شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 09:07:02

مشکلات پوست دور چشم

چین  و چروک پوست دور چشم 

افتادگی پوست 

مشکلات پوست

 

چرا مشکلات پوست دور چشم رخ می  دهد

 

با بالا رفتن سن، شادابی پوست افت می کند و علاوه بر افتادگی پوست بروز چین و چروک و بیماریهای پوستی بیشتر مشاهده می شود .  به دلیل نازک بودن پوست دور چشم، این قسمت از پوست زودتر از بقیه جاهای صورت مشکل پیدا می کند.  در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، در مورد مشکلات پوست دور چشم صحبت شده است.

 

ارتباط مشکلات پوست با توجه به نوع پوست


مشکلات پوست زیر چشم در افراد  با توجه به نوع پوست فرق می کند. پوست چرب و خشک دقیقا ضد هم هستند و باید اشاره کرد که افراد با پوست چرب بیش تر مستعد وجود آکنه روی پوست خود خصوصا پوست زیر چشم هستند و افراد با پوست خشک از خشکی و چین و چروک پوست زیر چشم رنج می برند. افرادی که پوست چرب دارند، دیرتر دچار چین و چروک پوست زیرچشم می شوند، بنابراین اگر پوست خشک دارید، می توانید با استفاده از انواع مرطوب کننده، نوشیدن حداقل 12 لیوان آب در روز و خوابیدن به میزان کافی، از بروز چین و چروک  پوست زیر چشم خودداری کنید و پوستی شاداب داشته باشید. چین و چروک گوشه لب یا چشم از خطوط خنده و خطوط ایجاد شده دور چشمان بر اثر حرکات با صورت ایجاد می شوند. این نوع چین و چروک  پوست معمولا از اواسط بیست سالگی روی صورت ظاهر می شود 

 

 

چین و چروک پوست زیر چشم ها


چین و چروک پوست زیر چشم ها دلایل مختلفی دارد که از میان آن همه دلیل می توان به خستگی، مالیدن چشم ها و مدت زمان طولانی آرایش روی صورت و محکم پاک کردن آرایش اشاره کرد. افرادی که نسبت به پوست خود بی توجه هستند ، باید بدانند که از بیست سالگی به بعد مشکلات پوست آنها چند برابر می شود و با عارضه های پوستی فراوانی رو به رو خواهند شد و خیلی زود پوست زیر چشم ها و لب هایشان خطوط و چین و چروک مشاهده خواهد شد. برعکس، افرادی که از پوست خود مراقبت می کنند و به زیبایی و شادابی پوست اهمیت می دهند، با این مشکلات پوست مواجه نخواهند شد و همیشه در هر سنی زیبا هستند. 

 

 

تاثیر کم خوابی در بروز مشکلات پوست دور چشم


معمولا بیش تر مشکلات پوست دور چشم مربوط به کم خوابی است. وقتی فردی کم می خوابد ناخودآگاه چشم هایش را می مالد و این مالش باعث چین و چروک پوست دور چشم می شود.  گودی زیر چشم در بعضی از افراد ژنتیکی و در بعضی دیگر به دلیل کم خوابی است. با کمک کانسیلر می توان گودی چشم ها را پوشاند. گاهی اوقات پف زیر چشم با گودی زیر چشم همراه می شود که منشاء  آن در بسیاری از مواد کم خوابی است.  گاهی اوقات  خستگی، فشار کاری و استرس باعث چین و چروک پوست خصوصا پوست دور چشم میشود.

 

درمان کبودی پوست دور چشم

 

 برای برطرف کردن کبودی  پوست دور چشم می توان سیب زمینی خام رنده شده را بر روی کبودی ها قرار داد یا مقداری بابونه را دم کرد و دور چشم را کمپرس نمود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: