چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 14:55:38

آموزش سایه زدن چشم

رنگ سایه چشم 

نحوه صحیح سایه زدن چشم

سایه چشم صحیح



آموزش سایه زدن چشم


راه های بسیاری برای لذت بردن از آرایش وجود دارد. هنوز هم لوازم آرایشی به عنوان لوازم سر گرم کننده ای برای خانم ها محسوب می شوند و خانم ها می توانند با وسایلی از قبیل: کرم پودر، رژ لب و مداد ابرو بهترین تفریح را داشته باشند. برای یک خانم داشتن یک پالت پر از رنگ به همراه قلم موهای مختلف برای سایه زدن چشم، بهترین سرگرمی است. خانم ها بازی با رنگ ها و ایجاد چهره های جدید و خاص را دوست دارند. آموختن اصول و حقه های آرایشگری بسیار آسان و مورد نیازاست که با کمی تمرین امکان پذیر است. این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به یکی از قسمت های جذاب آرایش یعنی چگونگی زیباتر کردن چشم ها و آموزش سایه زدن چشم  پرداخته است.

 

اصول اساسی سایه زدن چشم


برای سایه زدن چشم دو اصل وجود دارند.

اول: کره بیرونی چشم باید به نسبت کره داخلی چشم سیاه تر باشد. برای تاثیر گذاری و جذابیت بیشتر، رنگ کره بیرونی چشمتان را تیره تر از کره داخلی کنید.
دوم: مرز بین سایه چشم و پوست مجاور آن را محو کنید. مرز بین سایه چشم و ابرو نباید کاملا مشخص باشد. هر چه سایه چشم به سمت بالای چشم می رود، باید سایه چشم را محو تر کنیم. پالت های رنگ متشکل از صدها رنگ هستند، اما نکته مهم این است که رنگ ها کلا به 3 دسته تقسیم می شوند: رنگ های تیره، متوسط و روشن.

 

رنگ های روش سایه چشم

ابتدا باید بالای پلک بالایتان را با سایه چشم، روشن کنید. اگر نمی توانید از قلم موها استفاده کنید، از نوک انگشتتان کمک بگیرید.

 

رنگ های متوسط سایه چشم

یک رنگ متوسط  برای سایه زدن چشم انتخاب کنید و در قسمت کره بیرونی چشم با سایه قبلی ترکیب کنید. برای زیبایی بیش تر می توانید گوشه بیرونی چشم هایتان را بیشتر سایه بزنید.

 

رنگ های تیره سایه چشم


در آخر، با کمک سایه چشم تیره باید قسمت های پلک بالا و پایین را رنگ کنید. برای اینکه چشم هایتان را نافذ تر و با انرژی تر نشان دهید، پلک بالا را تیره تر کنید تا چشم ها از حالت خستگی در بیایند. با این کار چشم ها درشت تر می شوند و بین رنگ های استفاده شده، تعادلی بر قرار است. اگر سایه های رنگی پلک بالا به روی پلک پایین ریختند، نگران نباشید! کافی است با کمک کانسیلر و پد آن ها را پنهان کنیم.
خواهید دید که با کمی تمرین و تلاش قادر خواهید بود همانند افراد با تجربه و حرفه ای خود آرایی کنید. به مرور زمان و با یادگیری سایه زدن چشم به طور صحیح  آرایش چشم  زیبا  خواهید داشت.  
انتخاب محل اولیه سایه چشم  و رنگ سایه چشم خیلی مهم است. همان طور که می دانید، قبل از انجام هر آرایشی باید کرم پودر بزنیم. بعد از کرم پودر زدن، سریع به سراغ سایه زدن چشم نروید. بهتر است قبل از سایه زدن چشم، دور چشم ها را کانسیلر و کرم پودر بزنید و بعد از سایه  چشم استفاده  کنید. این کار باعث می شود که پلک ها برای اعمال سایه چشم آماده تر باشند و زیبا تر به نظر برسند.

 

اصول سایه زدن چشم


   انتخاب رنگ سایه چشم

 

 

انتخاب رنگ سایه چشم


سایه چشم ها با تنوع های بسیاری که دارند، انتخاب را برایمان سخت کرده اند. اگر شما  چشم های رنگی دارید، از سایه  چشم هایی استفاده کنید که هم رنگ چشم هایتان باشند و زیبایی چشم هایتان را  دو برابر کنند. البته باید این نکته را مشخص کنیم که سایه  چشم نباید هم رنگ چشم ها باشد. همیشه سایه چشم  باید روشن تر از رنگ چشم ها باشد و حتما از خط چشم و ریمل هم استفاده کنید تا چشم هایتان درشت تر، گیرا تر و زیبا تر نشان داده شوند.

 

سایه چشم های آبی

سایه چشم  برای رنگ چشم آبی  با توناژ خاکستری و قهوه ای و همچنین رنگ های روشن صورتی، بنفش، نارنجی و مرجانی مناسب هستند.

 

سایه چشم های سبز

سایه چشم مناسب رنگ چشم سبز، سبزهای کم رنگ مانند قهوه ای مناسب تر هستند. این چشم ها باید بیشتر از سایه دیده شوند. البته سایه هایی با توناژ های شرابی، بلوطی، هلویی و یا آلبالویی خوب هستند.

 

سایه چشم های فندوقی

سایه چشم برای رنگ چشم فندوقی، به دلیل خنثی بودن با سایه های قهوه ای ملایم خوب می شود.

 

سایه چشم های قهوه ای

افراد چشم قهوه ای بسیار خوش شانس هستند، زیرا  همه رنگ سایه چشم به آن ها می آید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: