چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 - 15:37:17

بالیاژ کاراملی

بالیاژمو

مراحل انجام بالیاژ کاراملی

 

بالیاژ کاراملی مخصوص فصل بهار



اکثر خانم های آسیایی موهای تیره رنگی دارند که روشن کردن این موها به طور مستقیم کارعاقلانه ای به نظر نمی رسد. این در حالی است که با معرفی روش های موثری مانند آمبره و بالیاژ می توان بدون هیچ نگرانی تغییرات بسیار زیبایی در موها به وجود آورده و در عین حال حالت طبیعی موها را حفظ کرد. یکی از رنگ های شکیل که بالیاژ آن به صورت زیبایی روی موهای تیره، دیده می شود، رنگ کاراملی است. رنگ کاراملی موهای تیره را براق تر نشان داده و از آن جایی که در بالیاژ ریشه موها رنگ نمی شود، بسیاری از مشکلاتی که رنگ مو ممکن است برای موها به وجود بیاورد، روی موهای بالیاژ شده به وجود نمی آید. بالیاژ کاراملی، موها را به گونه ای نشان می دهد، که گویی اشعه های خورشید روی موها تابیده شده اند. به همین دلیل این رنگ موی زیبا به ویژه برای فصل بهار مناسب است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  بالیاژ کاراملی روی موهای تیره آموزش داده می شود.
روش های زیادی برای انجام بالیاژ وجود دارد، اما یکی از روش هایی که در آن رنگ نشدن ریشه ها تضمین می شود، استفاده از پوش دادن موهاست. در این روش تا جایی که ممکن است موهای نزدیک ریشه را پوش می دهند تا از آغشته شدن موهای این قسمت به رنگ مو جلوگیری شود. به علاوه می توان موهایی که  برای رنگ شدن آماده می شوند را پیچانده و تاب داد تا رنگ مو به شکل های مختلفی روی موها دیده شده و موها هم شکل طلایی رنگ داشته و هم به صورت بلوند کمرنگ باشند.

 

تکنیک بلیاژ

رنگ مو بالیاژ کاراملی

 

محصولات مورد نیاز برای بالیاژ کاراملی

 

  1.  کرم روشن کننده AGE

  2.  اکسیدان با حجم 40 AGE

 

نحوه انجام بالیاژ کاراملی


مرحله اول
برای به دست آوردن یک بالیاژ زیبا ابتدا باید از پشت سر، رنگ کردن موها را شروع کنید. در این جا کافی است موها را به شکل مثلث های کوچکی از بقیه قسمت ها جدا کرده و آن ها را تا جای ممکن در نزدیکی ریشه پوش دهید. فراموش نکنید که پوش دادن موها در نزدیکی ریشه از رنگ گرفتن ریشه موها جلوگیری کرده و 
بالیاژ شما را زیباتر نشان می دهد.

 

 مرحله دوم
ترکیب روشنی که تهیه کرده اید را به صورت V شکل روی دسته های مو قرار دهید و این کار را تا وسط موها و نزدیکی ریشه ادامه دهید. البته دقت کنید که ماده رنگ شما به ریشه موها نرسد. همچنین به گونه ای موها را روشن کنید که قسمت انتهایی آن ها روشن تر از قسمت بالایی و نزدیک ریشه باشد.

 

 مرحله سوم
هر دسته مو را تاب داده و به خصوص قسمت انتهایی مو را بیشتر با فویل بپیچانید تا گرمای بیشتری جذب کرده و پایین موها روشن تر از بقیه قسمت های آن شود.

 

 مرحله چهارم
این کار را روی هر دسته مو از پشت سر گرفته تا گوشه های سر، بالای سر و قسمت های کناری صورت ادامه دهید. تاب دادن موها را هم فراموش نکنید، زیرا این کار به شما کمک می کند که هایلایت های طبیعی تری داشته باشید.

 

 مرحله پنجم
تا جایی که رنگ موها کاملا بلوند نشده است، این کار را انجام داده و سپس فویل ها را بازکرده و موها را با شامپو و کاندیشنر بشویید. به علاوه از آن جایی که رنگ موها تغییر زیادی کرده است، آن ها را با استفاده از روش های مختلف تقویت کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: