سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 08:20:06

تفاوت سرم مو با روغن مو

از سرم مو استفاده کنیم یا روغن مو

تفاوت سرم مو با روغن مو چیست؟

تفاوت های سرم مو با روغن مو

سرم مو بهتر است یا روغن مو؟


 سرم مو و روغن مو  در بین متخصصان زیبایی محبوبیت زیادی دارد و اغلب آنها  از سرم مو و روغن مو استفاده می کنند و برخلاف آنها ممکن است خیلی از مردم تفاوت سرم مو با روغن مو را ندانند. انتخاب سرم مو یا روغن مو  با داشتن کیفیت های متمایز، مشکل است. مهم ترین سوالی که برای هر شخص ممکن است ایجاد شود، این است که کدام یک بهتر است و چه موقع باید از  سرم مو و روغن مو  استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات، در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، تفاوت سرم مو با روغن مو و نحوه استفاده آنها گفته شده است. با مطالعه تفاوت سرم مو با روغن مو می توانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

 

مزایای روغن مو و سرم مو چیست؟

 

سرم مو



سرم مو، براق کننده، نرم کننده و زیبا کننده، مقاوم در برابر گرما و نور خورشید، پاک کننده قوی و مقاوم در برابر آلودگی است. سرم مو با داشتن ترکیب سیلیکونی، پوشاننده سطح موها است و برای مراقبت از شستشوی موها، محافظت از موها در برابر گرمای  لوازم آرایشی، آلودگی و نور آفتاب است. سرم مو ها جزء محصولات حالت دهنده مو محسوب می شوند که با مزایای فوق العاده شان مانند بوتاکس برای ساقه های مو هستند. سرم مو ها باعث درخشندگی و نرم کنندگی موها می شوند.

 

درمان موی آسیب دیده با روغن مو

مزایای روغن مو

 

روغن مو


روغن مو، مناسب موهای خیس، مناسب در برابر گرمای لوازم آرایشی، کنترل کننده ی زبری موها و براق کننده، پوشاننده موخوره و نرم کننده مو است.

از طرف دیگر، روغن مو چند عملکرد هم زمان دارد که فرمول های آن ها نشان دهنده برتری شان است. روغن مو ها همیشه دارای ترکیبات سیلیکونی نیستند و به راحتی می توانند ساختار مو را تغییر دهند.  روغن مو ها نه تنها چرب کننده بسیار عالی هستند، بلکه در برابر گرمای زیاد هم مقاوم ترین محصول مو می باشند. گفته می شود که روغن مو می تواند به کنترل موهای مجعد و براق کردن آن ها کمک کند. به علاوه، روغن مو قادراست در حین استفاده  طولانی مدت، موهای آسیب دیده را درمان کند. 
در حالیکه  هر کس با هر نوع مویی، با استفاده از چند نوع روغن مو در طول یک بار در هفته شاهد نتایج اثر بخشی شود. البته سرم  مو برای موهای ضخیم و فر و افرادی که به دنبال محصولی هستند که خیلی زود موهایشان را حالت دهد، مناسب است. این باور غلط است که روغن مو ها باعث سنگینی و پر حجم شدن مو میشود.

 

چگونه از سرم  مو و روغن مو استفاده کنیم؟


بهترین روش استفاده از سرم مو،  این است که بعد از حمام، موها را کاملا خشک نکنید و اجازه دهید موها کمی مرطوب باشند. سرم مو برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب است. البته توجه کنید که مقدار سرم مو نباید زیاد باشد، برای استفاده از سرم مو، چند قطره هم کفایت می کند. بهتر است سر را پایین بگیریم و موها را وارونه کنیم. همیشه پایین موها را بیشتر سرم مو بزنیم. زیراپایین موها بیشتر آسیب می بینند.
در مورد استفاده از روغن مو،  باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. نکته اول این که هنگام استفاده از روغن مو، از چند سانت بعد از ریشه روغن مو را به کف سر بمالید. نکته بعدی این که پایین 
موها را بیشتر چرب کنید. می توانید برای سهولت کار،موهایتان را به  دو قسمت تقسیم کنید و راحت تر روغن مو بزنید. در ضمن، افرادی که موهای ضخیم تر و آسیب دیده تری دارند، باید از روغن مو کمتر استفاده کنند. شما می توانید نیم ساعت قبل از حمام رفتن، موهایتان را با روغن مو ماساژ دهید و بعد استحمام کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: