پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 - 10:47:51

طراحی زیگزاگی ناخن ها

طراحی ناخن های جدید

مدل طراحی ناخن زیگزاگی

دیزاین و طراحی ناخن 
 

آشنایی با طراحی زیگزاگی ناخن


طرح های زیادی برای طراحی ناخن وجود دارند که یکی از محبوب ترین آن ها، طراحی زیگزاگی ناخن است.  طراحی زیگزاگی ناخن به شکل های مختلف و زیبایی وجود دارد. به علاوه  با استفاده از طراحی زیگزاگی ناخن می توان ناخن های متفاوتی داشت . در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نکات مربوط به تکنیک طراحی زیگزاگی ناخن و عکس چند طراحی زیگزاگی ناخن خیره کننده نشان داده شده است که با کمک آن ها می توانید طراحی ناخن جدید و زیبایی به وجود آورید.

 

طراحی ناخن زیبا

مدل طراحی ناخن زیگزاگی

 

چند نکته در مورد طراحی زیگزاگی ناخن



در طراحی ناخن اگر هر لحظه تصمیم متفاوتی بگیرید اشکالی ندارد، ولی درطراحی زیگزاگی ناخن باید از یک طرح خاص پیروی کنید و به این نکته توجه بیشتری داشته باشید. زیرا در غیر این صورت طراحی ناخن شما جذابیت چندانی نخواهد داشت.

تصمیم بگیرید، طراحی زیگزاگی برای یک ناخن است و یا می خواهید آن را روی همه ناخن ها انجام دهید. درباره این موضوع نیز از قبل باید تصمیم گرفته باشید.
در صورتی که قصد امتحان کردن کار جدیدی داربد، بهتر است تمام مراحل آن را در ذهن داشته باشید. زیرا با کمک این کار است که می توانید همان کار را روی ناخن های دیگر نیز به زیبایی انجام دهید.
 در استفاده از طراحی ناخن مختلف و نو تردید نکنید. به خصوص استفاده از اکلیل و یا نگین و یا تزئینات دیگر ناخن که تنها به زیبایی بیشتر ناخن ها کمک می کنند.
در صورتی که طراحی ناخن مورد نظر در ذهن شما وجود داشته و احتمال می دهید، آن را فراموش کنید، بهتر است آن را روی یک برگه به تصویر در آورده و یا این کار تمام کارهای مد نظر طراحی ناخن را بدون هیچ نگرانی مرحله به مرحله انجام دهید.
دقت داشته باشید که طراحی ناخن شما همیشه نباید با رنگ لباس شما تناسب داشته باشد، بلکه گاهی اوقات این تضاد ناخن هاست که به زیبایی بیشتر آن ها کمک می کند. به علاوه تضاد ناخن ها و لباس شما باعث می شود که لباس و ناخن های شما هر کدام جذابیت جداگانه و بهتری داشته باشند.
گاهی اوقات می توانید برای زیبایی و در عین حال مفرح بودن طراحی ناخن، از تم های مختلف استفاده کرده و با کمک این تِم ها طراحی خود را روی ناخن ها به وجود آورید.
 فراموش نکنید که طراحی زیگزاگی ناخن ها به معنی امتحان کردن مدل های مختلف بوده و بهتر است برای این کار از مواد و وسایل مختلفی استفاده کنید. این وسایل می توانند خلاقانه و متنوع باشند.
همیشه از طراحی ناخن های خود عکس گرفته و آن ها را در ذهن داشته باشید تا اگر خواستید طراحی ناخن جدید به وجود آورید، از آن ها استفاده کرده و ایده های جدیدی داشته باشید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 - 22:52:11
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: