پنکک، کرم پودر را روی صورت تثبیت کنید.

گریم و آرایش

آرایش پوست

آرایش با کرم برنزه


حتی کسانی که از پوست خود خیلی خوب محافظت می کنند با گذشت زمان شاهد از دست دادن سفتی پوست خود به دلیل کم شدن کلاژن های پوست هستند. از بین رفتن کلاژن پوست باعث افتادگی پوست شده و سن فرد را بالاتر نشان می دهد. راه حل کمتر به نظر رسیدن افتادگی پوست، استفاده از کرم برنزه در قسمت هایی که افتادگی آن ها بیشتر به نظر می رسد می باشد، از جمله این نواحی زدن کرم برنزه زیر برجستگی گونه، روی خط فک، خط رویش مو و اطراف بینی است. کسانی که پوست روشن تری دارند، بهتر است هنگام آرایش از کرم برنزه کمرنگ تر استفاده کنند و کسانی که پوست تیره تری دارند، بهتر است از رنگ های تیره تراستفاده کنند.

 

استفاده از کانسیلر در آرایش

 

در سن 30 سالگی به بعد ممکن است  بیشتر خانم ها احساس خستگی کنند و برای پوشاندن این خستگی در آرایش از کانسیلر خیلی روشنی برای پوشاندن تیرگی زیر چشم استفاده می کنند. در حالی که برای از بین بردن این تیرگی بهتر است از کانسیلر همرنگ با پوست یا کرم پودری استفاده کرده  و چند نقطه از آن زیر مژه های پایینی زده شود. سپس با استفاده از انگشت حلقه این کانسیلر را به آرامی پخش شود.

 

بازترنشان دادن چشم با ترفند آرایش


برای بازتر نشان دادن چشم ها و طراوت بیشتر آن ها هنگام آرایش  بهتر است استخوان ابرو را هایلایت کنید. برای این کار رنگی که کمی از رنگ پوست تان روشن تر است را به کار ببرید.

 

آرایش موها با رنگ کردن هوشیارانه 


با بالا رفتن سن و به خصوص در سنین 30 سالگی موهای خاکستری و سفید بیشتر خود را نشان می دهند. برای پوشاندن این موهای سفید می توان از رنگ موهای نیمه دائم استفاده کرد که حدوداً با 28 بار شستشو با شامپو پاک می شوند. البته این کار برای کسانی که کمتر از 50% از موهایشان سفید است، توصیه می شود. به علاوه هیچ گاه نباید موها را خیلی تیره تر و یا خیلی روشن تر از رنگ موی اصلی رنگ کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: