چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 09:45:18

کرم دور چشم

کرم دور چشم مناسب

بهترین کرم دور چشم

ویژگی کرم دور چشم



چگونه بهترین کرم  دور چشم را پیدا کنیم؟

 

چشم ها یکی از حساس ترین اعضای بدن هستند. به دلیل همین ظرافت و حساسیت پوست، دردور چشم ها  بالا ست و از طرفی نشانه های افزایش سن و پیری در دور چشم راحتت مشاهده می شود. اما خوشبختانه امروزه روش های زیادی وجود دارد تا روند پیری پوست  را به تعویق اندازد. یکی از این روش ها، استفاده از کرم  دور چشم است. در گذشته اغلب کرم های دور چشم به صورت کرم های مخصوص پوست های حساس با بافت نازک دور چشم بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن دانش افراد متخصص، کرم های ضد چین و چروک و از بین برنده خطوط صورت مخصوص تولید شده اند. در  مقاله از سایت آرایشی رژلب، نکاتی در مورد کرم دور چشم ارائه شده است.

 

کرم ضد چروک چشم ها


در ابتدا  باید بدانید در هیچ کتاب و علمی به ثبت نرسیده است که کرم هایی که برای چشم و نواحی دور چشم استفاده می شوند، باید متفاوت از سایر ترکیبات کرم های دیگر قسمت های بدن باشند. اغلب مردم با شنیدن این مطلب، به این سوال می رسند که آیا بافت و پوست ناحیه دور چشم نازک تر نیست؟ پاسخ این سوال بلی است. چشم به نسبت سایر اعضاء حساس تر و پوست ناحیه دور چشم نازک تر است.
در حقیقت مشکل این جا است که بیش تر کرم های دور چشم حاوی ترکیبات ویژه ای هستند که منجر به ایجاد مشکل در پوست می شوند و نهایتاً چشم ها حالت عبوس و زشتی پیدا می کنند. تنها چیزی که چشم ها نیاز دارند، آنتی اکسیدانی قوی و ترکیباتی است که موجب لطافت بافت آن ها شود. این ترکیبات مهم همان ترکیبات مهم صورت، گردن و سینه هستند.

 

کرم مخصوص دور چشم

کرم دور چشم مناسب

 

ویژگی های کرم دور چشم

 

اگر شما از مایع مرطوب شستشو دهنده و یا سرم استفاده می کنید، دیگر نیازی به  استفاده از کرم دور چشم نیست. کاری که محصولات آرایشی بهداشتی صورت انجام می دهند، همان کار کرم دور چشم هم می باشد. از طرف دیگر باید خاطر نشان کرد که به دلیل نازک بودن، استحکام کم و دایره های سیاه زیر چشم، کرم های مخصوص باید استفاده شوند تا دقیقا روی همان قسمت ها تاثیر بگذارند.

 

کرم چشم برای جوان سازی بافت های زیر چشم


نحوه استفاده این کرم دورچشم به این صورت است که باید آن را از شب تا صبح، مانند ماسک بر دور چشم ها مالید. این بدین معنی نیست که بعد از زدن کرم دور چشم، آن را به قدری بمالیم تا محو شود. بعد از زدن کرم دور چشم، بخوابید، در هنگام صبح نتیجه را مشاهده می کنید که تمام سیاهی های زیر چشم، پف چشم ها و خطوط دور چشم ها و هم چنین خشکی آن ها از بین رفته است. همان طور که بارها اشاره شده است، همیشه از کرم هایی استفاده کنید که درب پلمپ و بسته بندی مطمئنی دارند.

 

سیاهی، پف و پوست آویزان زیر چشم


اغلب این عارضه ها در اثر بی خوابی، خستگی، ضعف، آلرژی و مصرف بیش از حد الکل ایجاد می شوند. برای درمان آن ها باید از کرم هایی استفاده کنید که آن ها را رفع کنند و دقیقا برای رفع سیاهی، پف چشم تولید شده باشند. همیشه سعی کنید در طول روز هم از کرم ضد آفتاب با SPF 30  استفاده کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: