پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 - 09:22:10

انواع مدل های ناخن

شکل های متنوع ناخن

 مدلهای مختلف ناخن

مدل ناخن مستطیلی

 

تنوع مدلهای مختلف ناخن


داشتن ناخن های زیبا باعث می شود که دست ها نیز زیباتر به نظر برسند. به همین دلیل بسیاری از خانم ها به زیبایی ناخن های خود اهمیت می دهند. اما در دنیای امروز که تنوع و نوآوری حرف اول را می زند، انتخاب مدل های ناخن مناسب و زیبا  برای دست، کار دشواری به نظر می رسد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به بررسی انواع مدل های ناخن پرداخته شده و نحوه دستیابی به آن نوع ناخن ها نیز معرفی شده است.

 

انواع مدل های ناخن


به طور کلی سه مدل ناخن از دیگر مدل ها محبوبیت بیشتری دارند: ناخن مستطیلی،  ناخن بیضوی و ناخن مستطیل بیضی. 

 

مدل ناخن های مستطیلی


ناخن های مستطیلی یکی از محکم ترین انواع مدل های ناخن است که می توانید داشته باشید. در این مدل ناخن، طول و عرض ناخن به یک نسبت حفظ شده و به همین دلیل نیز استحکام و دوام ناخن ها بالا می رود. البته این مدل ناخن، روی ناخن های خیلی کوتاه جلوه زیبایی ندارد، زیرا باعث می شود دست ها زخمت و بی حالت دیده شوند. بنابراین بهتر است این مدل ناخن را روی ناخن های بلندتر امتحان کرد تا همان طور که از اسم آن پیداست، شکل مستطیلی ناخن بهتر دیده شود.

 

ناخن بیضی مستطیلی

شیک ترین مدل ناخن 

 

مدل ناخن های بیضوی/گرد


این شکل ناخن، حالت سنتی تری دارد ولی در عین بسیار محبوب است. در گذشته های دور نیز این نوع رواج داشته و تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده است. در مدل ناخن های گرد یا بیضوی شکل کناره های ناخن از بین رفته و سر ناخن ها به شکل گرد یا بیضوی شکل در می آید. این مدل ناخن ها نیز بسیار ظریف و زیباست و ناخن های کوتاه و بلند را زیبا و جذاب نشان می دهد.
برای به وجود آوردن این شکل ناخن، کافی است کناره های ناخن را با زاویه تقریبی 40 درجه سوهان بکشید تا صاف شوند. این کار باید در دو طرف ناخن ها انجام شود تا جایی که دو طرف ناخن ها حالت دایره شکل بگیرند.

 

مدل ناخن های بیضی مستطیلی


مدل ناخن بیضی مستطیلی از دو نوع دیگر جدید تر است، ترکیبی از ناخن های مستطیلی و بیضوی است. در این مدل، ناخن ها مانند مدل مستطیلی هستند، با این تفاوت که در این مدل کناره های ناخن ها گرد تر از ناخن های مستطیلی می شود. همین گردی کناره های ناخن ها نیز باعث لطیف تر و ظریف تر نشان دادن دست ها شده و به همین دلیل این مدل ناخن دست ها را ظریف تر و دخترانه تر نشان می دهد. شاید یکی از مهم ترین علل محبوبیت این مدل ناخن نیز همین امر باشد.
برای به دست آوردن این مدل ناخن باید مانند ناخن های مستطیلی عمل کرد. با این تفاوت که برخلاف ناخن های مسطیلی که گوشه ناخن ها چندان دست نمی خورد، در این مدل ناخن باید کناره های ناخن ها با زاویه 65 درجه به صورت گرد سوهان کشیده شود. به علاوه برای این که کل ناخن گرد نشود باید در حین سوهان کشیدن از زاویه 65 به آرامی سوهان را به زاویه 90 رساند.


انتخاب مدل ناخن مناسب


در صورتی که نمی دانید کدام مدل ناخن برای شما مناسب تر است، می توانید به شکل بیس ناخن های خود نگاه کنید. در صورتی که بستر ناخن هایتان گرد بودند، مدل گرد یا بیضوی برای شما مناسب است. اما اگر بستر ناخن هایتان به شکل مستطیلی است، بهتر است از مدل ناخن مستطیلی یا مدل ناخن مستطیل بیضی برای فرم دادن به ناخن های خود استفاده کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: